quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
FOK!/tong80quote:
Zal die trien leuk vinden dat je zit te fokkenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee man zit nu in de trien straks verder op stap, daarnaastt: te laat morgen werken.
Speel maar eens met Mansjester en Rodawa en CrashOquote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leuk spel, er is weinig tegenstand, maar desondanks, leuk spel.
Nee. dit is de volhgorde: Neuken > Zuipen > curven. Het eerste us nig enigszinds onzeker maar het 2e gaat me prima lukken hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zal die trien leuk vinden dat je zit te fokken
het 2e en 3e is prima te combinerenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:47 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee. dit is de volhgorde: Neuken > Zuipen > curven. Het eerste us nig enigszinds onzeker maar het 2e gaat me prima lukken hoor.
Ze zijn er heus wel maar ze houden zich stil zodat het lijkt alsof ze op zaterdagavond uit zijn....quote:Op zondag 23 maart 2014 00:56 schreef noodgang het volgende:
blijkbaar, te weinig FOK!ers om te curven
Oh, ik zit ook gewoon in de kroeg, wat is het probleem?quote:Op zondag 23 maart 2014 00:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ze zijn er heus wel maar ze houden zich stil zodat het lijkt alsof ze op zaterdagavond uit zijn....
Het probleem is dat waar ze ook zitten ze zich niet meldenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, ik zit ook gewoon in de kroeg, wat is het probleem?
goed punt!quote:Op zondag 23 maart 2014 00:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het probleem is dat waar ze ook zitten ze zich niet melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |