Charmant hèquote:
Nee, hij is nog niet eens in het luchtruim, ik denk dat hij vannacht aankomt. Die foto is een fotosoep.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ja daar zou ik wel bij willen zijn.
Oh is die aan het cirkelen boven A'dam?
Met rhesus positief wel, maar negatief niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Als Obama bloedgroep AB heeft is hij toch universele ontvanger?
Ja dat dacht ik ook. Wel handig, zo'n zak bloed mee. Moet hij wel ook een infuusje mee hebben enzo, anders heb je er weinig aanquote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met rhesus positief wel, maar negatief niet.
Kan hij wel alles met negatief ontvangen.
Oeps...dat zat er niet inquote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Wel handig, zo'n zak bloed mee. Moet hij wel ook een infuusje mee hebben enzo, anders heb je er weinig aan
Oh noes! Of misschien heeft hij al permanent een infuus ergens in zijn lijf, just in casequote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
Ik zei van de week op kantoor ook al.
Hebben ze ALLES geregeld, catering, vervoer, beveiliging, iedereen in die zaal met de presentaties en alles. Willen ze beginnen, komen ze erachter dat niemand een beamer heeft geregeld.
Mijn HB is wat laag, dus ik mag niet. Maar volgens mij is daar altijd vraag naar. Ik ken wel mensen die dat nog regelmatig geven.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh noes! Of misschien heeft hij al permanent een infuus ergens in zijn lijf, just in case
Is er hier iemand bloeddonor trouwens? Is daar nog altijd veel vraag naar?
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkersquote:
Haha, dat is wel echt iets waar je niet zo snel aan zou denken volgens mij.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkers
Ik heb het zelf vaak gehad....kom je in het buitenland, wil je je telefoon opladen....kut, dat past nietquote:Op zondag 23 maart 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt iets waar je niet zo snel aan zou denken volgens mij.
Dan kan je mij oprapen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De stopcontacten niet berekend op andersoortige stekkers
Ja, mij ookquote:
Oh ja vast wel, maar of wij dat dan horen..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mij ook
Jammer dat zoiets dan nooit bekend wordt gemaakt.
Maar er moeten gewoon hele simpele logische dingen misgaan op zo'n bijeenkomst.
Als dat al de grootste nachtmerrie isquote:Op zondag 23 maart 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja vast wel, maar of wij dat dan horen..
Op nieuwsuur zag ik dat 1 van de grootste nachtmerries is dat Obama zou struikelen of zo.
Het is wel een bazenfoto, hij heeft toen zelf gevlogen in die apache. Onze Koning is stoer.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
Ik zocht een heli....nouja eigenlijk vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |