Hahaha, herkenbaar!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:41 schreef NieuweNier het volgende:
Haha volgens mij doet iedereen het.
Fucking kut wanneer je ze vergeet te wissen en even een foto laat zien trouwens
Haha ja idd. Ik doe er ook nooit een hoofd bij. Gewoon voor het geval dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:46 schreef GS-Raw het volgende:
Herkent iemand ook het paranoia gevoel dat je de juiste ontvanger 1000 keer checkt voordat je een foto verstuurt??
Same here, en geen overige herkenbare dingen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja idd. Ik doe er ook nooit een hoofd bij. Gewoon voor het geval dat.
Da je hem naar de verkeerde stuurt of dat iemand hem doorstuurt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben altijd veel te panisch dat het bij de verkeerde persoon terecht komt
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef Chocovloek het volgende:
Ik hou niet zo van die recht toe recht aan "ik ga zometeen heule vieze dingen met jou doen" berichtjes. Ben meer van de plagerige, subtiele, als-je-die-persoon-niet-kent-dan-begrijp-je-het-niet berichtjes. Vind ik zelf altijd nog het spannendst. Foto's stuur ik nooit, sorry hoor als je wat wil zien moet je wat meer moeite doen vind ik altijd.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:46 schreef GS-Raw het volgende:
Herkent iemand ook het paranoia gevoel dat je de juiste ontvanger 1000 keer checkt voordat je een foto verstuurt??
yup, zeker nadat ik een keer per ongeluk een foto naar mijn ex heb gestuurd in plaats van naar mijn vriend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:46 schreef GS-Raw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |