quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe ik wel even per DM, anders naait een niet nader te noemen mod hier me toch wel weer een ban aan.
Misschien zijn Feyenoorders niet geschikt voor het moderatorschapquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar makenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar maken. Fucking eindbaas die je der bent. Heerlijk lijkt me dat, als iedereen het met je eens is omdat ze bang voor je zijn.
GGMM, de Louis van Gaal van FOK!
Ik zou overigens echt exact hetzelfde doen.
Een man die gewoon niet chagrijnig of boos te krijgen is hé.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
De meest vriendelijke man van dit forum tegen zich krijgen, GGMM die eindbaas doet het gewoon
Geef boksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dit wordt echt een briljant topic zo.
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar maken. Fucking eindbaas die je der bent. Heerlijk lijkt me dat, als iedereen het met je eens is omdat ze bang voor je zijn.
GGMM, de Louis van Gaal van FOK!Ik zou overigens echt exact hetzelfde doen. Geef boks broer:
[ afbeelding ]
Lul niet, ik heb nog steeds 290 notes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.![]()
GGMM stop met die DM's ik heb HMF al 4x voor je genote vandaag :s
Bek dicht.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
De meest vriendelijke man van dit forum tegen zich krijgen, GGMM die eindbaas doet het gewoon
Weet jij eigenlijk wel wat voor een engerd die GGMM is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.![]()
GGMM stop met die DM's ik heb HMF al 4x voor je genote vandaag :s
Niet te merken anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit komt alleen overtuigend over in het Feyenoordtopic.
Goede reactie. Drizzt vind je ook een mongool trouwens, maar die durft het niet tegen je te zeggen. Wat een godenstatus heb je tochquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef Pistone het volgende:
Al een kopie van je id ingeleverd bij Danny ?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
euh LR is gewoon een legia/fc den haag supporter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |