Een drastisch verlies voor AKP.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
waaruit zal dat blijken dan dat er hoop is voor turkije?
gast wat heb jij de laatste tijd? heb je iets tegen mij persoonlijk of zit je niet lekker in je vel? heel agressief en prikkelbaar ben jequote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat stel jij soms rare vragen, man. Kun je niet lezen?
wat is drastisch?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een drastisch verlies voor AKP.
Nee, ik ben nog steeds dezelfde persoon. Alleen stel je soms erg aparte vragen die ik dubbelzinnig opvat. Wat er in dat commentaar staat is toch duidelijk? Als je Turks niet toereikend is om te begrijpen wat er staat, kun je dat ook zeggen en om een vertaling vragen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
gast wat heb jij de laatste tijd? heb je iets tegen mij persoonlijk of zit je niet lekker in je vel? heel agressief en prikkelbaar ben je
ik ken jou als een redelijk persoon, maar die persoon is kennelijk (ff) niet meer...
daarnaast jij stelt een vraag waar jij het antwoord op weet en beticht mij van rara vragen stellen... ik snap gewoon niet wat hij bedoelt... jij wel? enlighten me...
Op z'n minst een verlies in de grote steden.quote:
Nee, broer, je komt echt beetje geprikkeld over.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds dezelfde persoon. Alleen stel je soms erg aparte vragen die ik dubbelzinnig opvat. Wat er in dat commentaar staat is toch duidelijk? Als je Turks niet toereikend is om te begrijpen wat er staat, kun je dat ook zeggen en om een vertaling vragen.
[..]
Op z'n minst een verlies in de grote steden.
ik heb al twee keer gevraagd wat er bedoeld wordt en nog steeds geen antwoord...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds dezelfde persoon. Alleen stel je soms erg aparte vragen die ik dubbelzinnig opvat. Wat er in dat commentaar staat is toch duidelijk? Als je Turks niet toereikend is om te begrijpen wat er staat, kun je dat ook zeggen en om een vertaling vragen.
[..]
hij gaat wel meer verliezen dan in de grote steden, maar hoeveel das de vraag, we will seeee, dat is aan het trukse volk gelukkigquote:Op z'n minst een verlies in de grote steden.
het moest er ooit van komenquote:
ah okay, het is dus niet persoonlijk naar mij toe? dat hij anders gedraagt staat vast iigquote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, broer, je komt echt beetje geprikkeld over.
Niet tegen mij toe iig.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, het is dus niet persoonlijk naar mij toe? dat hij anders gedraagt staat vast iig
Ik heb er moeite mee om te geloven dat je niet weet wat er staat, maar goed... Hij scheldt Alevieten en Atatürk uit, zegt dat ze niet moeten piepen en roept dat Turkije de AKP toebehoort.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb al twee keer gevraagd wat er bedoeld wordt en nog steeds geen antwoord...
[..]
hij gaat wel meer verliezen dan in de grote steden, maar hoeveel das de vraag, we will seeee, dat is aan het trukse volk gelukkig
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un, zuster.quote:
je hebt weinig keus in dezequote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om te geloven dat je niet weet wat er staat, maar goed... Hij scheldt Alevieten en Atatürk uit, zegt dat ze niet moeten piepen en roept dat Turkije de AKP toebehoort.
[..]
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un, zuster.
Wtf heb je gedaan, dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik wil niet dood door mijn moeder. Dat bedoel ik eigenlijk.
hoezo dat dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om te geloven dat je niet weet wat er staat, maar goed... Hij scheldt Alevieten en Atatürk uit, zegt dat ze niet moeten piepen en roept dat Turkije de AKP toebehoort.
zal ook niet gebeuren , maar dat wist je alquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke ik wil niet dood door mijn moeder. Dat bedoel ik eigenlijk.
is dat zon ninja outfit?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb een ghimaar besteld..
Ze maakt me af.
quote:
ik had je ook afgemaakt las je mijn kind wasquote:
I'm a ninja, too fast for you.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
ik had je ook afgemaakt las je mijn kind was
quote:
Dan zeg ik niks.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb een ghimaar besteld..
Ze maakt me af.
Kan jij dit trouwens volgen zonder ondertiteling?quote:
http://edition.cnn.com/20(...)ex.html?c=homepage-tquote:Our F-16's went up in the air and shot that plane down. Why? Because if you violate my airspace, then from now on, our slap will be hard," Erdogan told supporters at a campaign rally.
Even kijken!quote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij dit trouwens volgen zonder ondertiteling?
http://www.tubechop.com/watch/2381193
Met ondertiteling...
http://www.tubechop.com/watch/2381202
Ik draag het nog niet, ik wil het wel. In sha Allah.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom draag je dit? Vind dit wel weer het uiterste.
beetje saai vind je niet die kleur?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
Ik draag het nog niet, ik wil het wel. In sha Allah.
Maar gaat moederlief niet leuk vinden.
Vraagje; stop je dan ook met make-up?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Even kijken!
[..]
Ik draag het nog niet, ik wil het wel. In sha Allah.
Maar gaat moederlief niet leuk vinden.
Ik spreek dit arabisch helemaal niet. Dus ik versta er niet veel van alleen bepaalde woorden die wij ook hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij dit trouwens volgen zonder ondertiteling?
http://www.tubechop.com/watch/2381193
Met ondertiteling...
http://www.tubechop.com/watch/2381202
Neuh.quote:
Yesss.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraagje; stop je dan ook met make-up?
Oke nice, want ik begrijp niet dat gesluierde dames hun hoofd vol proppen met make-up. Dat staat in contrast met het doel van hen die vinden dat een hoofddoek moet.quote:
Dat klopt.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke nice, want ik begrijp niet dat gesluierde dames hun hoofd vol proppen met make-up. Dat staat in contrast met het doel van hen die vinden dat een hoofddoek moet.
Dat wilde ik weten, hoe verstaanbaar de verschillende dialecten onderling dus zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spreek dit arabisch helemaal niet. Dus ik versta er niet veel van alleen bepaalde woorden die wij ook hebben.
Ik spreek Darizja. (Marokkaans arabisch)
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
das geen antwoord op de vraagquote:
ze gaat als ninja verder in het levenquote:
Vet!quote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze gaat als ninja verder in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |