quote:Op zondag 23 maart 2014 18:20 schreef Catch22- het volgende:
Jetske Schrijver en Merel Westrik sowieso dikke plus
Man man man.quote:http://www.nu.nl/achterkl(...)t-spijker-zwaar.html
Margreet Spijker had niet verwacht dat ze ontslagen zou worden als presentator bij RTL Nieuws. "Ik had het wel eerder willen weten."
[..]
De presentatrice zegt het vooral vervelend te vinden dat ze pas zo laat hoorde van haar gedwongen vertrek. "Ik heb zo'n warme stem kreeg ik te horen, en dat hoort niet meer in deze tijd. En dat ze toch echt wilden vernieuwen. Dat wisten ze al anderhalf jaar en ik kreeg het nu pas te horen."
Wow.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:47 schreef jorisvo het volgende:
dit zou het zijn: http://instagram.com/p/mDaYlehla0/
een soort giga iPad's??
Bron Mediacourantquote:Nieuwe studio RTL Nieuws pas in mei klaar
RTL Nieuws presenteert haar nieuwe studio niet vanavond, maar pas in mei. Dat heeft hoofdredacteur Harm Taselaar laten weten aan het AD. De waarschijnlijke nieuwe startdatum is 5 mei. Tot die tijd zullen de uitzendingen nog vanuit de tijdelijke studio op de redactie worden gepresenteerd. “De techniek is nog niet 100 procent op orde en de presentatoren moeten meer trainen. Het zijn gewoon nieuwe omstandigheden en het heeft allemaal meer voeten in aarde.”
Speciaal voor het nieuwe decor van RTL Nieuws, is Margreet Spijker de laan uit gestuurd. Haar stem zou niet urgent genoeg zijn in de nieuwe opzet.
Er zijn twee nieuwe gezichten bij het Half Acht Nieuws: Daphne Lammers en Merel Westrik.
Ik ga weer eens het nieuws volgen op RTLquote:
Zag later bij een herhaling van AT5 haar tijdens koningnacht. Popje. Mijn vriendin vond haar wat ik noem een 'meutje' (muts)quote:Op maandag 7 april 2014 19:36 schreef hpeopjes het volgende:
Echt een lekker ding, die Westrik.
Zit nu te kijken, maar het nieuws dringt nauwelijks tot me door met zo'n popje als anchorwoman.
Haha ja uiteraard vindt je vriendin dat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zag later bij een herhaling van AT5 haar tijdens koningnacht. Popje. Mijn vriendin vond haar wat ik noem een 'meutje' (muts)
Eens. Mag wel een beetje minder inderdaad.quote:Ze is trouwens wel erg opgemaakt voor het RTL nieuws i.v.g met haar vorige werkgever.(WNL)
Het ziet er nu al supergelikt uit!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:12 schreef Jason22 het volgende:
Nieuw Logo:
[ afbeelding ]
RTL Z:
[ afbeelding ]
Site:
[ afbeelding ]
Graphics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak!quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:12 schreef Jason22 het volgende:
Nieuw Logo:
[ afbeelding ]
RTL Z:
[ afbeelding ]
Site:
[ afbeelding ]
Graphics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gedeeld met jan.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:58 schreef Holenmens het volgende:
Wel vet, EditieNL houdt gewoon de desk.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-studio-van-editienl
Alsof de kijker niet weet waar we naar kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dat RTL Nieuws-logo onderin doet me een beetje denken aan zo'n Eigen Huis & Tuin-programma
Het is een duidelijk watermerkquote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof de kijker niet weet waar we naar kijken.
Het is gewoon een watermerk, lekker boeiend.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dat RTL Nieuws-logo onderin doet me een beetje denken aan zo'n Eigen Huis & Tuin-programma
Wat ziet de studio, techniek en huisstijl van de NOS er in vergelijking al gedateerd uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Trouwens, dit is een prachtige huisstijl. Vele malen beter dan de NOS.
Nou, ws het maar een watermerk, het was gewoon een blauw balkje met witte letters. Misschien licht doorzichtig, maar wel storend als je het mij vraagt. Geen idee of ze het nu al hebben veranderd in een echt watermerk, maar anders mogen ze dat echt doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon een watermerk, lekker boeiend. .
Dat van de NOS is gewoon knullig aangepakt, met die grote video-walls. Het meest irritante is nog wel dat de weerman de hele tijd op dat scherm moet drukken voor de volgende pagina. Bij RTL heeft de weerman gewoon een knopje; oogt een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat ziet de studio, techniek en huisstijl van de NOS er in vergelijking al gedateerd uit.
En zij hebben het ook pas twee jaar geleden gentroduceerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |