Geld is alleen belangrijk als je er niet genoeg van hebt.quote:
en aangezien je nooit geld genoeg hebt... maar il gusto in Nijverdal is ook knettergoed en niet zo duur..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geld is alleen belangrijk als je er niet genoeg van hebt.
nee hoor.. andersomquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan ben je een uur reistijd verder. Dit was 3 minuten.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmm nou ik ben niet degene die verantwoording af moet leggen vriend
ja, geilquote:
Nou nou nou, niet zo hard to get spelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
scheelt dat we die toch niet gaan hebben...
Ziet er goed uit. Nieuwe toko of zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Aanrader als je van Italiaans eten houdt (geen pizza's).
Ja, redelijk nieuw. Prima kwaliteit, maar als je gewoon ff snel wat wil eten niet echt aan te raden. Qua prijs. Maar als je je nieuwe zuid amerikaanse danseres wil imponeren...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Nieuwe toko of zo?
haha echt wel..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet zo hard to get spelen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, redelijk nieuw. Prima kwaliteit, maar als je gewoon ff snel wat wil eten niet echt aan te raden. Qua prijs. Maar als je je nieuwe zuid amerikaanse danseres wil imponeren...
Jazeker, maar mijn lichaam niet. Er zit alweer vocht in mn buik. Volgende week dinsdag voor controle naar het ziekenhuis en grote kans dat ik meteen kan blijven. Ben nu nog in brabant bij mn zus.quote:
wou vragen hoe t ging... maar heb al antwoord.. vervelend joh dat je weer last van vocht hebtquote:
oke, mooi klote dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker, maar mijn lichaam niet. Er zit alweer vocht in mn buik. Volgende week dinsdag voor controle naar het ziekenhuis en grote kans dat ik meteen kan blijven. Ben nu nog in brabant bij mn zus.Ik word zo verwend he, geniet van het zonnetje en mn tosti.
Da's kut dus. Geniet nog ff van het zonnetje! Hier is het bewolkt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker, maar mijn lichaam niet. Er zit alweer vocht in mn buik. Volgende week dinsdag voor controle naar het ziekenhuis en grote kans dat ik meteen kan blijven. Ben nu nog in brabant bij mn zus.Ik word zo verwend he, geniet van het zonnetje en mn tosti.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als je je nieuwe zuid amerikaanse danseres wil imponeren...
2 dvd boxen voor nikkie graagquote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker maakt Ikea boodschappenlijst.
quote:
Ik dus ook. Moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Kreator het volgende:
Ik zoek nog een leuke hippe fauteuil, maar dat valt wel tegen.
Ze zijn of 2500 euro, of zitten voor geen meter, of lelijk, of aan de andere kant vh land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |