maar wat ik altijd af vraag is hoe het dan met de bedelaars gaat... moeten die dan met zo'n chip apparaatje op straat zitten ofzo?
Maar goed, de technologieen van tegenwoordig zijn zo angstaanjagend dat jij of je buurman binnen nu en een week een afschrift binnen krijgt met een negatief saldo...
En dan maar afvragen waar het gebleven is, en wie het gejat heeft
quote:voor hun wordt het ietsje moeilijker ja
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:15 schreef Joachim het volgende:
maar wat ik altijd af vraag is hoe het dan met de bedelaars gaat... moeten die dan met zo'n chip apparaatje op straat zitten ofzo?![]()
quote:hoezo rekening leeg laten halen? er is dan toch geen cash geld meer...
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Tot een overvaller je onder dwang van een pistool je hele rekening leeg laat halen..
Helaas gebeuren dit soort dingen al. Gelukkig kan meestal aan de hand van de beveiligings-video bewezen worden dat het onder dwang was, en ben je niet al je geld kwijt...
quote:dat kan nu ook al...
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:15 schreef MOD het volgende:
ach man, dr zal vast ooit wel een of andere hacker er in slagen de nederlandse bank binnen te treden en de boel overschrijven naar de zijne of wat dan ook zonder dat de bank weet waar dat geld gebleven is...
En criminelen verzinnen wel weer iets anders, pinpas, credit-cards en chippassen zijn ook niet veilig als betaal middel.
Aan de andere kant zou het me wel verbazen als er over 100 jaar nog steeds cash geld bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |