Haha, hoop het voor je.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag morgen van de bekende in Waalwijk naar de bekende in BreukelenHoop dat die vent weer klaar is met zijn maandelijkse periode
Of liever nog, gewoon vrij is op maandag. Want, immers, maandagochtend
Haha ik heb altijd zo'n medelijden met mensen die een hekel hebben aan maandagen. Ik heb een studiegenoot die de hele week vraagt of het al weekend is, dan heb je toch een zwaar levenquote:
Februari ook al, binnenkort zijn we allemaal werkloos. Jammer.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:37 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Maart is een rustige maand
Vorige week met veel moeite nog 2 ritten kunnen krijgen door om 17:25 te bellen, maar ondanks dat wel 3 volle dagen beschikbaar geweest..
Bedankt!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, hoop het voor je.
Ik weet nog niet of ik morgen ook nodig ben.
Solidberg, succes!
Ik doordeweeks wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:22 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb nooit last van die shit dat ik geen werk heb als ik wil werken hoor.
Nee man je hebt gelijk. Ik ga eerst naar dat saaie hoorcollege en daarna die Fiat innemen. Ben ik rond 1 in Almere hoop ik (denk dat ik rond 11 wegrijd), dus rond 4 thuis. Eten, en dan huiswerk Lineaire Algebra II.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Als student vond ik maandagochtend ook al niet leuk hoor
Kijk jij wel een in een OP? Nee? Ga dat eerst maar even doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:03 schreef Amplifier het volgende:
Ik zou dit werk ook wel willen doen (hiken), had alleen een paar vragen.
- is het op oproepbasis?
- kijken ze naar je bekeuringen en aanrijdingen?
- is die rijtest officieel? (In de zin van twee handen aan het stuur e.d.)
Sorry... Blijft 1 vraag over, die van de bekeuringen en aanrijdingen...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kijk jij wel een in een OP? Nee? Ga dat eerst maar even doen.
Moet je wel eerst werk kunnen vinden in de ict.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu aanwezig op kantoor, om 16:45 naar huis en om 17:00 weer thuis
O ja, klacht: vriend van mij heeft elke maandag vrij en verdient alsnog meer dan ik
Ik had ook de ICT in moeten gaan
Je moet wel een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen, maar zou niet durven zeggen of boetes en aanrijdingen daar op verschijnen. Kan ook afhangen van de hoogte van de boete. Al is de VOG geloof ik meer gericht op omgaan met gevoelige informatie e.d..quote:Op maandag 24 maart 2014 09:26 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Sorry... Blijft 1 vraag over, die van de bekeuringen en aanrijdingen...
Denk alleen dat het erop komt te staan als je echt veel te hard hebt gereden.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:31 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Je moet wel een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen, maar zou niet durven zeggen of boetes en aanrijdingen daar op verschijnen. Kan ook afhangen van de hoogte van de boete. Al is de VOG geloof ik meer gericht op omgaan met gevoelige informatie e.d..
Als je bv echt met teveel alcohol heb gereden of dat je je rijbewijs moest inleveren omdat je harder dan 50 km/h heb gereden oid dan krijg je je VOG nietquote:Op maandag 24 maart 2014 09:31 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Je moet wel een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen, maar zou niet durven zeggen of boetes en aanrijdingen daar op verschijnen. Kan ook afhangen van de hoogte van de boete. Al is de VOG geloof ik meer gericht op omgaan met gevoelige informatie e.d..
Heb 1 parkeerboete en 1 boete voor 8 km te hard rijden op de snelweg.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Als je bv echt met teveel alcohol heb gereden of dat je je rijbewijs moest inleveren omdat je harder dan 50 km/h heb gereden oid dan krijg je je VOG niet
Bij AR kom je er dan in ieder geval niet meer in, denk ik. Iemand die de VOG van EW heeft, kan zien op welke punten ze toetsen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:48 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Heb 1 parkeerboete en 1 boete voor 8 km te hard rijden op de snelweg.
Verder een keer opgepakt bij het voetbal. Aanklacht was beledegimg ambtenaar in functie. Geen straf maar wel proeftijd van 2 jaar. Geen VOG dus?
hoef je bij ar alleen zon formulier in te vullen? Lekker zeg. Vrijwel iedereen is wel eens in aanraking geweest met de politie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bij AR kom je er dan in ieder geval niet meer in, denk ik. Iemand die de VOG van EW heeft, kan zien op welke punten ze toetsen.
Geen idee, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoef je bij ar alleen zon formulier in te vullen? Lekker zeg. Vrijwel iedereen is wel eens in aanraking geweest met de politie.![]()
Doen ze dan ook nog onderzoek ernaar?
Ik werk er ook en ik heb jaren terug ook een strafblad opgelopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:39 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR moet je een verklaring tekenen dat je nog nooit in aanraking bent geweest met de politie, bij EW een VOG inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |