ik heb mij op fok laten vertellen dat als je lenig bent het gewoon kan, wat mij aannamelijk lijkt aangezien er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
bij nader inzien acht ik de kans groot dat jij het wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
Ja, zou een gifje posten hier maar dat mag niet. Mannen kunnen zichzelf zelfs pijpen.
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou de duiven van het dak kunnen schieten, als ik zo goed kon richten
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.
als ik mijzelf raak ben ik natuurlijk homo, duhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten he
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik kon helaas in mijn eigen gezicht spuiten toen mijn vriendin die kant op richtte terwijl ik op mijn rug lag.
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.quote:
de wie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nu
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.
Mental Image.quote:
kun jij jezelf beffen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mental Image.
Er spoken vaak rare vragen door mijn hoofd. Waaronder dus deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |