Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.
En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen wasSommige scheidsrechters
![]()
Hopelijk is Fiorano (dacht ik) een betere scheids
Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggenquote:
Oh nouja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggen
Dus toen heb ik wat tegen 'm gezegd.
En verder sowieso heel veel dubieuze beslissingen. In de eerste helft gaat onze linksbuiten alleen op de keeper af, komt hun laatste man in met een tackle vol op de enkels, zegt ie dat de bal gespeeld wordt. In de tweede helft stuitert een bal tegen iemands schouder, geeft ie een penalty wegens hands en roodquote:
Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.
En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen wasSommige scheidsrechters
![]()
Hopelijk is Fiorano (dacht ik) een betere scheids
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:05 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?
M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand van ons die hier gigantisch in zijn ballen gegrepen wordt?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406167
Wel ff doorspoelen, iets met Ernst Daniël Smid..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beelden
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand van ons die hier gigantisch in zijn ballen gegrepen wordt?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406167
Wel ff doorspoelen, iets met Ernst Daniël Smid..
Zijn das vond ik ook al net iets te.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha geniaal mooi stuk, maar die krullebol mag wel ff nieuwe schoenen kopen, dit vind ik echt niet kunnen.
Moet er uberhaupt morgen iemand werken?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef Amoeba het volgende:
Eeeeen volgende week weer motorrijles. Morgen weer hiken. Nu sporten en dan studeren.
Nog ergens een duik in beschut water inplannen en zodoende rol ik hard.
Iemand morgen ook naar de grote in Almere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |