O ja vast en zekersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nog niet maar gaat vast komen
Tring wat ben je ranzig vanavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh... als je voorhoofdholte ontsteking hebt.. en snot zit zo vast dat je het door je neus naar buiten kunt trekken, is toch top?
En hetzelfde geldt voor smartphones en tablets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Joezi het volgende:
De COS vindt het vies, terwijl ze tikkend op hun gore toetsenbord hun gal spuwen.
1. Toetsenbord
Op en in een toetsenbord zitten gemiddeld 400 keer méér bacteriën dan op een toiletbril. Volgens de onderzoekers ontstaat de vervuiling van de toetsenborden door eten bij de computer. En door met ongewassen handen na toiletbezoek weer achter de computer te gaan zitten.
en billy haar broekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor smartphones en tablets.
Is toch leuk een beetje aandacht van Liesje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag niet van de modjes, kreeg dm van Liesje
Ken je dat filmpje one cup..2 lady'squote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Wanneer gaan Ruud en Billy elkaars poep eten?
Dat lijkt me nog maar een kleine stap.
Altijd mooi als je dan wat lange neusharen mee trekt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh... als je voorhoofdholte ontsteking hebt.. en snot zit zo vast dat je het door je neus naar buiten kunt trekken, is toch top?
Tablet is nog vrij makkelijk schoon te houden...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor smartphones en tablets.
Penetraties, penetraties overal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef Odaiba het volgende:
Staat er vanavond nog wat op de planning in Utopia?
I'm on firequote:
en kijkt steeds even of Robin het wel gehoord heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre: Ik heb hardgelopen vanmorgen, jaaaaaaa.![]()
eewwwwwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd mooi als je dan wat lange neusharen mee trekt.
Knettert zo lekker
Smartphones ook, toch zitten ze vol met bacteriën. Maar dat maakt niet uit, want wij zijn zelf een grote bacterie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Almeriaantje het volgende:
[..]
Tablet is nog vrij makkelijk schoon te houden...
Het is een vrouw.. Dus dan ben ik niet zo blij met de aandacht en dan luister ik...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Is toch leuk een beetje aandacht van Liesje.
als ze zo normaal blijft doen,mag ze er voor mij uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
en kijkt steeds even of Robin het wel gehoord heeft
[ afbeelding ]
Tja dan zal ik er zelf een plaatje bij denken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
I'm on fire(zonder plaatje helaas
)
Dat is wel lekker, maar kan soms gemeen pijn doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Altijd mooi als je dan wat lange neusharen mee trekt.
Knettert zo lekker
Het is behelpen, in deze gif-loze contreien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja dan zal ik er zelf een plaatje bij denken.
Dat is dan ook lekkere pijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar kan soms gemeen pijn doen
Haha ja! Ze is bloednerveus voor morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als ze zo normaal blijft doen,mag ze er voor mij uit
Ik hoop voor je dat JdM een vangnet geregeld heeft voor mensen zoals jij...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als ze zo normaal blijft doen,mag ze er voor mij uit
ik vond je gifjes altijd erg leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is behelpen, in deze gif-loze contreien.
als Robin in de overgang komt, krijgt zo ook psychische problemen.,. denk ik, ze is nu al zo onstabiel... dat straalt ze uit, sorry, mijn mening...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
en kijkt steeds even of Robin het wel gehoord heeft
[ afbeelding ]
Dat wel... Maar als je het snot zo uit je voorhoofd trekt en je hoofdpijn gaat weg en je krijgt weer lucht... Is bijna beter dan klaarkomenquote:
Jammer dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
Gasten hebben het koud ,,, Kachel staat uit ...
Zit geloof ik bij de prijs in (hoewel niet aangegeven op de site, soort verrassing/extra?)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
Houdt Vanas de genuttigde drankjes ook bij?
Eigenlijk is het een soort klaarkomen, maar dan met groene pap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat wel... Maar als je het snot zo uit je voorhoofd trekt en je hoofdpijn gaat weg en je krijgt weer lucht... Is bijna beter dan klaarkomen
Een lesbische kerel met tieten.quote:
Dankje, ik vond de responses ook altijd erg leuk, en had het idee dat er genoeg mensen waren die er wel plezier aan beleefde. Verder is het voor mij een vorm van jezelf uiten, soms gaat dat het beste met een lap tekst, soms gaat dat het beste met een gif. Maar ik ga er niet over en sluit me dus stilletjes aan bij de Rebel Alliance.quote:
Jup... en is nog goed kauwen om het weg te krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort klaarkomen, maar dan met groene pap.
Want sommige mensen hebben een andere meningquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rienk zit zich weer op te winden .....
Team Rebel Alliancequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dankje, ik vond de responses ook altijd erg leuk, en had het idee dat er genoeg mensen waren die er wel plezier aan beleefde. Verder is het voor mij een vorm van jezelf uiten, soms gaat dat het beste met een lap tekst, soms gaat dat het beste met een gif. Maar ik ga er niet over en sluit me dus stilletjes aan bij de Rebel Alliance.
Volgens mij is het 25 E exclusief drankjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Zit geloof ik bij de prijs in (hoewel niet aangegeven op de site, soort verrassing/extra?)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup... en is nog goed kauwen om het weg te krijgen
Team Rebel Alliance, reporting for duty.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Team Rebel Alliance![]()
Je hebt ook een dm gekregen?
Kijk gewoon naar alles boven de tieten... Dan is het toch een kerel?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kan het ook nog steeds niet geloven
Ja, en waarom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Jibba het volgende:
Gio heeft een pluk haar bij Robin afgeknipt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Jibba het volgende:
Gio heeft een pluk haar bij Robin afgeknipt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar alles boven de tieten... Dan is het toch een kerel?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Team Rebel Alliance, reporting for duty.![]()
Ja, iedereen die in de laatste 5 jaar een gif gepost heeft.
Hij/zij had het koud en wilde door Lau warm gewreven worden........ehm........eh ja.quote:
Echtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Urb het volgende:
Nico komt enthousiast bij Rienk en wil zn aandacht "Hey Rienk, ik ga je iets heel leuks vertellen, jij wilde toch altijd Riider worden...?"
"Nou, nu ben je er een, een Moraalridder!"
![]()
![]()
Scheelt niet veel en die Ruud kan het nog hebben ook, heeft met het strontgooien op het kinderfeestje hele klodders koeienvlaai weg staan werken, heeft weerstand als een malle!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef rokkutsaains het volgende:
Wanneer gaan Ruud en Billy elkaars poep eten?
Dat lijkt me nog maar een kleine stap.
Je zag Rienk glanzen, zo van: ohh een compliment. Ummm, nou nét niet dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Urb het volgende:
Nico komt enthousiast bij Rienk en wil zn aandacht "Hey Rienk, ik ga je iets heel leuks vertellen, jij wilde toch altijd Riider worden...?"
"Nou, nu ben je er een, een Moraalridder!"
![]()
![]()
Gatverquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hij/zij had het koud en wilde door Lau warm gewreven worden........ehm........eh ja.
Ja ze was helemaal aan het glunderen en gloeien er vanquote:
Nicoline is een heerlijk wijfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ze was helemaal aan het glunderen en gloeien er van
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat sommigen het teveel vonden, zelf had ik dat niet, maar niet iedereen is natuurlijk zoals ik. Dat ze zeggen 'gewoon niet' kan ik me echter niet in vinden. Op die manier is het voor mij, en ik denk voor veel anderen, een stuk minder leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]Ik loop al een tijdje rond hier
geen wonder
Maar ik moet wel zeggen, beetje doorgeslagen waren we wel... En modjes moeten dan zeggen: gewoon niet, want handhaven kan niet
Dat kan wel zijn, hij moet met zijn poten van iemands haar afblijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Grunge. het volgende:
Het was maar een klein stukje, hoor. Boeiend.
Waarom mag dat niet meer flauwe modsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jammer dat gifjes niet meer mogen hier. Soms was het wat overkill, maar vaak ook gewoon erg lachen.
Ja, hulp mot ze nie he.. Ze wil geen hulp nie...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
toch he.Vanessa iedereen kan roepen over wat hij/zij wilt, maar dat restaurant staat zij te buffelen, het zooitje zit op de bank nu maar ze moet toch altijd weer in de avond aan de bak
Er zal wel over geklaagd zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet meer flauwe mods
Ja, dat is ook zo, het is kinderachtig. Maar niet iedereen had het gezien en dan kon het overkomen alsof het een heel groot stuk was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, hij moet met zijn poten van iemands haar afblijven.
Waarschijnlijk beide, met een aantal operaties er tussen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die blauwe jas, is dat een man of een vrouw?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanessa wil nooit hulp en neimand mag daar in haar keuken komen dus tja
dat bedoel ik niet, maar in de avond doet ze het toch maar mooi, na een hele dag en dan nog in de avond ik had gezegd bekijk het maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, hulp mot ze nie he.. Ze wil geen hulp nie...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, met een aantal operaties er tussen.
En dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die blauwe jas, is dat een man of een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |