quote:
Op zaterdag 5 april 2014 10:13 schreef Pap89 het volgende:Vooral dat "dreigen" met zelfmutilatie, daar zijn veel (extreme) borderliners goed in.
Een stap verder, doen ze het wss nog echt ook en vinden ze het mooi om te laten zien/negatieve aandacht.
Zelf ook gekrast in mijn puberjaren maar altijd tot aan het voelen, niet dieper dan dat. Dreigen met zelfbeschadiging weinig meegemaakt.
Ooit een paar dates gehad met iemand waarvan ik bijna 100% zeker weet dat ze borderlinestoornis had, tijdens die dates begon me vooral op te vallen dat ze veel (herhalende) ellende in haar leven had, verhalen die als feit gebracht werden steeds op details nét iets anders waren bij hervertelling. Haar ex had ze een verschrikkelijke relatie mee, financiele ellende, zou geld verduisterd hebben en weet ik niet wat, week later eten ze samen wat als ze wat spullen gaat halen die ze nog te goed had.
Financieel geen cent om van rond te komen, wel naar de leukste feestjes, voorstellen samen op reis te gaan, mij geld te geven als ik krap zat

.
Op een gegeven moment de halt aangezegd, toen had ze me ineens nodig omdat ze problemen had met een huurbaas en zijn knokploeg (op eerdere adres ook gezeik met huurbaas), dan ook vooral niet gewoon de politie bellen.
Kort daarop met een andere meid gaan daten, dat was ineens dé verklaring voor mijn afkappen, dat of mijn eerdere tumulteuse affaire waar ze van wist. Ze zou langskomen als ik haar niet terugbelde, stalkte me op facebook, telefoon en mail. Emotionele chantage en alles erbij. Toptijd.
Na een week slecht slapen haar gebeld, aangegeven dat ze op meerdere vlakken te ver ging, dat ik haar een prachtig mens vond maar niet als relatie zag, dat ik het jammer vond dat een vriendschap er kennelijk niet in zat maar dat ik nu een streep moest trekken.
Geen contact meer.
Geen telefoon.
Geen mail.
Geen bezoek of dreigen daarmee.
Indien ze dit wel zou doen zou ik direct aangifte van stalking (hinderlijk volgen) doen.
Daarna nog kort last gehad via Fok! Notabene. Sindsdien niets meer gehoord.
Ze wist verdomd goed waar ze mee bezig was maar was hoogst explosief en impulsief. Hoogst charmant, maar alles draaide om haar. Ik pas daarvoor.
Huidige vriendin heeft trekjes maar niet meer of minder dan de gemiddelde vrouw geloof ik, ik leg de verantwoordelijkheid over gevoel ook altijd terug bij haar.