Maar als die ook een paar kick boks lesjes hebben gehad..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:39 schreef cobybryant het volgende:
Paar kickboxlesjes, m'n ex was 1.65 m en die kon hele sterke grote kerels zo aan.
Nee dus. Niet zo. Lengte en gewicht speelt een grote rol.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:39 schreef cobybryant het volgende:
Paar kickboxlesjes, m'n ex was 1.65 m en die kon hele sterke grote kerels zo aan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:51 schreef Buikboor het volgende:
Zonder reputatie die je back-upped heeft verbaal geen zin, dus geen woorden maar daden is het sleutelwoord hier.
Problemen bij de bron aanpakken, gewoon zorgen dat je niet in dergelijke situaties terecht komt. Leeft ook een stuk makkelijker.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:10 schreef aijumu het volgende:
Geweld lost veel op, het is een snelle en hardhandige manier om van je probleem af te komen. Gelul iedere keer, dat het niets oplost. Al is het ten zeerste een laatste middel als men je woorden niet wil/kan aanhoren.
Dat gaat een uitdaging wordenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef Buikboor het volgende:
yeah, maar wat als het jou vind hè, je kan niet ff een klas skippen omdat jij zo nodig stille Willie moet uithangen.
Zo werkt het dus niet, en bij sommigen gaan de oren pas open als ze een tik krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Problemen bij de bron aanpakken, gewoon zorgen dat je niet in dergelijke situaties terecht komt. Leeft ook een stuk makkelijker.
Sommige zijn inderdaad nogal hardleers. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar kan me nog wel herinneren dat ik tijdens mijn schoolperiode iemand een tik heb gegeven, met de vlakke hand tegen zijn slaap aan, hij ging wel tegen de vlakte.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:40 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet, en bij sommigen gaan de oren pas open als ze een tik krijgen.
Op 20 cm voor je tegenstander gaan staan schijnt ook wel te werken.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:48 schreef jelfrikandel het volgende:
Sla met je lichaam niet met je armen. En ontwijk hem zo veel mogelijk. Verdedigen is soms beter dan zelf aanvallen.
Ben ook zeker niet het agressieve type, heb reuze veel geduld enkel als het geduld ophoud is het tijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaad nogal hardleers. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar kan me nog wel herinneren dat ik tijdens mijn schoolperiode iemand een tik heb gegeven, met de vlakke hand tegen zijn slaap aan, hij ging wel tegen de vlakte.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef cvboer het volgende:
Geweld is wel het laatste wat je moet toepassen. Beter zorg je dat je verbaal sterker bent.
Waarom verander je niet van school?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:27 schreef Tropisch_- het volgende:
Hallo FOK!
Ik word op de middelbare school nogal lastiggevallen door bepaalde mensen. Niet op de manier van 100 tegen 1, maar ik word al langer uitgedaagd door een persoon die mij niet mag.
Waarom dat zo is heb ik geen idee van. Hij vecht wel met meerdere mensen en daar wint hij dan ook wel van. En blijkbaar heeft hij zin om mij ook op dat lijstje te zetten. Maar bij die gevechten zie ik niet echt een flinke linkse of rechtse. Meer wat vastpakken en wat dom gestomp. Niet dat ik het beter kan,het ziet er gewoon zo amateuristisch uit.
Ben zelf echt niet iemand die graag vecht. Maarja als het moet dan moet het maar. Alleen heb ik dus totaal geen zin om ook bij de groep slachtoffers te horen.
Over de directie gesproken.. Die doet geen flikker. Komt metname omdat hier op school worden zelden mensen geslagen totdat ze bloeden. Meer totdat ze op de grond liggen voor een aantal seconden.
Maar wat zijn nou slimme tactische dingen die je daarbij kunt doen?
quote:Op zondag 23 maart 2014 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat helpt dus geen tyfus.
OT :
Flikker hem 1 keer goed van de trap tijdens een leswisseling of zo. Zeg dat je niet van dat soort geintjes gediend bent en dat hij er dit keer nog goed vanaf is gekomen. Wees overtuigend in je handelen en blijf hem in zijn ogen aan kijken.
Dit dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:14 schreef complicate het volgende:
Verder kan ik gewoon niet tegen mensen die vechten, uitschelden , anderen als stront behandelen etc.![]()
![]()
Dus zou ik niemand aanraden om zich te verlagen tot hun niveau.
![]()
Dat zijn gewoon zwakkelingen die niet communicatief sterk zijn. brrrrrrrrrrr
Als je je hand wil breken moet je het inderdaad zo doen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
Goed met je knokkels naar voren, op zijn voorhoofd slaan, net boven zijn neus kunnen je knokkels het best komen. Hoeft niet hard, geen hoek geven maar gewoon snel. Dan houdt die voortaan z'n bek wel.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:59 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je je hand wil breken moet je het inderdaad zo doen ja.
Op het voorhoofd? Met je knokkels? Bot op bot op zo'n beetje het hardste stuk wat je kan raken? Ik weet wie je dat geleerd heeft, maar diegene had niet het beste met je voor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:03 schreef eend112 het volgende:
[..]je voelt je hand niet eens als je het zo doet
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op het voorhoofd? Met je knokkels? Bot op bot op zo'n beetje het hardste stuk wat je kan raken? Ik weet wie je dat geleerd heeft, maar diegene had niet het beste met je voor.
Als je niet kunt of wilt discussiëren laat dan ajb die kutadviezen ook achterwege. Zit TS dadelijk met een gebroken hand bij de eerste hulp én hij is de bitch van die rakker.quote:
DEDEDEDEEEEEEENGGG BEEEEEEEEEEEMquote:Op zondag 23 maart 2014 01:38 schreef Nober het volgende:
Bas Rutten zal het even uitleggen in 6 minuten.
Hoe moet ik hier over discussierenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je niet kunt of wilt discussiëren laat dan ajb die kutadviezen ook achterwege. Zit TS dadelijk met een gebroken hand bij de eerste hulp én hij is de bitch van die rakker.
Zou wel erg droevig zijn om van school te veranderen wegens iemand die met je wilt vechten.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom verander je niet van school?
quote:
Ach ja, in de theorie werkt het allemaal zo mooi. Maar de praktijk wijst meestal uit dat je daar niet zo ver mee komt, met "verbaal sterker zijn". Juist wanneer je hem er verbaal onder krijgt zal ie alleen maar geneigd zijn om je nog sneller en harder een tik te geven i.v.m. zijn frustratie.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:53 schreef cvboer het volgende:
[..]gelijk geweld toepassen getuigd van een gebrek aan verbale communicatie. Tot dat niveau zal ik mij nooit verlagen.
Sommige zijn nogal hardleers, dan maar, als laatste middel, gepast geweld toepassen. Ik heb de goede gewoonte om nooit de eerste de klap uit te delen. De meesten laten het bij mij ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, in de theorie werkt het allemaal zo mooi. Maar de praktijk wijst meestal uit dat je daar niet zo ver mee komt, met "verbaal sterker zijn". Juist wanneer je hem er verbaal onder krijgt zal ie alleen maar geneigd zijn om je nog sneller en harder een tik te geven i.v.m. zijn frustratie.
Gewoon even de bullebak op zijn plaats zetten met een duwtje richting de grond, niks mis mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |