Hmm.. Mja..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
Schijnt wel goed te verdienen. Ik heb nog een baan nodig.
Hij was/is dan ook een echte PUA..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Echt bizar. Nog nooit van gehoord.
Zegt nog meer over die meiden dan, dam'n zullen wel niet de meest slimme types zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hij was/is dan ook een echte PUA..
enkele voorbeelden, binnen 2 minuten in een club al een meid aan de haak hebben geslagen die met hem naar het hotel wilt.
Hij belt me zegt, "yo kom naar mijn werk" kom ik daar aan loopt hij net weg met 2 latinas, een aan elke armen ze waren een jaartje of.. 25/27 (het waren net modellen oh en hij was toen 19!!!). ik stond daar maar met een mond vol tanden want als ik zei dat ik 20 was zei een meid van 21 dat ik te jong was
)
met twee meiden tegelijk zoenen
meiden zo ver krijgen om topless op de foto te gaan met hem zodat ik kan zien wat hij heeft verovert
Die jongen is echt geblessed met zijn skills, en hij kan ook vaak niet snappen waarom ik niet kan wat hij kan
Hopelijk kan ik ooit op een dag al die dingen inhalen voordat ik een oude lul ben
Maar wat is jouw doel dan precies? Het vinden van een geschikte partner of gewoon zoveel mogelijk lekkere wijven scoren?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hij was/is dan ook een echte PUA..
enkele voorbeelden, binnen 2 minuten in een club al een meid aan de haak hebben geslagen die met hem naar het hotel wilt.
Hij belt me zegt, "yo kom naar mijn werk" kom ik daar aan loopt hij net weg met 2 latinas, een aan elke armen ze waren een jaartje of.. 25/27 (het waren net modellen oh en hij was toen 19!!!). ik stond daar maar met een mond vol tanden want als ik zei dat ik 20 was zei een meid van 21 dat ik te jong was
)
met twee meiden tegelijk zoenen
meiden zo ver krijgen om topless op de foto te gaan met hem zodat ik kan zien wat hij heeft verovert
Die jongen is echt geblessed met zijn skills, en hij kan ook vaak niet snappen waarom ik niet kan wat hij kan
Hopelijk kan ik ooit op een dag al die dingen inhalen voordat ik een oude lul ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Compli!! Ben jij nog versierd afgelopen tijd?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:55 schreef complicate het volgende:
Ok, na regen komt zonneschijn.
Zijn er nog mannen die wel vrouwen hebben durven aanspreken sinds....euh een week geleden?
Hoewel tips "handig" zijn om te volgen of zelfs te geven , is het wel altijd aan jullie om stappen te maken en uit jullie comfort zone te komen. Het is beter om een verkeerde stap te maken dan helemaal geen stap te durven zetten.
Hey Jel, ja waarom? wil je details voor inspiratie?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:14 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Compli!! Ben jij nog versierd afgelopen tijd?
Hehe neehoor gewoon intressequote:Op woensdag 2 april 2014 18:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey Jel, ja waarom? wil je details voor inspiratie?
Misschien kan jij als man zeggen hoe je ze de laatste tijd heb versierd. Dat is geen slecht idee.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hehe neehoor gewoon intresseMaar is misschien geen slecht idee.
Ben al 3 weken niet uit geweestquote:Op woensdag 2 april 2014 18:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan jij als man zeggen hoe je ze de laatste tijd heb versierd. Dat is geen slecht idee.
Okido, succes met alles en hehe ik moest direct aan dit denken bij dat laatste :quote:Op woensdag 2 april 2014 18:23 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ben al 3 weken niet uit geweestDaarvoor heb ik geloof ik verteld. Tentamens, toetsen, verslagen, projecten.
Maar zaterdag gaan we er weer tegen aan.
En dan is ze van mij
Dat wil ik bij deze best zeggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Okido, succes met alles en hehe ik moest direct aan dit denken bij dat laatste :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |