Dat is dan ook lekkere pijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar kan soms gemeen pijn doen
Haha ja! Ze is bloednerveus voor morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als ze zo normaal blijft doen,mag ze er voor mij uit
Ik hoop voor je dat JdM een vangnet geregeld heeft voor mensen zoals jij...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als ze zo normaal blijft doen,mag ze er voor mij uit
ik vond je gifjes altijd erg leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is behelpen, in deze gif-loze contreien.
als Robin in de overgang komt, krijgt zo ook psychische problemen.,. denk ik, ze is nu al zo onstabiel... dat straalt ze uit, sorry, mijn mening...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
en kijkt steeds even of Robin het wel gehoord heeft
[ afbeelding ]
Dat wel... Maar als je het snot zo uit je voorhoofd trekt en je hoofdpijn gaat weg en je krijgt weer lucht... Is bijna beter dan klaarkomenquote:
Jammer dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
Gasten hebben het koud ,,, Kachel staat uit ...
Zit geloof ik bij de prijs in (hoewel niet aangegeven op de site, soort verrassing/extra?)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
Houdt Vanas de genuttigde drankjes ook bij?
Eigenlijk is het een soort klaarkomen, maar dan met groene pap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat wel... Maar als je het snot zo uit je voorhoofd trekt en je hoofdpijn gaat weg en je krijgt weer lucht... Is bijna beter dan klaarkomen
Een lesbische kerel met tieten.quote:
Dankje, ik vond de responses ook altijd erg leuk, en had het idee dat er genoeg mensen waren die er wel plezier aan beleefde. Verder is het voor mij een vorm van jezelf uiten, soms gaat dat het beste met een lap tekst, soms gaat dat het beste met een gif. Maar ik ga er niet over en sluit me dus stilletjes aan bij de Rebel Alliance.quote:
Jup... en is nog goed kauwen om het weg te krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort klaarkomen, maar dan met groene pap.
Want sommige mensen hebben een andere meningquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rienk zit zich weer op te winden .....
Team Rebel Alliancequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dankje, ik vond de responses ook altijd erg leuk, en had het idee dat er genoeg mensen waren die er wel plezier aan beleefde. Verder is het voor mij een vorm van jezelf uiten, soms gaat dat het beste met een lap tekst, soms gaat dat het beste met een gif. Maar ik ga er niet over en sluit me dus stilletjes aan bij de Rebel Alliance.
Volgens mij is het 25 E exclusief drankjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Zit geloof ik bij de prijs in (hoewel niet aangegeven op de site, soort verrassing/extra?)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup... en is nog goed kauwen om het weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |