Welkom! Ongeveer zelfde mening ;-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Hoi, ik lees al een hele tijd mee.Heb incognito mee-geleden met Nico , gegruweld van Billy en Ruud, en me met jullie 'kwaad' gemaakt om Andrea.(o.a.) Ik vond Laura 3 keer niets en ik dacht dat het niet kon om er iemand in te gooien die mij nog veeel meer tegenstaat. Chapeau Utopia het is gelukt.
Robin vind ik afschuwelijk. Die hangende ballen doen me niks, daar heb ik zelf ook een paar van. Maar die arrogante rotkop en dito houding gaan mijn nekharen van overeind staan.
Ik ben wel gek op Isa, gevoelsmens zingen mooi af en toe een zeikerdje . Nico is ook een toppertje en Emil vind ik ook leuk.
En als klap op de vuurpijl Billy. Ik wordt heen en weer geslingerd tussenen
bij haar. Ze heeft iets kinderlijks en aandoenlijks maar ook af en toe iets oerdoms.
Ik wil jullie ook even bedanken voor het heerlijk vermaak in de cos, mijn buren en gezin vinden me zwaar getikt als ik weer eens hikkend van het lachen achter de pc zit mee te lezen
Billy denkt als ik poets gaat Ruud poetsen en dat betekent dat we weer gaan douchen ,,,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Billy heeft haar tanden al gepoetst maar drinkt nu toch weer wijn.
Welkomquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Hoi, ik lees al een hele tijd mee.Heb incognito mee-geleden met Nico , gegruweld van Billy en Ruud, en me met jullie 'kwaad' gemaakt om Andrea.(o.a.) Ik vond Laura 3 keer niets en ik dacht dat het niet kon om er iemand in te gooien die mij nog veeel meer tegenstaat. Chapeau Utopia het is gelukt.
Robin vind ik afschuwelijk. Die hangende ballen doen me niks, daar heb ik zelf ook een paar van. Maar die arrogante rotkop en dito houding gaan mijn nekharen van overeind staan.
Ik ben wel gek op Isa, gevoelsmens zingen mooi af en toe een zeikerdje . Nico is ook een toppertje en Emil vind ik ook leuk.
bij haar. Ze heeft iets kinderlijks en aandoenlijks maar ook af en toe iets oerdoms.
Ik wil jullie ook even bedanken voor het heerlijk vermaak in de cos, mijn buren en gezin vinden me zwaar getikt als ik weer eens hikkend van het lachen achter de pc zit mee te lezen
Vitriool drinken na het tandenpoetsen, is dat wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
Billy heeft haar tanden al gepoetst maar drinkt nu toch weer wijn.
Daar doet er wel meer niet. Ik verbaas me daar bij elke RLS weer over.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze verzorgt zich ook totaal niet, zie d'r nooit haar gezicht wassen als ze naar bed gaat.
Ik ben schoner geworden sinds ik utopia kijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Daar doet er wel meer niet. Ik verbaas me daar bij elke RLS weer over.
Maar misschien ben ik wel overdreven schoon op mezelf.
In BB waren ze altijd met remover doekjes in de weer. En dat was het danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Daar doet er wel meer niet. Ik verbaas me daar bij elke RLS weer over.
Maar misschien ben ik wel overdreven schoon op mezelf.
SV gelezen altijd en geen caps gezien en/of bewijs dat lot haar broer er was.quote:
Ik neem aan een man?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hey, welkom. Tipje : Zet in je profiel even man/vrouw goed - tenzij je bewust als onzijdig te boek wilt staan. Dat mag ook
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hey, welkom. Tipje : Zet in je profiel even man/vrouw goed - tenzij je bewust als onzijdig te boek wilt staan. Dat mag ook
Halloquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef IsitHeaven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |