Sinds wanneer heeft iedereen weleens iets verneukt?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik werk er ook en ik heb jaren terug ook een strafblad opgelopen.
Ik zei er wel wat over maar hij wilde het niet eens weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iedereen weleens iets verneukt?Anyhow, heb je die verklaring gewoon ondertekend dan of heb je overlegd met die gast?
Denk het wel, heeft namelijk niks te maken met het transporteren van auto'squote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Heb 1 parkeerboete en 1 boete voor 8 km te hard rijden op de snelweg.
Verder een keer opgepakt bij het voetbal. Aanklacht was beledegimg ambtenaar in functie. Geen straf maar wel proeftijd van 2 jaar. Geen VOG dus?
Pff, jij bent zo'n echte fokker! heh. Nooit vanaf je zolder kamer komen om een boete te pakken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie.Zelfs nog nooit een boete gehad voor wat dan ook.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Pff, jij bent zo'n echte fokker! heh. Nooit vanaf je zolder kamer komen om een boete te pakken.
Zolderquote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik voel me best een beetje sneu nu eigenlijk. Gelukkig heb ik geweldige ouders, de zolder was altijd verboden terrein, dat beperkte de schade een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik voel me best een beetje sneu nu eigenlijk. Gelukkig heb ik geweldige ouders, de zolder was altijd verboden terrein, dat beperkte de schade een beetje.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zolder
Verboden terrein
Ouders
Ik denk hele foute dingen nu
Haha, mijn vader studeerde in deeltijd, en de zolder was zijn studeerkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens de plek waar onze sinterklaarcadeautjes altijd werden verstopt.
Your opinion of me is none of my business.
Haha die lagen bij altijd achter het schot op zolderquote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, mijn vader studeerde in deeltijd, en de zolder was zijn studeerkamer.Tevens de plek waar onze sinterklaarcadeautjes altijd werden verstopt.
Haha, hier ook; en dan brachten mijn ouders die de dag ervoor ofzo naar de buren. Die ze dan s' avonds weer bij ons voor de deur zetten, aanbelden en snel wegrenden.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, mijn vader studeerde in deeltijd, en de zolder was zijn studeerkamer.Tevens de plek waar onze sinterklaarcadeautjes altijd werden verstopt.
Heb ook geen strafblad hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Viezze het volgende:
Wat een criminelen hier
Wel eens in aanraking geweest met de politie, maar geen strafblad. Heb vorige week weer een VOG binnen gekregen dus ik glip er telkens nog doorheen
Ik weet nog steeds niet hoe ze het deden.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, hier ook; en dan brachten mijn ouders die de dag ervoor ofzo naar de buren. Die ze dan s' avonds weer bij ons voor de deur zetten, aanbelden en snel wegrenden.
Hhhmzzz.... mistery... Ook niet op de zolder van de garage?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ze het deden.Mijn vader ging altijd 'even roken' (in de achtertuin), vervolgens ging de bel van de voordeur en stonden de pakjes voor de deur. Er liep nooit iemand over de oprit (dus geen buurman), en van te voren stond de mand ook niet in de garage oid. Nog altijd een groot mysterie.
Bestaat niet. Ik denk dat ik moet wachten tot ik zelf kinderen heb voordat ik erachter kom.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hhhmzzz.... mistery... Ook niet op de zolder van de garage?
Hier kwam de buurman altijd even via de voordeur naar binnen, gooide een hand pepernoten door het huis en maakte zich uit de voeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hhhmzzz.... mistery... Ook niet op de zolder van de garage?
Haha, bummer.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bestaat niet. Ik denk dat ik moet wachten tot ik zelf kinderen heb voordat ik erachter kom.
Ik alleen computervredemisbruik. Verhoren etc gehad, heel traject met de Raad van Kinderbescherming omdat ik 14 was. Resultaat: schikking met OvJ: 16 uur rolstoelen schoonmaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef Fiorano het volgende:
Brave Henkies hier, ik heb (helaas) al teveel met de politie contact gehad
1x rood (staande gehouden, lang verhaal toch betalen)
1x rood ( geflitst, terecht)
1x 15 km/h te hard (ging aan de kant voor een Ambulance, maar de rechtbank vond niet dat ik daarvoor een verkeersovertreding hoorde te maken)
5 x onder de 10 te hard, waarvan 1 in Oostenrijk en 1 in Duitsland.
Edit: Ohja, ook nog voor fietsen in het dorp en het illegaal bouwen van een vissteiger![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik alleen computervredemisbruik. Verhoren etc gehad, heel traject met de Raad van Kinderbescherming omdat ik 14 was. Resultaat: schikking met OvJ: 16 uur rolstoelen schoonmaken.
Wat was dat een pittig goor karwei kan ik je verklappen. Vooral die douchestoelen (2 stuks) waren blijkbaar gebruikt door incontinente ouderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |