SPOILER: first 15min. gameplayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij ver al, voorbij de Taco Bell en de Goths.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoever ben je in het verhaal? Kom je vanzelf wel tegen.
Ah, heel toevallig zojuist de eerste van een mob gelootquote:Op zondag 23 maart 2014 12:05 schreef STING het volgende:
[..]
Vrij ver al, voorbij de Taco Bell en de Goths.
Maar ik zal de winkels eens checken dan.
Ik had een bug bij de battle met Clyde, krijg een zwart beeld en niets reageerde meer. Na wat gegoogle bleek dat te maken te hebben met welke buddy je die battle ingaat, even terug naar een eerder save, andere buddy en het werkte weer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Enige bug die ik tegenkwam was dat ik wel eens had dat Cap Chaos in beeld kwam en al mijn knoppen verdwenen waren. Dan kon ik er alleen weer uit komen door hem nog een keer op te roepen (eerst pp opladen). Beetje irri.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door 5chaap2k op 26-03-2014 15:06:33 (tips/hints toegevoegd in spoiler tags) ]|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
2dequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:31 schreef Lemsterr het volgende:
Is het mogelijk om meerdere characters te hebben, of vervalt bij een tweede run je eerste character?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dood![]()
.
Ik ben m'n Hasselhof een beetje zat, kun je ook weer terug?.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Niemand?quote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef renwan het volgende:
Even een megakick, ik heb het spel onlangs uitgespeeld (prachtig spel) Maar opeens is mijn death of a thousand cuts verdwenen. Iemand enig idee hoe ik die terug krijg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |