abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138072212
pi_138072245
quote:
4s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Syrisch luchtruim.
Schending van Turks luchtruim. Vliegtuig is wel neergestort op Syrisch grondgebied.
pi_138072259
quote:
_O-.
pi_138072271
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

ook 7 jarigen?
Jezus vent, denk even na als je wat post.
pi_138072300
quote:
Deze gast is zo stupid :') Defolup gitse de.
pi_138072357
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Turkije moet wat ballen laten zien na het neerhalen van een Turkse vliegtuig.
Enige wat Turkije doet is brullen, op daadwerkelijke acties komt het nooit. Of nou ja, hier en daar worden er banden verbroken en that's it.
pi_138072423
Ik vraag me af of het wel echt nodig was om dat vliegtuig nu neer te halen. Tayyip heeft in ieder geval weer iets om te gebruiken in zijn speeches de komende week...

http://www.ntvmsnbc.com/id/25505819

quote:
RTE: ''Bundan sonra bizim tokadımız ağır olacak.''
pi_138072434
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Turkije moet wat ballen laten zien na het neerhalen van een Turkse vliegtuig.
je kan dit niet klaren in je uppie, daarnaast tonen ze genoeg ballen door de rebellen te steunen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138072573
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vraag me af of het wel echt nodig was om dat vliegtuig nu neer te halen. Tayyip heeft in ieder geval weer iets om te gebruiken in zijn speeches de komende week...

[..]

Oğlunu göndersin savaşa. Hij moet voor zichzelf spreken, niemand wil oorlog.
pi_138072602

_O-.
pi_138072620
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

_O-.
?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138072641
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

_O-.
De chicks zullen ons hierna niet meer aankijken in dit topic.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 14:24:44 ]
pi_138072668
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

vraag me af wat sinirihlali precies inhoudt, was waarschijnlijk in syrisch luchtruim volgens de beelden
-Rabia Al-Basri
pi_138072757
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ehm........ Wat mij betreft mogen ze ALLE Syriers aan de grens tegenhouden. Ik vertrouw geen enkele partij daar.
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maria dame, denk even na als je wat post.
:*
-Rabia Al-Basri
pi_138072971
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

:*
Oh ja, sommigen missen nuance natuurlijk.

Wat mij betreft mogen ze alle Syriërs die wapens in hun handen hebben en beslissen over andermans dood niet doorlaten. Of dat nu een Sunni is, of een Alawiet of wtf het ook is.
Duidelijk?

Hiermee doel ik niet op mensen die zichzelf verdedigen als zij worden aangevallen. Hiermee doel ik wel op hen die hun zieltjes naar de hemel hopen te krijgen door het afhakken van hoofden en daar stoer mee op de foto te gaan, terwijl het voor die homo's nog haram is ook om foto's te maken. :r

Of gaat dit er niet in?
pi_138073024
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh ja, sommigen missen nuance natuurlijk.

Wat mij betreft mogen ze alle Syriërs die wapens in hun handen hebben en beslissen over andermans dood niet doorlaten. Of dat nu een Sunni is, of een Alawiet of wtf het ook is.
Duidelijk?

Hiermee doel ik niet op mensen die zichzelf verdedigen als zij worden aangevallen. Hiermee doel ik wel op hen die hun zieltjes naar de hemel hopen te krijgen door het afhakken van hoofden en daar stoer mee op de foto te gaan, terwijl het voor die homo's nog haram is ook om foto's te maken. :r

Of gaat dit er niet in?
ik snap je stelling ;)
-Rabia Al-Basri
pi_138073140
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

vraag me af wat sinirihlali precies inhoudt, was waarschijnlijk in syrisch luchtruim volgens de beelden
Slechts een week tot de verkiezingen, dus wat mij betreft is alles wat in deze periode gebeurt als verdacht te bestempelen. Syrië heeft er geen enkele baat bij om Turkije nu te gaan provoceren of direct het conflict in te betrekken. Ik had in een ander topic al gepost dat we komende week meer opmerkelijke gebeurtenissen en nieuws kunnen verwachten.
pi_138073158
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Oğlunu göndersin savaşa. Hij moet voor zichzelf spreken, niemand wil oorlog.
Erdoğan weet als geen ander dat je met een oorlog geen vooruitgang boekt, zo ver zal het dus niet komen. Zo ver kwam het tegen Israël na Mavi Marmara, zo ver kwam het niet tegen Syrië nadat er een Turks gevechtsvliegtuig is neergehaald. Erdoğan is van het blaffen, maar niet bijten.

Hij kan zoiets goed gebruiken nu er verkiezingen zijn en dat is wat-ie ook doet.
pi_138073287
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Slechts een week tot de verkiezingen, dus wat mij betreft is alles wat in deze periode gebeurt als verdacht te bestempelen. Syrië heeft er geen enkele baat bij om Turkije nu te gaan provoceren of direct het conflict in te betrekken. Ik had in een ander topic al gepost dat we komende week meer opmerkelijke gebeurtenissen en nieuws kunnen verwachten.
zoals je in de vid kan zien is strijd in dat dorp echt op de grens, als je er gevechtsvliegtuigen op af struurt, niet heel ondenkbaar dat je over de grens schiet ff
-Rabia Al-Basri
pi_138073379
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De chicks zullen ons hierna niet meer aankijken in dit topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 14:44:29 ]
pi_138073406
Op deze gebeurtenis zo reageren :') :

quote:
Jam Bam
Amina soktugumun alevileri otuyo gine.turkiye artik akpnin amciklar atanizin anitina sokayim
Like ˇ Just now
Zo lang deze mensen er nog zijn komt het niet goed met Turkije.
pi_138073502
quote:
13s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ach, trek je niet te veel aan van dat soort idioten. Het zijn geesteszieke lowlifes. De komende verkiezingen zullen laten zien of er nog goede hoop is voor Turkije of niet.
pi_138073540
Syrie speelt het spel net zo goed mee. Alle vliegtuigen langs de grens worden 'gelaserd' door ze, ookal vliegen ze in normaal lichteuim.
pi_138073571
quote:
13s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

wat zegt deze gast???
-Rabia Al-Basri
pi_138073597
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ach, trek je niet te veel aan van dat soort idioten. Het zijn geesteszieke lowlifes. De komende verkiezingen zullen laten zien of er nog goede hoop is voor Turkije of niet.
waaruit zal dat blijken dan dat er hoop is voor turkije?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')