verguist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Dat zou wel de grootste grap ooit zijn. Wilders die Brussel verguisd en er zelf naartoe vlucht
Sywert is de schandknaap van Mathijsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef Webschip het volgende:
Waarom is die gast - Sywert - zo vaak op tv? Wat heeft hij gepreseerd?
Is allemaal een actquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Prem is helemaal niet zo gek als hij zich soms voordoet.
quote:
hij heeft best goede puntenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
Mijn vraag was : wat heeft Sywert feitelijk allemaal gepresteerd dat hij zo'n prominente plek krijgt in dit programma?
Anders dan ordinaire vriendjespolitiek???
Liever Sywert dan Felix Rottenberg of die razende kutbelg van de NRC.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
Mijn vraag was : wat heeft Sywert feitelijk allemaal gepresteerd dat hij zo'n prominente plek krijgt in dit programma?
Weinig. Maar hij zegt geen onzinnige dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef Webschip het volgende:
Hij had er ook heel veel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef richolio het volgende:
Ik denk overigens wel dat Wilders nu veel Marokkaanse aanhangers heeft verloren.
Jakhalzen gingen een keer de straat op om Marokkaanse stemmers te zoeken oid. Verbazingwekkend veelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij had er ook heel veel.Wel veel Turken bij mij op 't werk die op PVV stemmen.
Tja, Henk en Ingrid smullen van die simpele one-liners van Wilders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Ik heb Geert Wilders überhaupt nooit op charisma kunnen betrappen, maar goed.
quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Ik heb Geert Wilders überhaupt nooit op charisma kunnen betrappen, maar goed.
Ik begrijp werkelijk niet dat er geen serieus kaliber politiek commentator weten te vinden. Iemand die wat meer serieus kan genomen kan worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Liever Sywert dan Felix Rottenberg of die razende kutbelg van de NRC.
Ja, ik kijk één seconde en ben het al eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
Laat die Prem lekker zijn tyfus bek houden.
SINTERKLAAS BESTAAT! EN HIJ ZIT DAAR!quote:
Die had altijd maar een handje vol zetelsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Stickertje het volgende:
prem heeft zeker nooit van CD gehoord
Joost Vullings schoof nog wel eens aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet dat er geen serieus kaliber politiek commentator weten te vinden. Iemand die wat meer serieus kan genomen kan worden.
Ik ben net op tijd.quote:
Beter dan P&W, bij hun zie je gewoon dat het ze geen fuck boeitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Waarom altijd die verschrikkelijke overacting van Matthijs
Top! Premquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
yupen gekke prem niet aan hoeven horen, altijd goed
Omdat het hem in z'n hart geen zak interesseert, dus hij probeert die desinteresse te overschreeuwenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:24 schreef Keukendrol het volgende:
Die gast lijkt een pvv stemmer als je m zo bekijkt.
Ik wil wel met je meegaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil ook wel eens de lucht willen zen s'nachts zonder luchtvervuiling, maar dan moet ik het bos inalleen..
Weledelzeergeleerde excellente eminentie, leg het ons uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Ketter, afvalligequote:
Vooral Pauw heeft daar een handje van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Beter dan P&W, bij hun zie je gewoon dat het ze geen fuck boeit
Maar dat heeft elke Fok!ker toch? 30cmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij heeft wel een grote lul, geniet ervan!
Het liefst in hapklare brokjes zonder enige concrete inhoud, want dan wordt het te ingewikkeld voor de gemiddelde DWDD presentator.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weledelzeergeleerde excellente eminentie, leg het ons uit.
Kut, dus rechts is de homo-kantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:27 schreef Keukendrol het volgende:
Hij heeft zijn oorbel Rechts, dus hij is homo.
Grgr engelsman.
Er komt steeds meer ruimte bij? Lijkt met niet goed hoorquote:
Hij heeft geen sterretje meer, maar een zwart gatquote:
Ik verwachtte deze reactie al.quote:
Dat zei uw moeder ook gisteravond.quote:
Er is vast een klokhuis uitzending hierover waar ze het uitleggen met handpoppen als dit iets te moeilijk voor je isquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er is vast een klokhuis uitzending hierover waar ze het uitleggen met handpoppen als dit iets to moeilijk voor je is
Het poepgat van god.. Hij scheet het heelal uit.. Je bent dus een opgedroogde poepspetter van godquote:
Ik neem ketters niet serieus, ga 500 wees gegroetjes opzeggenquote:
quote:
Kunnen jullie niet even met duplo gaan spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het poepgat van god.. Hij scheet het heelal uit.. Je bent dus een opgedroogde poepspetter van god
nee speel alleen met legoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet even met duplo gaan spelen?
Doe het hem maar eens naquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef richolio het volgende:
Jezus kan ie het niet gewoon ff in jip en janneke taal uitleggen ofzo.Elke keer als deze gast komt snap ik er de ballen van.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef Keukendrol het volgende:
Straks komt er iemand met Einsteinhaar binnenwandelen: "Sorry dames en heren, file! Ben ik nog op tijd om de oerknal uit te leggen."
Blijkt die gast in het paars uit publiek te komen.
Dat zou hilarisch zijn zeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:33 schreef Keukendrol het volgende:
Straks komt er iemand met Einsteinhaar binnenwandelen: "Sorry dames en heren, file! Ben ik nog op tijd om de oerknal uit te leggen."
Blijkt die gast in het paars uit publiek te komen.
En wie gaat er schuil achter die maskers van Daft Punk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Krijgen we weer die pseudo gemythologiseer van Matthijs: Jarenlang was Kate Bush een totale kluizenaar, terwijl ze gewoon iets anders deed en geen zin in journalisten had.
Die met Parkinson?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Die professor Lewin oid zou dat gedoe met zwaartekrachtstraling gewoon moeten gaan uitleggen, dan snapt iedereen 't.
Dat is de grootste baas van de Nederlandse TV.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat is de grootste baas van de Nederlanden
Alles in die idols programmas is nep en voor op gezet, en deze was wel heel duidelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was dat geen echte non? Las ik ooit ergens dacht ik.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef richolio het volgende:
Zij mogen mijn instrument wel bespelen hoor. Zo.
Ranjabandje.quote:
Ja, Ok, ik heb er echt nog nooit een gezien, enkel fragmenten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles in die idols programmas is nep en voor op gezet, en deze was wel heel duidelijk.
Alsof jij ze niet zou aanranden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Op springen staande zolderkamernerds in het topic
ff op mute. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef BlueMage het volgende:
Muziek is verder waardeloos maar dat maakt voor de FOK!kers hier niets uit.
Wie heeft het meeste pandaplinten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Op springen staande zolderkamernerds in het topic
Jij vond het kinderachtig dat Vitesse de bal niet teruggaf tegen NAC.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je loopt weer achter de feiten aan.
Op het klokkenspel zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Leefde Gerard Reve nog maar, die zou zo'n jongen goed kunnen begeleiden.
...en dit, die banjoroemeen die in Venlo zit te spelen is ook wel vrij geniaal eigenlijk.quote:
Keet Boesquote:
Ging dat over de tijd dat je over straat liep met niks anders aan dan een lange regenjas?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef tong80 het volgende:
The man with the child in his eye. Aparte minder mooie en erg mooie herinneringen aan.
Vertel, ik hang aan je lippen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef tong80 het volgende:
The man with the child in his eye. Aparte minder mooie en erg mooie herinneringen aan.
je hebt je eerste post geplaatst toen dat lied op de radio stond?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef tong80 het volgende:
"Ik heb in Nederland ook wel in een leuk zaaltje gestaan hoor, Carré."quote:
Wat gaat de tijd hard he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Dit werd gedraaid bij de crematie van m'n beste vriend.
Kom net thuis en dan gelijk dit. Apart.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Dit werd gedraaid bij de crematie van m'n beste vriend.
Kom net thuis en dan gelijk dit. Apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |