SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Ach, echt? Weet je de naam? En welke plaats dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef fathank het volgende:
50% van Frequenzerz komt bij jou uit de buurt yuri wist je dat?
Niels. Achternaam weet ik zo niet. Uit Didam of wehl of ergens uit die buurt. Zoek ff op Partyflock kun je z'n volledige naam wel vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, echt? Weet je de naam? En welke plaats dan?
Ik ken wel een Niels uit Didam, maar dat zal 'm wss niet zijn, 20/21 jaar? Ben te lui om te zoeken om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Niels. Achternaam weet ik zo niet. Uit Didam of wehl of ergens uit die buurt. Zoek ff op Partyflock kun je z'n volledige naam wel vinden
Nee hij is jaar of 28 i guessquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken wel een Niels uit Didam, maar dat zal 'm wss niet zijn, 20/21 jaar? Ben te lui om te zoeken om eerlijk te zijn.
Whaha dat is niet zo erg toch? Iig minder erg dan wanneer je de naam van een meisje intypt in het vakje voor status update ipv zoekvakje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat feel wanneer je op het facebook profiel van een meisje zit waar je wat mee had/een crush op hebt/interessant vindt en aan het opletten bent dat je niet per ongeluk op een 'vind ik leuk' knopje klikt. Vooral op de mobiel.![]()
[ afbeelding ]
Zal voor ieder anders zijn, maar ik like eigenlijk nooit pics van meisjes. Ik like sws zelden dingen. En dat kun je toch gewoon verwijderen als dat gebeurd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha dat is niet zo erg toch? Iig minder erg dan wanneer je de naam van een meisje intypt in het vakje voor status update ipv zoekvakje.
Ja idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
Haha is wel zo idd, dat kun je snel verwijderen. Als je iets liked dan krijgen zij een alert.
Lol dat is wel zuurquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:50 schreef seto het volgende:
krijgen ze dan niet alsnog een melding?
mijn ergste voor schutting op fb was al een paar jaar terug, had een meisje waar ik al een tijdje een oogje op had beterschap gewenst toen ze postte dat ze ziek was en ze verwijderde mijn reactie gewoon
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:50 schreef seto het volgende:
krijgen ze dan niet alsnog een melding?
mijn ergste voor schutting op fb was al een paar jaar terug, had een meisje waar ik al een tijdje een oogje op had beterschap gewenst toen ze postte dat ze ziek was en ze verwijderde mijn reactie gewoon
[ afbeelding ]
Haha, gast.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zei een keer "I would berry my dick so far inside your ass whoever could pull it out would be crowned king arthur" en toen had zo'n chick die reactie ook verwijderd
Fucking murica man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol dat is wel zuurEn dat plaatje
Gare smaak, waarom kip en wafels? Alleen wafels kan best, maar kip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |