Inderdaad, laat die maar lekker wegkwijnen in dat dooienhuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Die vrouw is te oud om nog ergens anders te aarden.
Jij let beter op dan ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze woont zelfstandig in een bejaardenwoning. En wil zelf thuis blijven.
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.quote:
Als het druk is zijn het daar inderdaad hele volle campings. Wij hadden toen een vrij lege camping dat was chill. Maar zeker als je niet een plek direct aan het water hebt zit je enorm opeen gepropt.quote:
Daarom is het in Nederland zo heerlijk rustig in de zomer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik ga liever dood dan dat ik daar naartoe zou gaan. Fakking veel tokkies volgens mij ook.
Inderdaad als ik daar naartoe moet pleur ik mezelf gelijk in die rivierquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
De gasten amuseren zich zo te zien wel primaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Is ook een beetje het probleem van Luxemburg, wel naar het buitenland willen maar niet ver of moeilijk dus dan maar Luxemburg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Alcoholquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Die vrouw mag wel eens wat aan huidverzorging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |