Als ik je nu om die link vraag is het geen spam meer, toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef Chanty het volgende:
Heb je een pm gestuurd. Weet iemand die hele toffe zelfgemaakte kraamcadeaus maakt adhv het geboortekaartje, maar weet niet of ik de site hier mag plaatsen, dat is misschien spam of zo
Helemaal mee eensquote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef P8 het volgende:
1: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
2: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
3: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
Geen ideequote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef P8 het volgende:
[..]
Als ik je nu om die link vraag is het geen spam meer, toch?
Erg prettig en praktisch idd, maar ik zou als kersverse tante geen tegoedbon willen geven eigenlijk. Voor gewoon kraambezoek prima, maar een nichtje mag toch wat specialers zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef P8 het volgende:
Ik neem aan dat je graag adviezen wil, dus die ga ik (als kersverse vader zijnde) geven.
1: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
2: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
3: Tegoedbonnen van de Kruitvat en Hema.
En eventueel 4: Leuke zomerkleertjes in maat 62-68.
Post maar hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen ideeIn het geboortekaartjestopic staan natuurlijk ook allemaal links naar aanbieders dus waarschijnlijk mag het wel
En anders volgen er wel zweepslagen van een mod
Dit zou ik doenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:02 schreef Kyara het volgende:
Kraammand met allerlei kleine(re) cadeautjes?
Speelgoedjes, (knisper)boekjes, iets van kleding, iets voor de moeder, iets voor de vader, iets met de naam erop (zo'n houten treintje of een badcapeje of zo).
Of een wat duurder cadeau zoals de lodger. Of een mobiel voor boven de box, wipstoeltje oid? Maar dat zou ik dan in overleg met de ouders doen.
Zegt ze om 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 24 maart 2014 03:55 schreef Burdie het volgende:
Ewan het droomschaap.
Ons kuiken valt er binnen no-time rustig bij in slaap.
En toch... Heel handig, maar ik kan me voorstellen dat iemand ook wel een echt aandenken wil geven.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef geppie het volgende:
Ik ben normaal écht geen fan van cadeaubonnen (zowel geven als ontvangen) maar in deze moet ik P8 toch gelijk geven. Als kraamcadeau had ik vele malen liever bonnen van Kruidvat, Hema en (als toevoeging) Prenatal.
Ja daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef Susie het volgende:
Dan doe je daar toch nog een cadeaubon bij?
kon je die niet laten vergroten dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Susie het volgende:
Zo kregen wij een zilver armbandje met haar naam en geboortedatum erop gegraveerd. Heeft ze alleen nooit om gehadToen ze nog zo klein was, was ik bang dat ze zich eraan kon bezeren en een paar maanden later pastte het niet meer. (Erge spekarmpjes
)
Bestek set is ook erg leuk of wat hier al gezegd is, een kraammand of luiertaart!
ze hadden hem al laten vergrotenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |