abonnement Unibet Coolblue
pi_138138135
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:27 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

welk level ben je
60 of zo.

Maar heb zojuist mijn Claymore geüpgrade tot Lightning +3 en ik heb mijn Quelaag Furysword *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:42:24 #227
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138138381
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

60 of zo.

Maar heb zojuist mijn Claymore geüpgrade tot Lightning +3 en ik heb mijn Quelaag Furysword *O*
shield met 100% physical reduction voor de knights
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_138138499
Om Lautrec te kunnen detecteren moet je human zijn toch?
Tenminste toen ik human was ging dat Black Eye geval af, nu niet meer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:53:17 #229
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138138885
Jezus Cherry... In 2 dagen van blighttown naar NG+ Gargoyles. Jezus!
  maandag 24 maart 2014 @ 22:55:52 #230
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138139039
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Jezus Cherry... In 2 dagen van blighttown naar NG+ Gargoyles. Jezus!
die wheel demons in the catacombs en de painted world waren kut
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 24 maart 2014 @ 23:43:52 #231
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_138141970
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
Om Lautrec te kunnen detecteren moet je human zijn toch?
Tenminste toen ik human was ging dat Black Eye geval af, nu niet meer.
Nope, je kan altijd (human of hollow) die Black Eye gebruiken als je in die zaal voor de boss bent. Ook als die message van Black Eye is shivering of iets in die richting er niet is. En die silverknights zijn erg makkelijk te backstabben, bijna elke keer als ze een attack doen, kan je wegrollen en backstabben, dan zijn ze zo dood.
pi_138145744
Vanmiddag maar weer eens verder. Die Black Eye heeft verder niet meer geshivered als ik in de grote hal kwam, alleen de eerste keer. Maar goed, ik weet nu waar die schoft uithangt.

Kan ik beter voor Ornstein & Smough pakken of daarna? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat als je Lautrec te vroeg doodt dat je dan niet zijn armor krijgt (maar wel de rest). En die wil ik wel hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:55:41 #233
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138152551
opnieuw beginnen met andere class

hell yea
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:34:28 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_138153686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag maar weer eens verder. Die Black Eye heeft verder niet meer geshivered als ik in de grote hal kwam, alleen de eerste keer. Maar goed, ik weet nu waar die schoft uithangt.

Kan ik beter voor Ornstein & Smough pakken of daarna? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat als je Lautrec te vroeg doodt dat je dan niet zijn armor krijgt (maar wel de rest). En die wil ik wel hebben.
Volgens mij maakt dat niet uit, dat armor ligt als het goed is een paar kamers verder op, moet daar nog langs gaan trouwens goed dat je het zegt.

Ik heb Anor Londo gedaan en de Lord Vessel geplaats toen dacht ik ga ik meteen door naar de Archives maar dat was toch wel lastig, opzich wel gehaald maar ik moest nog iets doen en stuk terug lopen red ik niet. Dus weggegaan en naar de Catacombs geweest en die lijkt nu ineens heel makkelijk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:35:11 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_138153712
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef cherrycoke het volgende:
opnieuw beginnen met andere class

hell yea
Maar waarom die haast? Ik doe alles op m'n gemak en check die items enzulks goed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_138154064
Als ik Anor Londo gedaan heb en die Lordvessel geplaatst heb, waar dat dan ook mag wezen, maar dat zal ongetwijfeld duidelijk worden, wil ik nog terug naar de Painted World en ik moet Sif de Wolf nog verslaan.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je na het verslaan van Sif een ring krijgt (Artorias Ring of zoiets) die je nodig hebt later in de game.

En Valley of the Drakes moet ik nog doen, en de Stray Demon, al denk ik niet dat ik daar zin in heb in die Demon.

En daarna kijk ik wel weer verder :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138154088
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef cherrycoke het volgende:
opnieuw beginnen met andere class

hell yea
Hoeveel uur heb jij er eigenlijk over gedaan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:57:44 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_138154413
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik Anor Londo gedaan heb en die Lordvessel geplaatst heb, waar dat dan ook mag wezen, maar dat zal ongetwijfeld duidelijk worden, wil ik nog terug naar de Painted World en ik moet Sif de Wolf nog verslaan.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je na het verslaan van Sif een ring krijgt (Artorias Ring of zoiets) die je nodig hebt later in de game.

En Valley of the Drakes moet ik nog doen, en de Stray Demon, al denk ik niet dat ik daar zin in heb in die Demon.

En daarna kijk ik wel weer verder :Y
Ja, alleen als je die lord vessel plaats kun je weer iets anders niet doen geloof ik, ik heb dat wel gedaan. En nog een tip voor die lautrec eventueel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:59:16 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_138154468
Dat is ook wel een tof punt trouwens aan die game de dingen die je doet hebben invloed en je kunt ook niet even snel een quickloadje doen, dus je beslissingen hebben een uitwerking en blijven zo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:59:46 #240
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138154484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoeveel uur heb jij er eigenlijk over gedaan?
De teller op pyromancer staat op 47 uur
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_138154546
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

De teller op pyromancer staat op 47 uur
Boh da's rap gedaan :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138154632
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja, alleen als je die lord vessel plaats kun je weer iets anders niet doen geloof ik, ik heb dat wel gedaan. En nog een tip voor die lautrec eventueel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die Firekeeper Soul wist ik, dus ik wilde dan ook zo snel mogelijk dat in orde maken voordat ik per ongeluk de Estus Flask upgrade.

En wat kan ik dan niet meer doe als ik die Lordvessel plaats? Dan kan ik daar rekening mee houden :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is ook wel een tof punt trouwens aan die game de dingen die je doet hebben invloed en je kunt ook niet even snel een quickloadje doen, dus je beslissingen hebben een uitwerking en blijven zo.
Mooi is dat :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138155035
Toen ik gisteravond weer verder ging zag ik dat de teller toen op 70 uur stond. Zal nu iets van 73 uur zijn. En nog lang niet klaar.

De langste tijd die ik ooit met een game bezig ben geweest is 95 uur, met Skyrim (daar moet ik nog steeds een keer mee verder, want nog lang niet klaar), en de afzonderlijke Mass Effect ( _O_ ) delen, waar ik per deel ook een kleine 60 uur pers stuk aan heb gespendeerd.
En nog wat rpg's die daar tussenin zullen zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138155040
Vier op een rij *O*

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138155154
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Van die Firekeeper Soul wist ik, dus ik wilde dan ook zo snel mogelijk dat in orde maken voordat ik per ongeluk de Estus Flask upgrade.

En wat kan ik dan niet meer doe als ik die Lordvessel plaats? Dan kan ik daar rekening mee houden :Y

[..]

Mooi is dat :Y
Je kan de lordvessel plaatsen via Frampt, in firelink, of via Kaathe, via The Abyss. Kaathe verdwijnt als je via Frampt gaat. Dan mis je de toegang tot de Darkwraith Covenant (en een achievment/trophy).
Extremistisch gematigd.
pi_138155240
Dus het enige gevolg van het plaatsen van de Lordvessel is dat je een convenant niet meer kan joinen, verder niet?

Ik doe daar toch niks mee, met die convenanten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:26:00 #247
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_138155331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dus het enige gevolg van het plaatsen van de Lordvessel is dat je een convenant niet meer kan joinen, verder niet?

Ik doe daar toch niks mee, met die convenanten.
great chaos fireball heeft mij geholpen, die kreeg ik van de daughter of chaos

power within + great chaos fireball = 1000 damage + 200 extra tic
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_138155507
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

great chaos fireball heeft mij geholpen, die kreeg ik van de daughter of chaos

power within + great chaos fireball = 1000 damage + 200 extra tic
Die heb ik wel gekregen. Ik join elke convenant die ik tegenkomen en doe daarmee de vorige teniet. Dus ik krijg wel alles, maar voor de rest doe ik niks met die PvP convenants enzo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138155842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die heb ik wel gekregen. Ik join elke convenant die ik tegenkomen en doe daarmee de vorige teniet. Dus ik krijg wel alles, maar voor de rest doe ik niks met die PvP convenants enzo.
Alleen joinen geeft je nog niet 'alles' ;)
Maar Kaathe heeft ook wel wat interessante dingen te melden. Frampt liegt tegen je :o
Extremistisch gematigd.
pi_138155969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef P8 het volgende:

[..]

Alleen joinen geeft je nog niet 'alles' ;)
Maar Kaathe heeft ook wel wat interessante dingen te melden. Frampt liegt tegen je :o
Interessant. In dat geval wacht ik nog even met het plaatsen in de Firelink. The Abyss kwam geloof in na New Londo Ruins toch?

In dat geval moet ik sowieso eerst nog Sif verslaan voor die Ring die ik in The Abyss nodig heb.

Nog genoeg te doen :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')