Als jij wilt dat ik weg ga, denk ik dat ik toch nog even blijf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij maakt ze toch niet, ga toch weg joh. Hulde voor de users die wel de moeite nemen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik ga mee in het geile gifjes verhaal want mij overigens aan mij anus zal oxideren
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Dotteke het volgende:
ppppfff het twee kinderen opgevoed, weet je hoe zwaar dat is zegt Vanessa
Nou Vanessa ik 4 en ook alleen en heb er ook nog bij gewerkt dus zeur niet zo gggrrrrr
Ze wachten op scharen, dan starten ze.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef mangalie het volgende:
Hebben ze nu nog iets gedaan met die 100 mudjeans broeken. Kan er niks over terug vinden?
kom je ook laat meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef mootie het volgende:
Maar deze discussie lijkt me veel beter passen in feedback.
Nee, dit valt onder de noemer .. Het volk selecteert zichzelf ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef Luna1956 het volgende:
Is het niet vreemd? Dat nu jjuist de mensen die klaar waren met Andrea bij haar zaten? Hoe kwaad waren Billy en Vanessa niet op haar? Dit is echt wel een afscheidsritueel!![]()
![]()
![]()
Ah ok thanks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wachten op scharen, dan starten ze.
Dat weiger ik. De ondingen !quote:
Ik denk dat als ze mag blijven het wel mee valt. Ze is ook wel verneukt ook bij die stemming. Een mes in je rug is voelt nou eenmaal niet prettigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Weet je. Ik zou Isa het liefste erin houden - een van de weinig niet volstrekt getikten.. Maar denk dat ze blij mag zijn dat ze uit dat gekkenhuis mag vertrekken. Die zou een wrak wrak zijn over een paar maanden. Serieus. Hoeveel gescript enzo ook... 15 malloten op een kluit met 150 camera's eromheen.. Dan moet je mentaal echt wel heel stabiel zijn dat vol te houden. Denk niet dat Isa dat is.
In een gewone samenleving doe je het toch ook niet in een kamer vol mensen of in een restaurant? Of toch wel, in Vanessa's wereld...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa vindt dat het moet kunnen dat gewip van Bil en ruud, het is een gewone samenleving. Isa vindt dat ze maar een huisje moeten krijgen. Jim geeft aan, dat er niet positief op gereageerd wordt in de buitenwereld. Vanessa doet het af, met ik stoor me er niet aan.
Als ze de benen van bil hadden gebruikt dan waren ze al klaar geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wachten op scharen, dan starten ze.
Dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Even off topic.
In de SC mag dus alles.
Maar is het daar zo gezellig, dat je lekker mee gaat kletsen?
Vaak commentaar op wat je zegt.
En misschien vragen sommigen zich af waarom die SC niet zo loopt, tja....
Misschien dat de mods beter daar eens naar kijken.
Ik blijf, tegen beter weten in, hopen dat Dre er morgen uitgestuurd word.
Ik kopieer de posts steeds naar de feedback, maar men wil blijkbaar graag hier reageren. Kijk mij er niet op aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
kom je ook laat meejullie zitten al tijden te zeiken nu. Nooit ontopic!
Vanessa heeft echt belachelijke standpunten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
In een gewone samenleving doe je het toch ook niet in een kamer vol mensen of in een restaurant? Of toch wel, in Vanessa's wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |