in een rubberbootje met het water mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Is die toch niet mee, of overleden of zo?
Ze mocht pas komen na de verbouwingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Eerst moeten ze ingericht zijn en de inloopdouche voor oma klaar. Anders kan die letterlijk geen kant op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Injetta het volgende:
Waar is die oma nou?
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef MilaNL het volgende:
Maar als dit komt door een stuwmeer, wisten ze dit toch?
Ze zijn er waarschijnlijk alleen maar in vakantieperiodes geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Ivo1985 het volgende:
Ze komen er al ruim 20 jaar, maar wisten niet dat dit kon gebeuren als het stuwmeer moet lozen? Dat is nog nooit eerder nodig geweest?
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst moeten ze ingericht zijn en de inloopdouche voor oma klaar. Anders kan die letterlijk geen kant op.
Ik ben geen expert maar volgens mij wordt zo'n stuwmeer regelmatig leeggegooid om stroom op te wekken. Dus best raar dat ze hier niks van wisten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?
Wat een raar iets? Wisten ze dat niet dan?
Waarschijnlijk gewoon veel smeltwater/regen uit de bergen, en als een stuwmeer dan vol is, dan houd het een keer op en gaat het de rivier weer op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gaan ze dat water vaker lozen van dat Stuwmeer?
Wat een raar iets? Wisten ze dat niet dan?
Moet nog afgespannen worden zo te zienquote:
idd, ik was iets te vroegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Moet nog afgespannen worden zo te zien
Dat 'oa' is echt zo lelijk. Sloapen, moaken, verwoachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
Hij lijkt op Rob Fruithof. Waku waku. En wat een irritant (plat Utrechts?) accent...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Die vorige eigenaar lacht zich helemaal de blubber, die zuinige Nederlanders dachten natuurlijk een spotgoedkope topcamping op de kop getikt te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |