Gun je PSV de titel ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik gun Liverpool de titel wel.
Die kunnen ze in hun zak steken.
Arsenal gaat ook niet winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Liverpool wint echt de league nietCity of Chelsea.
Jawel hoor. Je bent in de war met de League Cup.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om de FA cup
Beide stellen niks voorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je bent in de war met de League Cup.
Dat zijn twee kutclubs, dus gewoon allemaal duimen voor Liverpool en Arsenalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef alors het volgende:
Liverpool wint echt de league nietCity of Chelsea.
volgende week moeten ze tegen een top team dus dat gaat lastig voor ze worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gun je PSV de titel ook?
Moeten ze wel volgende week winnen.
Arsenal is na vandaag kansloos. Liverpool moet kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn twee kutclubs, dus gewoon allemaal duimen voor Liverpool en Arsenal
en dan tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
The Blades gaan de FA Cup winnen.
Vanuit League One rechtstreeks groepsfase Europa Liek in
Dat zou wel een droomloting zijn.quote:
je moet ook kijken naar de programma's van de clubs, alleen heb ik die nu even niet bij de hand.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal is na vandaag kansloos. Liverpool moet kunnen.
je wilde toch proberen wat nieuwe internationale samenwerkingen aan te gaan?quote:Op zondag 23 maart 2014 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zou wel een droomloting zijn.
Stiekem was ik al bang dat Feyenoord nu eens CL ging halen, en dat ik dat zou moeten missen omdat ik in het buitenland dan zit. Hopelijk gewoon in Augustus een leuke bereisbare tegenstander, en dan (waarschijnlijk niet maar ok) groepsfase gewoon iets uit UK loten
die heeft de uitstraling van een nazi officier.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
Kan al niet wachten op het interview met Magath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |