Al is dat erg veranderd. Een rolletje per vakantie of twee sd kaarten mee scheelt nogal.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hou niet van foto's. Ook niet als ik er zelf niet op sta. Vind niets storender dan mensen die alles willen vastleggen voor later in plaats van het moment zelf te genieten. Het haalt de magie uit een beleving.
Soms heb je ook lelijke meiden die door de camera er stukken beter uitzienquote:Op zondag 23 maart 2014 10:09 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik ben niet zo fotogeniek en sta er daardoor altijd als een idioot op. Terwijl de mensen om mij heen er altijd super uitzien op foto. Als er 100 foto's worden gemaakt is er misschien eentje waarvan ik denk: hmm die is nog wel oke. De camera maakt mij vaak lelijker dan dat ik eigenlijk ben. Dus ontwijk ik de camera.
Je krijgt hier hulp voor?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:20 schreef Livyatan het volgende:
Ik walg echt van mezelf op een foto. Het vervult me met haat wanneer ik m'n rotkop op zo'n ding zie. Dus daarom.
En sinds wanneer? Begin pubertijd waarschijnlijk ja.
Al hoewel... Nu ik erover nadenk scheurde ik als kind al vaker foto's van mezelf kapot om m'n frustratie jegens mezelf te uiten. Op dat moment had ik dan zo'n hekel aan mezelf en inplaats van werkelijk in mezelf te gaan snijden of iets dergelijks maakte ik dan foto's van mezelf stuk.
Ja dat heb je ook ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:54 schreef Banaan_ het volgende:
[..]
Soms heb je ook lelijke meiden die door de camera er stukken beter uitzien
Dat is bij mij juist precies andersom haha.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Twiitch het volgende:
Als ik niet weet dat ik gefotografeerd word dan sta ik er altijd prima op. Wanneer ik me er wel van bewust ben dan weet ik me totaal geen houding te geven en dan ziet het er niet uit.
Als je poseert dan ben je mooi maar in het echt ben je lelijk? Lijkt me vrij lastig.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:42 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Dat is bij mij juist precies andersom haha.
Dit is trouwens makkelijk te verklaren. In een foto zie je jezelf zoals je echt bent, en je bent gewend om een spiegelbeeld van jezelf te zien, daarom vind je jezelf er vaak raar uitzien op een foto.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook ja.Niet dat ik wil zeggen dat ik superknap ben ofzo, maar de camera doet mij in ieder geval niet veel goeds. Dan zie ik een foto terug en denk ik: jezus ben ik echt zo lelijk?
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik heb veel te veel foto'sIk voel me dan ook prachtig als ik heb gedronken en vaak sta ik er de volgende ochtend nog wel achter ook
Who caresquote:
Hehe. Nja, je haalt tenminste nog lol uit je leven. Da's het belangrijkste.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Who caresuitgaan met leuke mensen is het mooiste wat er is, ik word er blij van en dat zie je terug op mijn foto's
Dat ik er 900 moet deleten voor die ene knaller, ligt aan de camera
So truequote:
Bij mij is het juist iets andersom. Ik heb niet zo'n knappe kop. Selfies maak ik daarom ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:13 schreef Solo14 het volgende:
Ik weet dat ik lekker ben, maar op foto's sta ik er nooit goed op. Selfies vind ik sws niks, ik heb amper een foto op me WA.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik word alleen maar knapper eigenlijk
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik word alleen maar knapper eigenlijk
Toen ik me besefte dat ik waarschijnlijk niet mooi was, maar gewoon gemiddeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:50 schreef snakelady het volgende:
Deze reclame zette me aan het denken, wanneer ben jij gestopt met je je mooi te voelen?
Gek, ik ben slim, lang en mooi.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Mooi is immers per definitie de uitzondering net zoals 'slim' en 'lang'. De kans dat je niet mooi bent is groter dan dat je het wel bent.
een zeldzaamheid. je kan vast ook bovengemiddeld goed rijden?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek, ik ben slim, lang en mooi.
Klopt!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
een zeldzaamheid. je kan vast ook bovengemiddeld goed rijden?
Precies dat, eerst denk je er niet over na. Daarna denk en voel je het, waarna het moeilijk is om dat nog te veranderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet het nog heel precies. Op mijn 9e maakte ik me nooit druk om mijn uiterlijk, maar toen de puberteit toesloeg veranderde alles. In mijn geval was dat met 10/11 jaar. Hormonen misschien? Nu tegenwoordig zit ik wel steeds beter in mijn vel wat dat betreft. Maar denk niet dat ik mezelf ooit mooi zal vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |