Yep, in het hoogseizoen moet je personeel hebben. Dat kan ook die zoon of andere dochter zijn die bij springt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je in het hoogseizoen personeel moet hebben, want met één persoon red je het niet in de bar als je ook nog hapjes en snacks serveert. En 's ochtends red je het ook niet om in de winkel de kassa te draaien én ondertussen nog meer broodjes af te bakken. Maar met één meisje wat helpt bij de animatie en 1 bij allerhande overige klusjes kun je niet echt zeggen dat ze voldoende personeel hebben.
De KKK vond het wel leuk om bestaande (Europese) gebruiken te misbruiken voor hun kampf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
Deze foto op hun Facebook deed mij wel even fronzen [ afbeelding ]
Mee eens, die pakten het heel goed opquote:Op zondag 23 maart 2014 00:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Kinderen verdienen ook een compliment. Sympathiek en respectvol. Tof dat die dochter het iig ook naar d'r zin heeft.
omdat ze eigenlijk nooit genoeg geld hebben voor investeringen?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:42 schreef athlonkmf het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom die kersverse campinghouders (van verschillende afleveringen) niet gelijk wat zonnepanelen hebben neergepleurt op de daken e.d..
Lijkt me een hele plausibele verklaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
omdat ze eigenlijk nooit genoeg geld hebben voor investeringen?
Wat een nonsens. Welke werkgever gaat nou een plek vrijhouden als jij opstapt om ergens anders te beginnen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat hij sws wel weer zijn baan terug kan krijgen anders ga je dat risico niet lopen lijkt me
Jij volgt dit programma nog niet zo lang of wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar kwamen die vandaan?
Lijkt me dat hij sws wel weer zijn baan terug kan krijgen anders ga je dat risico niet lopen lijkt me
Geloof er niks van, je gaat niet zoveel risico nemen al waren de kinderen al grootquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij volgt dit programma nog niet zo lang of wel?
Ze nemen vaak zo'n groot risico en dat loopt niet altijd goed af.
Niemand heeft het over een plek vrijhouden en wel voor een loyale werknemer van meer dan 20 jaar. Misschien wel tegen andere arbeidsvoorwaarden, maar die kan zo weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Welke werkgever gaat nou een plek vrijhouden als jij opstapt om ergens anders te beginnen?
Keep on dreaming..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niemand heeft het over een plek vrijhouden en wel voor een loyale werknemer van meer dan 20 jaar. Misschien wel tegen andere arbeidsvoorwaarden, maar die kan zo weer terug
Want?quote:
schijnbaar nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef golfer het volgende:
Je bent bekend met de huidige Nederlandse arbeidsmarkt
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef golfer het volgende:
Je bent bekend met de huidige Nederlandse arbeidsmarkt
Dan zou je beter moeten weten dat bedrijven momenteel niet zitten te wachten op terugkerende werknemers nadat ze ontslag hebben genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |