succesquote:
lekker gelopen?quote:
gewoon rustig blijven lopenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mwoah... ging wel weer iets beter maar ben dr nog niet
pff, dat is me allemaal veel te inspannendquote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup.. k liep 11 km per uur nu maar 9..
ik ben er zeer content mee!! en schrok wel aardig (in positieve zin) toen ik de klok bij de finish onder de 40 minuten zagquote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah tof. Iets over de 12km/h. Dat is een pace die ik ook wil halen.
haha... vandaag 8.6 gelopen. .quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, dat is me allemaal veel te inspannend
lekker toch!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er zeer content mee!! en schrok wel aardig (in positieve zin) toen ik de klok bij de finish onder de 40 minuten zag![]()
goed hoor.quote:
Beter. Ik verbaasde mezelf vorig jaar ook bij de 7 heuvelenloop. Mooi om jezelf te overtreffen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er zeer content mee!! en schrok wel aardig (in positieve zin) toen ik de klok bij de finish onder de 40 minuten zag![]()
ja, dan voel je je echt even een baasquote:Op maandag 24 maart 2014 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beter. Ik verbaasde mezelf vorig jaar ook bij de 7 heuvelenloop. Mooi om jezelf te overtreffen.
Zeker. 1.18.13 over 15km. Dat is dus 5:12/km.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dan voel je je echt even een baas
dat doe je netjes!! hardlopen doe ik er een beetje bij voor de conditie, naast het badminton, dus heb niet echt de "ambitie" om richting 10-15km te gaanquote:Op maandag 24 maart 2014 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zeker. 1.18.13 over 15km. Dat is dus 5:12/km.
Ik wil eens naar de AV hier in Nijverdal om te zien of ik wat techniektraining erbij kan doen zodat ik sneller wordt.
Ah mooi! Ik heb de ambitie wel om verder te gaanquote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doe je netjes!! hardlopen doe ik er een beetje bij voor de conditie, naast het badminton, dus heb niet echt de "ambitie" om richting 10-15km te gaanen techniek heb ik redelijk onder knie, vroeger op atletiek gezeten en dat verleer je niet zo snel
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah mooi! Ik heb de ambitie wel om verder te gaanMaar alles op z'n tijd. Eerst een jaartje een beetje halve marathons lopen. En dan als alles goed gaat volgend jaar April de Marathon in Eanske.
Ja over een jaar pas. Als ik heel blijf en er schik van heb uiteraard.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kijk die Jeff gaan dan
Kerel gaat gewoon marathon lopen
Ik loop eigenlijk veel te weinigquote:Op maandag 24 maart 2014 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja over een jaar pas. Als ik heel blijf en er schik van heb uiteraard.
Hoe gaat 't met de training bij jou dan?
HopHop, d'ran met de lippe!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk veel te weinigMoet het echt weer meer gaan doen
Na komend weekend denk ik wel weer tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |