dat is de kok, niet haar broer. dat restaurant is een fam. bedrijf niet zo gek dus dat Lot dat daar tegen de kok zegt, die er ook al een poos werktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb net even 1e aflevering gekeken (waar Lot echt een stuk slanker was) en als die kok haar broer is (ben ik wel van uit gegaan, omdat ze tegen hem zei: jij moet op papa en mama letten) dan was haar broer gisteren niet in Utopia.
Scheel nogal in kilo'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:21 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
hier zie je ze nogmaals alle 2 bij elkaar ( foto is van vorig jaar )
[ afbeelding ]
Klopt, ik ben bij COS 1430 van vannacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef Rietens het volgende:
[..]
Oh, maar je ergeren is ook lekker hoor![]()
De COSsen zijn dan alleen echt niet meer bij te houden!
Je gunt ons ook niks. Niks gun je ons.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Scheel nogal in kilo's![]()
OT; het was haar broer dus niet gisteravond. Ik herhaal: niet
Dat is een goeie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bij COS 1430 van vannacht.
echt niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Scheel nogal in kilo's![]()
OT; het was haar broer dus niet gisteravond. Ik herhaal: niet
Hij heeft rocky ook gezien dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Wytze doet alvast zijn dansje buiten.
Begin je nu weer met me?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je gunt ons ook niks. Niks gun je ons.
Ook leuk op een t-shirt: I survived COS1430quote:
en wij bij 1443 dus nog effe te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt, ik ben bij COS 1430 van vannacht.
First rule of COS: Do not talk about COS1430quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ook leuk op een t-shirt: I survived COS1430
kutplantjes zijn doodquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Nico: Nee, nee, nee, nee.. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Rienk: wat is er?? Nico: NEEEE, NEEEEE, NEEEEEEEEEEE Rienk rennen: wat is errrrr?????
Let's make a t-shirt, so we don't talk about it.. Ha Ha Ha Ha...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
First rule of COS: Do not talk about COS1430
Tja, ik zou zeggen: let je goed op mijn ouders?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:30 schreef martend het volgende:
[..]
dat is de kok, niet haar broer. dat restaurant is een fam. bedrijf niet zo gek dus dat Lot dat daar tegen de kok zegt, die er ook al een poos werkt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Let's make a t-shirt, so we don't talk about it.. Ha Ha Ha Ha...
Dan doen we deze toch? UTO / [COS #1429] Jim vingert Lauraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
First rule of COS: Do not talk about COS1430
Ik vind het nu toch wel officieel...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
3 maal 3 is 6, wiede wiede ...![]()
Hoog water United
De ware aard komt boven drijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ik vind het ook een gemeen wijf, kijk naar die actie wat ze met wietse uithaalde, dat was niet ok en vandaag laat ze echt zien, hoe ze is, gemeen geslepen wijf
Ik begrijp niet dat ze met zo'n derrière zulke leggings draagt. Nico zou dat ook niet moeten doen, maar Robin maakt het nog bonter.quote:
Ik moest aan Jan Wolkers en zijn beestjes denken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Rienk: moet je eens kijken wat een kleuren zeg!!!!!
Nico: ja, fucking gaaf! echt gaaf, gaaf hoor..
Ze kijken naar fucking radijsjes....
aaaaaaargh!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan doen we deze toch? UTO / [COS #1429] Jim vingert Laura
nu naar de spinaziequote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Rienk: moet je eens kijken wat een kleuren zeg!!!!!
Nico: ja, fucking gaaf! echt gaaf, gaaf hoor..
Ze kijken naar fucking radijsjes....
ik kan me het nauwelijks voorstellen, de toelatingseisen zijn vrij streng en ik kan me niet voorstellen, dat lot's broer een valse id kaart heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen: let je goed op mijn ouders?
Maar effe hoor, stel dat Lot's broer echt in die loods is geweest gisteren, dat zou ze zich nu toch anders gedragen? Die had dan echt wel te haar zeggen: kappen met dat diva-gedrag, anders lig je eruit bij het publiek. En ik denk ook niet de redactie het toe zou staan, eerlijk gezegd.
Het zou de boel ook op stelten zetten... Koeien moeten blijven namelijk. Zonder Isa, zal de groep het wel moeten oplossen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Isabella er toch uit moet, dan zou dat best wel eens kunnen omdat de FEBO haar zat is.
Zij is als van de weinige openlijk tegen ze ingegaan, toen ze vorige keer niet uit het bad met
Rienk en Nico wilde komen, hoewel ze daar een aantal keren duidelijk om werd verzocht.
Daarna is het Isabella pesten begonnen, geen post, flauwe grapje met haar uithalen
en de groep tegen haar opzetten. Denk dat de FEBO haar wil lozen .....
Of wat te denken van de dronken avond. Dat Harold (de voorganger van Jim) haar naar bed wilde krijgen en ze weigerde. Je bent m'n vader niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Isabella er toch uit moet, dan zou dat best wel eens kunnen omdat de FEBO haar zat is.
Zij is als van de weinige openlijk tegen ze ingegaan, toen ze vorige keer niet uit het bad met
Rienk en Nico wilde komen, hoewel ze daar een aantal keren duidelijk om werd verzocht.
Daarna is het Isabella pesten begonnen, geen post, flauwe grapje met haar uithalen
Of Huub wil haar zijn bachelorsflatje in sleuren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nico haar billen zijn juist prima in een legging.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze met zo'n derrière zulke leggings draagt. Nico zou dat ook niet moeten doen, maar Robin maakt het nog bonter.
Adem in-adem uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
aaaaaaargh!
Ben je het eindelijk kwijt...eindelijk was ik het kwijt.
Ik denk kom gezellig cossen...er was niks aan de hand.
En dan weer dit...ze beginnen weer hier tegen me
in het echte leven laat ik iedereen in zijn haar waarde ma nu hou ik het niet meer droog .quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:32 schreef Flow3r het volgende:
Hij is zich aan het voorbereiden want hij gaat knallen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Nico heeft saddlebags.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nico haar billen zijn juist prima in een legging.
Hebben ze de radijsjes misschien ook lopen fingerbangen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onbespoten radijsjes
Onbespoten Nicolien
1 van de weinige literatuur schrijvers die ik wel kon waarderen.. En mulischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moest aan Jan Wolkers en zijn beestjes denken.
huub kan rancuneus zijn... :-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stel je voor dat er nog andere dingen gaan groeien daar... Dat gaat me een knalfuif wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef martend het volgende:
[..]
nu naar de spinaziehet wordt weer een dolle avond in die kas, die gaan he-le-maal los
Laat alles maar aan G over, die regelt het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef Jian het volgende:
Die man van HB heeft Gio uitgelegd wat hij nog moest doen, ........... maar hij ist 't een beetje vergeten.... omg, wat een debiel is het ook.
Heeft Rienk nog aan het poesje van Nicoline mogen zitten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hebben ze de radijsjes misschien ook lopen fingerbangen?
Wacht maar af, de megging komt in de mode. De heren daar gaan nog wel de zuurstok-roze legging van Nicoline dragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze met zo'n derrière zulke leggings draagt. Nico zou dat ook niet moeten doen, maar Robin maakt het nog bonter.
Ja, fingerbang bang u every night.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heeft Rienk nog aan het poesje van Nicoline mogen zitten?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen: let je goed op mijn ouders?
Maar effe hoor, stel dat Lot's broer echt in die loods is geweest gisteren, dat zou ze zich nu toch anders gedragen? Die had dan echt wel te haar zeggen: kappen met dat diva-gedrag, anders lig je eruit bij het publiek. En ik denk ook niet de redactie het toe zou staan, eerlijk gezegd.
Maar wel goedequote:
de eisen kunnen wel streng zijn, maar daarom kan de beveiliging nog wel rammelen van alle kanten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ik kan me het nauwelijks voorstellen, de toelatingseisen zijn vrij streng en ik kan me niet voorstellen, dat lot's broer een valse id kaart heeft
puber die niets kan, kijk maar naar de boekhouding etceteraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef Jian het volgende:
Die man van HB heeft Gio uitgelegd wat hij nog moest doen, ........... maar hij ist 't een beetje vergeten.... omg, wat een debiel is het ook.
Alleen de lekkere heren hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar af, de megging komt in de mode. De heren daar gaan nog wel de zuurstok-roze legging van Nicoline dragen.
OMG ik dacht dat je een grap maakte. Tot ik een Google image search deed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wacht maar af, de megging komt in de mode. De heren daar gaan nog wel de zuurstok-roze legging van Nicoline dragen.
Dat je ernaar kijkt!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Burner82 het volgende:
Dus de plantjes gaan open als ze blij zijn.... zucht
Ik vrees ervoor... Ik vind het wel een opdracht voor Ruud om dat ding ondersteboven te hangenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat kruis is bewust op dat werkhok geplaatst?
100% zeker, is ook bewijs/beeld van. En het is in de uitzending geweest dat Rienk het over cunnilingus ging hebben, Lien wilde dat wel proberen. Props to Joezi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
U weet dit zeker of roept u maar wat?
Ik denk dat Andrea nog een maandje mag blijven en zich op de achtergrond moet houden.. zodat de storm rond haar en Anton wat geluwd is. Als Robin mag blijven en Isa d'r uit stemt ben ik daar ook niet rouwig om.. draai meestal de streams weg als ze begint te praten met d'r piepstem en lachen om haar eigen (domme) opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:54 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Andrea kon toch nergens heen? Tijdens haar recente crisis werd regelmatig gehint op het feit dat ze niet weg kán. Dus ik vrees met grote vreze...
Op het moment dat je een baal wiet mee naar binnen kunt "smokkelen", staat er niet meer dan een groepje giebelgeiten van groep 6 aan de poort als beveiliging..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef martend het volgende:
[..]
de eisen kunnen wel streng zijn, maar daarom kan de beveiliging nog wel rammelen van alle kanten.
plus lijkt het mij niet dat de werknemers van een beveiligingsbedrijfje er op getraind zijn om valse id kaarten te herkennen. Sterker nog, je hoeft je ID helemaal niet te laten zien aan hun
Nou je het zegt.. de Stempel van alle ellende is al geplaatstquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG ik dacht dat je een grap maakte. Tot ik een Google image search deed.
no offence, maar hoe weet je dat? zullen ze dat risico nemen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef martend het volgende:
[..]
de eisen kunnen wel streng zijn, maar daarom kan de beveiliging nog wel rammelen van alle kanten.
plus lijkt het mij niet dat de werknemers van een beveiligingsbedrijfje er op getraind zijn om valse id kaarten te herkennen. Sterker nog, je hoeft je ID helemaal niet te laten zien aan hun
Komt alleen een webcam en dan kan je naakt webcammen met Lot of Rienk of Robin voor 19 euro per 10 minutenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe en wanneer de Regie hun cams in dat hok gaan plaatsen en hoeveel SL's ze daarvoor nodig hebben
[ afbeelding ]
Omdat ik wil geloven dat er echt wel 'ns iets WEL eerlijk gaat in een RLS?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Denk je dat Charlotte zich anders gedraagd dan, in dat restaurant en thuis?
Die is daar minstens zo onuitstaanbaar, zo niet nog erger.
Broerlief, die vindt dat ze het prima doet in Utopia, die heeft echt geen kritiek.
Hij zal er wel geweest zijn, want lang niet iedereen is immers in beeld geweest.
Charlotte heeft bepaalde privileges; zo gaat dat in het Hilversumse.
Fadur heeft een restaurant, waar regelmatig het werkvolk van SBS over de vloer komt.
Ik verbaas mezelf ook nog steedsquote:
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op het moment dat je een baal wiet mee naar binnen kunt "smokkelen", staat er niet meer dan een groepje giebelgeiten van groep 6 aan de poort als beveiliging..
Ja, Pauluskerk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
100% zeker, is ook bewijs/beeld van. En het is in de uitzending geweest dat Rienk het over cunnilingus ging hebben, Lien wilde dat wel proberen. Props to Joezi.
Mag ik ook verzoekjes doen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Komt alleen een webcam en dan kan je naakt webcammen met Lot of Rienk of Robin voor 19 euro per 10 minuten
Je weet hoe turners eruit zien zonder het broekje?quote:
Ja dat zou best kunnen doe je niet wat de febo wil, hop, toneelhaak, zou het jammer vinden, want het is een super wijf!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
lol maar dat mag niet meer van liesje tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je weet hoe turners eruit zien zonder het broekje?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:45 schreef Odaiba het volgende:
Is er nog wat spectaculairs gebeurd het afgelopen uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ach een uur roddelen van Bill en Lot tegen Siliconen valey..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:45 schreef Odaiba het volgende:
Yvonne was het hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol maar dat mag niet meer van liesje toch
Ja, Rienk en Nicoline gingen in de kas naar de radijsjes en spinazie kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:45 schreef Odaiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |