Huh?quote:
Dat zeggen z'n dates ook altijdquote:
Als slapen meer is dan niet posten, dan wel ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in jouw bed meer gebeurde dan hier in het topic...
En vergeet 'dromen' niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als slapen meer is dan niet posten, dan wel ja.
Vanwaar denk je dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
ben ik weer niet welkom ?
Oh, ok.quote:
Nee hoor, heerlijke dag geweest, lekker productief.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Oh, ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee hoor, heerlijke dag geweest, lekker productief.
Ga een film kijken, een serie volgen of een game spelen?quote:
Of een boek lezen? Of uit gaan, sletten op Grindr?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ga een film kijken, een serie volgen of een game spelen?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of een boek lezen? Of uit gaan, sletten op Grindr?
Ik zit op tinder en grindr nu maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of een boek lezen? Of uit gaan, sletten op Grindr?
het meeste wat oppervlakkig gedoe, maar in de toekomst staan wel wat ontmoetingen geplandquote:
Als je de optie vrouwen uitvinkt, krijg je alleen mannen. Dacht dat tinder ook alleen voor hetero's was.quote:
Wist ik ook niet!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Als je de optie vrouwen uitvinkt, krijg je alleen mannen. Dacht dat tinder ook alleen voor hetero's was.
Maar er zitten echt heel veel homo's op.
Vandaar dat al die hetero's voor je vallen. Misschien moet ik ook maar wat aan m'n uiterlijk gaan doen....quote:Op zondag 23 maart 2014 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Whaha, ik werd net bij Omroep Brabant in de reality show Campus (over Eindhovense studenten) aangezien als mooi meisje door 1 van de jongens.... tot ie er achter kwam dat ik een jongen wasNou, rol van Angel dus overtuigend gespeeld
Sterkte!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Ang3l het volgende:
Godskolere ik ben me een partij zenuwachtig![]()
Dat wordt ene fijne nacht.
Het zit hier vijf minuten vandaan, maar het enige wat ik er van gehoord heb van collega's is dat het echt een stuk rustiger is in de stad. Zelf heb ik niks gemerkt, ik ben om 7 uur al op kantoor, dus dan is het altijd rustig.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al nss koorts of zit je kilometers verder ?
mooi. Al die heisa ook. Krijg zelfs al push berichten dat obama geland isquote:Op maandag 24 maart 2014 08:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zit hier vijf minuten vandaan, maar het enige wat ik er van gehoord heb van collega's is dat het echt een stuk rustiger is in de stad. Zelf heb ik niks gemerkt, ik ben om 7 uur al op kantoor, dus dan is het altijd rustig.
Dude. Woon je in Amsterdam?!quote:Op maandag 24 maart 2014 08:48 schreef LeBeau het volgende:
Het zit hier vijf minuten vandaan, maar het enige wat ik er van gehoord heb van collega's is dat het echt een stuk rustiger is in de stad. Zelf heb ik niks gemerkt, ik ben om 7 uur al op kantoor, dus dan is het altijd rustig.
Weet je nog een keer dat ik een Vine gepost had waarin [Pizzaslutquote:
Uh, de NSS is in het World Forum in Den Haag?quote:
Oh!!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:41 schreef LeBeau het volgende:
Uh, de NSS is in het World Forum in Den Haag?
Hahaha, wordt het zó'n dag?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat bemoeizuchtige mensen. "Zou je niet beter..." NEE IK ZOU NIET BETER, KIJK NAAR JEZELF MET JE KALE HOOFD EN DIKKE ROTKOP.
IK ZIE HET DRIK IK ZIE HET!!!1111quote:Op maandag 24 maart 2014 09:45 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat bemoeizuchtige mensen. "Zou je niet beter..." NEE IK ZOU NIET BETER, KIJK NAAR JEZELF MET JE KALE HOOFD EN DIKKE ROTKOP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |