Goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2014 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Mooi gewonnen met de voetbal
had je m'n rug in willen zepen?quote:
joah, 8-3quote:
quote:
kom maar bij mij ben op t werk..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom je knuffelen? ik heb het koud
Lekker tempo! Wedstrijdje?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
5 mijl in 39:35 gelopen vanmiddagongeveer 12 km/h en 3,5 minuten sneller dan vorige keer
ik voel me een beetje grieperigquote:
Ah tof. Iets over de 12km/h. Dat is een pace die ik ook wil halen.quote:
ja hoor hihi maar we kunnen ook gewoon keer afsprekenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik voel me een beetje grieperig
Volgende keer is het goed. Ik kan dan rustig aan t schap zitten?
Selmaquote:
is goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja hoor hihi maar we kunnen ook gewoon keer afspreken
geen idee. Ik wil vanavond en morgen nog even rustig aan doenquote:
rustig aandoen in de zin van??quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee. Ik wil vanavond en morgen nog even rustig aan doen
geen keiharde sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen keiharde sexscheelt dat we die toch niet gaan hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
alleen licht erotisch contact?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
scheelt dat we die toch niet gaan hebben...
uhmm nou ik ben niet degene die verantwoording af moet leggen vriendquote:
die is goed maar ook duurrrr....quote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Aanrader als je van Italiaans eten houdt (geen pizza's).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |