Ze houdt ook van Free Fight,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ze gedraagt zich minder als wijf dan de meeste users hier.
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
De Feyenoorders worden langzaam weggejaagd.
Ik vergeet nooit meer ons gezamenlijke naaktloop over de maasboulevard.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Terwijl ik stiekem een verkapte Rotterdammer ben maar dat geheel terzijde.
Het is niet anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.
Je kan niet zeggen dat ik dit de afgelopen dagen niet heb voorspeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Rodawa het volgende:
Hier kom ik speciaal even voor buurten. GZB steunt je ook buiten de eigen vertrouwde omgeving.
Veel succes de komende tijd. Toi toi toi
Ik herinner mij je woorden nog exact. Had je het toch weer bij het langste eind, Johannes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ik dit de afgelopen dagen niet heb voorspeld.
hi rodawawawawawadeasdaawdaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik herinner mij je woorden nog exact. Had je het toch weer bij het langste eind, Johannes.Volgende keer DM ik je wel even als ik bets plaats.
Heeheehehee lang niet gezien, ik mis je aanwezigheid in andere subfora.quote:
heb gister nog een topj aangemaakt in onz hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeheehehee lang niet gezien, ik mis je aanwezigheid in andere subfora.Even je laatste vlogtopic kicken.
Gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een man die gewoon niet chagrijnig of boos te krijgen is hé..
.
Mooiquote:
Het zijn maar kutkakkerlakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
De Feyenoorders worden langzaam weggejaagd.
Een online internetforum nogwel, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Een online internetforum nogwel, moet niet gekker worden
Jij mag pas weer topics openen als ze een bijdrage aan het VBL subforum zijn. Akkoord?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef tong80 het volgende:
Rotterdammers krijgen een VBL-mod als Feyenoord kampioen is geworden. Akkoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |