Je weet toch!quote:
Hij komt overmorgen binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Probeer hem eens aan te doen? Dan kom je er vanzelf achter of het een echte trui betreft.
Vreemd colbertje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef MrFIFAGamer het volgende:
Kom op, laten we het serieus houden. Het is een basic colbertje.
Als het een colbertje moet zijn, wel.quote:
Oke het is een trui ? Nu echt ..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het een colbertje moet zijn, wel.
BURN!!!!!!!1!!1!1!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Nee, dat colbert niet, maar jij wel....
Ziet hij er niet breed uit ? en nee hij komt binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Kun je hem aantrekken? Dan is hij zeer waarschijnlijk echt.
Zolang het niet uit China komt is het echt..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef PetervdK het volgende:
Ik heb trouwens van de week via Ebay voor 3500,- dollar een Ferrari gekocht die nu onderweg is uit de Fillippijnen. Nu vraag ik me serieus af of die echt is....
Zal wel een Fiat Coupé zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef PetervdK het volgende:
Ik heb trouwens van de week via Ebay voor 3500,- dollar een Ferrari gekocht die nu onderweg is uit de Fillippijnen. Nu vraag ik me serieus af of die echt is....
Nee, die heb ik al... En die was duurder.quote:
Zit er ook een oplader en usb adapter bij? Anders hoef ik m niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef MrFIFAGamer het volgende:
[..]
Oke het is een trui ? Nu echt ..
Ik heb er ook zo een besteld. Kreeg hem verleden week binnen. In elkaar zetten duurt ff (manual is er enkel in Aziatische talen), maar dan heb je ook wat. Perfect schaalmodel, heb hem in een vitrine in de woonkamer staan en rijd er af en toe rondjes mee door de kamer en roep dan heel hard "brrrrrm" "brmmmmm" "mieeeeuaaaaew" "pammmmmm" "krtsjjoe" "doef" etcquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef PetervdK het volgende:
Schaalmodel? Gvd, dat meen je niet....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een besteld. Kreeg hem verleden week binnen. In elkaar zetten duurt ff (manual is er enkel in Aziatische talen), maar dan heb je ook wat. Perfect schaalmodel, heb hem in een vitrine in de woonkamer staan en rijd er af en toe rondjes mee door de kamer en roep dan heel hard "brrrrrm" "brmmmmm" "mieeeeuaaaaew" "pammmmmm" "krtsjjoe" "doef" etc
Was inderdaad, tegenwoordig zijn ze niks meer waard want is een +20 jaar oud model van Fiat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:31 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al... En die was duurder.
En het is trouwens "Coupé Fiat"...
Coupé Fiat is de officiele naam... Echt:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was inderdaad, tegenwoordig zijn ze niks meer waard want is een +20 jaar oud model van Fiat.
En hoezo is het Coupé Fiat?![]()
Echt genept ben je nooit. Ik heb er ¤8500 voor betaald maar man, hij is elke cent waardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:34 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Schaalmodel? Gvd, dat meen je niet....
Zou ik genept zijn?
In goed onderhouden staat en geheel origineel zijn dat zeer puike auto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was inderdaad, tegenwoordig zijn ze niks meer waard want is een +20 jaar oud model van Fiat.
En hoezo is het Coupé Fiat?![]()
Idd. Zie mn avatar foto...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
In goed onderhouden staat en geheel origineel zijn dat zeer puike auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |