Uiterlijk mooi, persoonlijkheid GEEN IDEE. Merk namelijk vaak dat vrouwen zich anders voor doen dan wanneer ze eenmaal een relatie met je hebben.quote:
Uit ervaring weet ik namelijk dat als je als geliefden op elkaars rug zit het niet echt soepel verloopt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef Dehelerambam het volgende:
NOT TO DO
Maar alleen omdat ik denk dat je haar niet leuk vindt.
Waar ze woont: /care
Dit, anders had je hier de vraag niet eens hoeven te stellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:25 schreef Dehelerambam het volgende:
NOT TO DO
Maar alleen omdat ik denk dat je haar niet leuk vindt.
Waar ze woont: /care
Zoek jij een relatie om te kunnen pochten tegen je fok-maatjes dat je er 1 hebt, of omdat je een toekomst ziet met diegene om oud mee te worden...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik namelijk dat als je als geliefden op elkaars rug zit het niet echt soepel verloopt.
lezen.
Sorry maar ik ben geen 12 jarige die doet zonder denken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dit, anders had je hier de vraag niet eens hoeven te stellen.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zoek jij een relatie om te kunnen pochten tegen je fok-maatjes dat je er 1 hebt, of omdat je een toekomst ziet met diegene om oud mee te worden...
Lees zelf eens, wat een idioot antwoord op mijn postquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik namelijk dat als je als geliefden op elkaars rug zit het niet echt soepel verloopt.
lezen.
Je zei: ''waar ze woont /care'' dat is waar mijn reactie op toepassing van is. Snappie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Lees zelf eens, wat een idioot antwoord op mijn post
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dit, anders had je hier de vraag niet eens hoeven te stellen.
Ja maar ik wilde zeggen: waar ze woont is niet eens interessant. Je lijkt haar niet leuk te vinden. Sowieso zou het mij niet interesseren of het mijn buurmeisje was. Je moet iemand érgens tegenkomen he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je zei: ''waar ze woont /care'' dat is waar mijn reactie op toepassing van is. Snappie?
fagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef Bredemug het volgende:
Mwah. Zonde van je tijd om je tijd te verdoen met iemand waarmee je gaat omdat zij zo graag wilde. Neem dan liever risico met je eigen eerste keus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
Oneens!
Mensen die geen risico's nemen lopen meer mis dan ze in de gaten hebben!
Dat is niet het geval zoals ik het lees.. Ik lees dat hij zit te hangen in wat negatieve gedachtes die het hele spelletje blokkeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:37 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Mwah. Zonde van je tijd om je tijd te verdoen met iemand waarmee je gaat omdat zij zo graag wilde. Neem dan liever risico met je eigen eerste keus.
Ik begrijp wat je zegt, maar mijn perceptie qua iemand leuk vinden is heel anders. Namelijk, ik vind pas iemand leuk nadat ik met die persoon een tijdje een relatie heb. Ik bedoel, ik kan niet iemand leuk vinden als ik haar niet eens echt ken toch?.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde zeggen: waar ze woont is niet eens interessant. Je lijkt haar niet leuk te vinden. Sowieso zou het mij niet interesseren of het mijn buurmeisje was. Je moet iemand érgens tegenkomen he.
11 jarige gespot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |