verhip.. hij is weer uit bed? onze male-sensueel?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft-ie nou een damestruitje aan omdat zijn borstjes daar beter in uitkomen?
[ afbeelding ]
Misschien dat sommigen doorkrijgen dat ze een paard van troje binnenhalen met Robin..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef Linea het volgende:
Krijgt Wytze nou een kans van Laura en Joey? Lijkt alsof ze van Robin af aan get stappen zijn. Heb ik wat bewust?
Zouden ze haar geflirt wat te irritant gaan vinden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef Linea het volgende:
Krijgt Wytze nou een kans van Laura en Joey? Lijkt alsof ze van Robin af aan get stappen zijn. Heb ik wat bewust?
Waxmax is een leuke poster, komt ernstig te kort, al sinds Viola Holt.. Who cares..quote:
dus in antwoord op al je vragen: mee posten en nu je b*k er over houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de vorige COS discussie heb ik geopperd een "schone"COS te openen voor zij die dat willen, maar ze weten donders goed dat de leukste posters zijn diegene die af en toe offtopic gaan in de discusie en met plaatjes. Die mensen zie je (zoals mij) steeds minder vaak terug omdat de fun in de COS is verdwenen.
Vanessa ziet natuurlijk niet wat wij zien van Bil en Ruud hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef mazaru het volgende:
En als ze het nou gaan doen op het aanrecht terwijl Vanessa aan het koken is. Zou ze het dan wel storend vinden?
Ik ga het onthouden VIJF dus. Maar niemand die er iets mee deed?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Scharen zijn er al. Pakje had Isa aangenomen. Lot heeft het uitgepakt. Voor the record. Het waren er 5. Goed onthouden VIJF
ik laat me af en toe ook afschrikken door de strenge regels. ik zie het ook gewoon als comentaar op de streams en elkaars mening delen. oftwel, er gewoon over kletsen, want mensen die niet op fok zitten en de streams niet zo intens volgen zoals de meeste van ons, die snappen er geen reet van en ik moet er gewoon af en toe met iemand over praten als ik weer geshockeerd ben omdat billy en ruud midden op de dag sex hebben of vanessa en joey en .... nog te geshockeerdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de vorige COS discussie heb ik geopperd een "schone"COS te openen voor zij die dat willen, maar ze weten donders goed dat de leukste posters zijn diegene die af en toe offtopic gaan in de discusie en met plaatjes. Die mensen zie je (zoals mij) steeds minder vaak terug omdat de fun in de COS is verdwenen.
Dat ruikt ze welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanessa ziet natuurlijk niet wat wij zien van Bil en Ruud he
me tooquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Laysa het volgende:
ik prefereer Wp toch echt boven die Robin....en nu hij eindelijk persoonlijker gaat worden denk ik dat hij meer stemmen gaat krijgen (hoop ik)
Ik denk dat ze zo proberen om haar over te halen eruit te stappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
Zo apart dat Andrea nu ineens weer goed is met haar zus en zwager. Tot nu toe werd die man weggezet als psychopaat die haar zus ruineerde.
Zou hij ook chinees kunnen koken? Daar kunnen ze nog wat mee doen in het restaurantquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hij zingt het zelfs!
Laat-ie dat lekker bij de afhaal-ping gaan doen. Ik ben hem nu al zat.quote:
Als ze maar niet spetterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef mazaru het volgende:
En als ze het nou gaan doen op het aanrecht terwijl Vanessa aan het koken is. Zou ze het dan wel storend vinden?
Ben bang dat de deal met Pb moet doorgaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:56 schreef Laysa het volgende:
ik prefereer Wp toch echt boven die Robin....en nu hij eindelijk persoonlijker gaat worden denk ik dat hij meer stemmen gaat krijgen (hoop ik)
welkom in utopia !quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:57 schreef Myr1978 het volgende:
Tijger > Waterman > Aquarius > Jesus Christ Superstar
Wow that escalated quickly!
Nee, ik heb niet gemerkt, dat zij er iets mee gedaan hebben. Ze wilden een tafel in de nieuwe werkplaats zetten. Denk, dat de werkmannetjes daar nog bezig zijn......quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden VIJF dus. Maar niemand die er iets mee deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |