Pijnlijke opmerking.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef Metalfrost het volgende:
Vraag het een vrouw in je omgeving, die snappen het meestal wel.
nja, het is natuurlijk niet geweldig maar het kan op zich wel. Het is niet meer zo'n taboe als vroeger.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:47 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Bruine schoenen onder een pak zijn voor autoverkopers en makelaars.
Luister naar dit advies, TS.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Molo het volgende:
Zwarte schoenen of gezien je leeftijd gewoon mooie gympen, beeeetje vlot kun je er toch nog wel bijlopen op jouw leeftijd.
(Bijna) niets zo erg als een bejaard aandoende fotograaf met een tienergezicht erop
bij bruine schoenen onder een pak denk ik aan dit soort schoenen die sommige (ook niet bejaarde...) mensen onder een pak dragenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
nja, het is natuurlijk niet geweldig maar het kan op zich wel. Het is niet meer zo'n taboe als vroeger.
Fotografen in een tux.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Een zwart pak dragen als tux de dresscode is
Je niet aan de dresscode houdenquote:
Gympen onder een pakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Molo het volgende:
Zwarte schoenen of gezien je leeftijd gewoon mooie gympen, beeeetje vlot kun je er toch nog wel bijlopen op jouw leeftijd.
(Bijna) niets zo erg als een bejaard aandoende fotograaf met een tienergezicht erop
Gast het is geen borrel van de koning, 3 kwart zal toch in een gewoon 2 delig pak lopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je niet aan de dresscode houdenDenk je dat dat voor de kat zijn kut op de uitnodiging staat
Daarbij zul je nu gewoon worden aangezien als serverend personeel
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast het is geen borrel van de koning, 3 kwart zal toch in een gewoon 2 delig pak lopen.
Ik zei dat het een vrij net feest was, maar nergens heb ik black tie gezegd. Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat jij wilIk zeg het alleen.
Het is gewoon not done om je niet aan de dresscode te houden
dat haal ik uit jouw OP waarin je over een tuxedo begintquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zei dat het een vrij net feest was, maar nergens heb ik black tie gezegd. Dat maak jij ervan.
Toen zwarte lederen schoenen maar was al een tijd geleden en die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heb je de vorige keer voor een schoeisel onder dat zwarte pak gedragen?
naast dat je zuigt in grammatica kun je ook al niet lezenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat haal ik uit jouw OP waarin je over een tuxedo begint
je kunt ook nog nieuwe schoenen kopen, de stad is nog wel een paar uur openquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toen zwarte lederen schoenen maar was al een tijd geleden en die heb ik niet meer.
Gaat de stad dan ooit dicht?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook nog nieuwe schoenen kopen, de stad is nog wel een paar uur open
Werkwoordspelling is niet mijn sterkste punt nee, maar jij stelt toch echt heel duidelijk voor dat TS gympen onder een pak aantrektquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
naast dat je zuigt in grammatica kun je ook al niet lezen
Gast.. hij is de fotograaf, hij hoort bij het personeel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je niet aan de dresscode houdenDenk je dat dat voor de kat zijn kut op de uitnodiging staat
Daarbij zul je nu gewoon worden aangezien als serverend personeel
zo noemen we de centrale plek waar de meeste winkels zitten hierquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gaat de stad dan ooit dicht?Welke stad is dat dan?
Maar niet bij de obersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef papernote het volgende:
[..]
Gast.. hij is de fotograaf, hij hoort bij het personeel.
Jullie hebben dus geen winkelcentrum?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
zo noemen we de centrale plek waar de meeste winkels zitten hier
TS is een jaar of 20 schat ik zo in, dan kan dat best. Fotograaf mag best iets aparts hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werkwoordspelling is niet mijn sterkste punt nee, maar jij stelt toch echt heel duidelijk voor dat TS gympen onder een pak aantrekt
Den Haag heeft er meerdere dacht ik zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jullie hebben dus geen winkelcentrum?
De stad is toch altijd open??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook nog nieuwe schoenen kopen, de stad is nog wel een paar uur open
Meerdere? Zeggen jullie ook: 'De steden zijn dicht', als alle winkelcentra daar gesloten zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Den Haag heeft er meerdere dacht ik zo
Ga eens weg, spuit elf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
De stad is toch altijd open??
Bedoel je de winkels?
'de stad'![]()
"de stad" is gewoon het centrum. Er zijn geen meerdere steden, wel meerdere winkelcentra, maar als ik zeg "wie gaat er vanmiddag nog de stad in" weet iedereen waar ik mee om ga precies welk gebied daarmee bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Meerdere? Zeggen jullie ook: 'De steden zijn dicht', als alle winkelcentra daar gesloten zijn?
En wat als je nou eens een ander gedeelte van de stad in wil dan het winkelcentrum. Zeg je dan dat je het dorp in gaat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
"de stad" is gewoon het centrum. Er zijn geen meerdere steden, wel meerdere winkelcentra, maar als ik zeg "wie gaat er vanmiddag nog de stad in" weet iedereen waar ik mee om ga precies welk gebied daarmee bedoeld wordt.
De stad IN gaan is horeca bezoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
"de stad" is gewoon het centrum. Er zijn geen meerdere steden, wel meerdere winkelcentra, maar als ik zeg "wie gaat er vanmiddag nog de stad in" weet iedereen waar ik mee om ga precies welk gebied daarmee bedoeld wordt.
neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat als je nou eens een ander gedeelte van de stad in wil dan het winkelcentrum. Zeg je dan dat je het dorp in gaat?
Wat kom je fittie zoeken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Een zwart pak dragen als tux de dresscode is
Kom centraal damsco danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat kom je fittie zoeken?
Aan TS: Volgens mij weet je zelf best wat dat je gewoon zwart onder zwart moet dragen en heb je al geconstateerd dat je de etiquette moet doorbreken mocht je geen zwarte schoen meer kunnen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |