Beter bijdehand dan bijdevoet; anders moet je bukkenquote:
Akkoord. Morgen denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag pas weer topics openen als ze een bijdrage aan het VBL subforum zijn. Akkoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
LR is natuurlijk gewoon PSV'er.Enkel op woensdagen. Mijn modschap gaat gecompliceerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de onvoorwaardelijke steun.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
Niet meer dan terecht.
Gefeliciteerd, eindelijk LR.Ja over dat... Het is dat mijn snor geen Stalin-proporties heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Mijn campange heeft duidelijk zijn vruchten af geworpen. Als tegenprestatie verwacht ik dan ook volledige immuniteit.
Gefeliciteerd ouwe reus.
Jij die jankt over moderators op FOK!, je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:25 schreef eight het volgende:
3 joden en 1 tukker...
Je zou verwachten dat dit het begin is van een slechte mop![]()
Gefeliciteerd LR
Van de huidige vbl mods heb ik alleen over of tegen GGMM geklaagd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij die jankt over moderators op FOK!, je verwacht het niet.
xDquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet; anders moet je bukken
Ggmm maakt zich hier ook heel druk om.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:
[..]
Van de huidige vbl mods heb ik alleen over of tegen GGMM geklaagd.
Daar ben ik niet bepaald een uitzondering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |