ik ook, heb de streams al uitgezet, domme kut ik wil er een die niet roddelt maar recht voor je raap is,is dat zo moeilijk?quote:
ja vind het jammer, ze is gebekt genoeg, wel gebleken gister tegen Rienk, ze heeft dit helemaal niet nodigquote:
Robin, met 2 vingers in de neus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef bdd8 het volgende:
Heb het even een paar dagen minder goed gevolgd. Is er een gedoodverfde winnaar tussen Wytze of Robin?
Om er niet uitgestemt te wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat even terug te kijken, wat moet die vieze griezel van een Dre toch in de buurt van die Robin.
slijmen zodat ze er niet uit gestemd wordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat even terug te kijken, wat moet die vieze griezel van een Dre toch in de buurt van die Robin.
Wat een domme muts zeg. Alsof ze zich populair maakt door hem af te kraken. Dat gaat ze dus ook bij anderen doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
En het is weer tijd om Wytze zwart te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Alles was toch al in kannen en kruiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel maar Robin heeft dit van tevoren geregeld met de playboy en dat vindt ik niet ok.
zozo ook filpjes. Superrrrrrr TOP!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef Punkman het volgende:
Als dit gelukt is word ik gek.
Een klein stukje van centraal van vandaag !
Precies ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
slijmen zodat ze er niet uit gestemd word
Robin had dit al klaar voordat ze erin stapte met playboy ala Sanoma dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef Stroom het volgende:
[..]
als Robin dat zelf heeft geregeld dan.... maw; er ligt niet direct een verband tussen robin die weggaat en de playboy die niet doorgaat.
Ik luisterde ook meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef dolcefarniente het volgende:
Op stream 3 een serieus gesprek van Wytze, over mantelzorg en afasie en zo.
Ik geloof dat ik de enige ben die luistert...
Haar hoogstpersoonlijk buiten het hek zwiepen ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Stroom het volgende:
[..]
Robin scoort op twee punten, wytse kan alleen maar beter scoren als ie morgen met een briljante stunt komt
Zij mag er direct weer uit. Het kan zo een dochter van Dr. Dre zijn. Kleindochter van Satan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wat een domme muts zeg. Alsof ze zich populair maakt door hem af te kraken. Dat gaat ze dus ook bij anderen doen.![]()
Haar manier van praten doet me aan Kim Holland denken, dan met iets meer ABN.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Joezi het volgende:
Wat een lamzak de Gio, trek nou maar aan dat touwtje in de nek.. zo moeilijk is het toch niet.. kom op zeg!
Idd.en vindt dat oneerlijk maar het zal wel zo moeten gaan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Marenda het volgende:
[..]
Alles was toch al in kannen en kruiken.
Wytze heeft nooit zo een kans gekregen.
afkraken heeft ze al bij meerdere gedaan vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wat een domme muts zeg. Alsof ze zich populair maakt door hem af te kraken. Dat gaat ze dus ook bij anderen doen.![]()
Haar manier van praten doet me aan Kim Holland denken, dan met iets meer ABN.
Vieze zeugquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Stroom het volgende:
charlotte denkt dat ze morgen een vleeskeuring krijgt van de PB
prima, en daarna affakkelen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea wil een shoot in de hooiberg
Ik zie eindelijk mensen die wel graag willen blijven, Wytze doet het niet anders hoor, haalt haar ook onderuit bij de anderen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit, als er 2 nieuwe waren, zo veel negatieve praat gehoord van de een over de ander!!!
nee dit is idd de eerste keerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit, als er 2 nieuwe waren, zo veel negatieve praat gehoord van de een over de ander!!!
Geen regels en geen wettenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Weet iemand de regels van de stemmingen te vinden?
Ik denk dat hij vooral heel ongemakkelijk is momenteel, omdat hij zijn positie niet zeker is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
Wytse vind ik een saaie. Maar die Robin moet ik nu al van kosten
Mooi man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onze Gert houdt ook wel van een lekker drankje op zijn tijd
Tieten naar voren dan valt die reet en buik niet op denkt ze vast.quote:
En dan die show vannacht er ook nog bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd.en vindt dat oneerlijk maar het zal wel zo moeten gaan...
En wij zien nu het resultaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
hmm ze heeft een operatie gehad met complicaties... i wonder ... oh i wonder
TOP!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef Punkman het volgende:
Als dit gelukt is word ik gek.
Een klein stukje van centraal van vandaag !
Ze heeft ook nog niet met Jimmy gepraat terwijl ze in shownieuws zei dat ze advies aan Emile en Jimmy zou vragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jimmy eruit gaat. Ik hoop dat mijn gevoel juist is.![]()
Was met Hakim wel zo.
Ze laat geen woord los over Jimmy.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja kom nou, ze stemmen en er is een tijdstip bepaald. Dus zijn er wel regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |