Je bent gewoon een walvis, en dat frustreert ons.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het zit mij dwars dat ik niet weet waarom jullie deze frustraties hebben, ja. Ik wil graag snappen waar dit vandaan komt hihiihihih
Zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Of het een goed, gezond gewicht is valt ook over te discussiëren
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon een walvis, en dat frustreert ons.
Lmao @ usernamequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik vind Dromenvangertje anders perfect zoals ze nu is.
Een post m.b.t. jou maken is zo'n 15-20 seconden ofzo? Dat is per week 0,000000198% van de tijd aan jou besteed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar even he, ben ik zo interessant dat er een keer in de zoveel tijd gewoon over mij gepraat móet worden? Of hebben jullie gewoon zo weinig te vertellen aan elkaar dat jullie je frustraties gewoon maar uiten door op mijn figuur te haten?
Ik zit er verder niet mee maar vraag me meer af waarom. Tis niet dat ik moddervet ben
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een post m.b.t. jou maken is zo'n 15-20 seconden ofzo? Dat is per week 0,000000198% van de tijd aan jou besteed.
Valt toch reuze mee?Vind ik niet obsessed oid.
Dus je lurkt hier altijd mee en weet precies wat hier besproken wordt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.
Eerder 1 van de 101.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.
Wilde gok. Gezien het niveau hier zal het wel niet meer dan 3 onderwerpen zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus je lurkt hier altijd mee en weet precies wat hier besproken wordt?
knap
Je hebt zelf geen niveau vuige sletquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wilde gok. Gezien het niveau hier zal het wel niet meer dan 3 onderwerpen zijn
Die pogingen om wijs over te komen dmv PIquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerder 1 van de 101.
Sowieso kijkt iedereen hier wel minstens wekelijks in LIF/US, daarin ben jij niet te missen (no pun intended), dus dan is het toch niet zo gek dat men het hier wel eens over jou heeft? Volgens mij vind jij jezelf belangrijker dan jij daadwerkelijk bent.
Zehma eloquent en erudiet terwijl ze abject en infaam zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die pogingen om wijs over te komen dmv PI
en tevens corpulentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma eloquent en erudiet terwijl ze abject en infaam zijn [ afbeelding ].
Als je het zelf erkent, mag ik er dan ook al grapjes over maken?quote:
Ik hoop het echt ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff, echt fucked up man. Kan je niet maken tegenover al die miljoenen fans man
En ja, laten we daar dan maar op hopen.
Haha precies
VERTELquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je het zelf erkent, mag ik er dan ook al grapjes over maken?
Komt 'ie.
Wat is Dromenvangertje in een lift?
Gisteren op curvefever zei je nog dat ze een dik zwijn was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en je bent echt niet dik. x
Vul aan jongens!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
1 anaal
2 Veer & Robo die vampierensoaps bespreken
3 koffie
4 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |