*kom binnen* 'Kan ik je helpen'?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef fratsman het volgende:
"Hoe wil je geknipt worden?"
"In doodse stilte."
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef fratsman het volgende:
"In doodse stilte."
Vraag hem gewoon naar nieuwtjes over het dorp/stadje waar je woontquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef d4v1d het volgende:
Wat doe je voor werk, ga je nog naar school? Waar ga je naar toe op vakantie?
Wat heb je dit weekend gedaan? Ga je straks nog iets doen?![]()
En dan natuurlijk als jij alles verteld hebt of niet zo spraakzaam bent beginnen ze aan hun levensverhaal![]()
Alsof iemand daar iets om geeft
Klacht: zie TT
Inb4: autist
Die doen dit ook hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom liever mannelijke kappers, die snappen dat wat beter.
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef fratsman het volgende:
"In doodse stilte."
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
Oh kut, ik zie nu pas dat de TT te lang is
Ja maar die begrijpen het wat beter als je aangeeft dat je liever rustig zit als het haar geknipt wordt.quote:
Geen pronte borstjes in je rugquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meen je dat nu dat zijn de ergste. Dat is in 90% een homo die aankomt huppelen en vraagt , "hoi, ga je nog wat leuks doen vanavond"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Natuurlijk heb je er ook mannelijke huppelkutjes erbij zitten, maar lang niet iedere mannelijke kapper is een homo hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:35 schreef vipergts het volgende:
[..]
Meen je dat nu dat zijn de ergste. Dat is in 90% een homo die aankomt huppelen en vraagt , "hoi, ga je nog wat leuks doen vanavond"
Ik laat mijn haar ook vaak knippen door een man. Van alle medewerkers in de salon knipt hij gewoon het beste. Maar het is geen homo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er ook mannelijke huppelkutjes erbij zitten, maar lang niet iedere mannelijke kapper is een homo hoor.
Meestal als je naar een barbier gaat of iets dergelijks valt dat wel mee.
Volgens mij valt het percentage homoseksuele kappers wel mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:35 schreef vipergts het volgende:
Meen je dat nu dat zijn de ergste. Dat is in 90% een homo die aankomt huppelen en vraagt , "hoi, ga je nog wat leuks doen vanavond"
Denk het ook hoor. Maar volgens mij denken de meeste mensen meteen dat ze gay zijn omdat bijna alle bekende topkappers van tv dat wel zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij valt het percentage homoseksuele kappers wel mee.
Hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
ik ga nooit naar de kapper want dan moet m'n haar korter
Misschien de rest van je overtollige haar eens bij laten knippenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
ik ga nooit naar de kapper want dan moet m'n haar korter
Schorem toevallig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga naar de barbier, die maakt gewoon wat grappen en vraagt gewoon uit nieuwsgierigheid hoe je bij hem terecht bent gekomen en zo. Beetje praten over de muziek die hij opheeft staan altijd gezellig. Soms als je lang moet wachten etc is er ook bier.
Dit is echt een dooddoener.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
*kom binnen* 'Kan ik je helpen'?
Goh, wat kom ik nou doen![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn heteroseksuele mannelijke kapper knipt ook vele malen beter dan z'n vrouwelijke personeel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Denk het ook hoor. Maar volgens mij denken de meeste mensen meteen dat ze gay zijn omdat bijna alle bekende topkappers van tv dat wel zijn.
Opgelost voor je TS.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef d4v1d het volgende:
Wat doe je voor werk, ict ga je nog naar school? nee ben klaar met mbo ict niveau 4 Waar ga je naar toe op vakantie? campzone
Wat heb je dit weekend gedaan? gamen en ik zit nu bij de kapper om m'n vette haar te laten knippen
Ga je straks nog iets doen? verder gamen
Inb4: autist
Nee in België ga ik.quote:
http://bendotti.be/galerij.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spongeboss verzint het merendeel van wat er uit z'n Limburgse toetsenbordje komt zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |