quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar dames gevingerd op de werkvloer.Firefly modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
ik mocht haar wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij was ze wel sympathiek toch?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar dames gevingerd op de werkvloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo een pick up vriend van mij heeft me regelmatig aan kutjes laten ruiken via zijn vingers...
kwam hij met "ey man, heb nieuwe parfum ruik" en dan rook ik kutje
en zo ben ik meerdere malen geflashed
Waz met jou!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
Ik snap die ophef rond Silk niet, ik vind haar een ontzettende bazin en ben het eigenlijk wel met d'r eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
zo een pick up vriend van mij heeft me regelmatig aan kutjes laten ruiken via zijn vingers...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik heb me weer goed vermaakt hier, nu ga ik weer even een kijkje in de grote boze buitenwereld nemen
Even ergens in een hoekje op de bank gaan zitten met een boek in een ruimte vol mensen.Have fun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, ik heb me weer goed vermaakt hier, nu ga ik weer even een kijkje in de grote boze buitenwereld nemen
Even ergens in een hoekje op de bank gaan zitten met een boek in een ruimte vol mensen.Wel alleen met 10/10's praten he!! anders verlaag je je statusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/sarcasmWaz met jou!
Dit kan gewoon niet waar zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja maar die had ik toch gezien?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Wou soort grapje maken, maar was alweer misluktmaar ok, het is over nu . En heb je nog meiden versiered op het werk ofzo?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
helaas is het wel waar..
Denken dat ik tegen jongens durf te pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wel alleen met 10/10's praten he!! anders verlaag je je status
/sarcasm
Echt bizar. Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
helaas is het wel waar..
TMfuckingIquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je praat nu tegen mij, gefelicteerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denken dat ik tegen jongens durf te praten_!
Gewoon bij de ballen pakken en meenemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denken dat ik tegen jongens durf te praten_!
wij gingen ten minste nog gewoon met de hand door de bilspleet en lieten dan iemand ruikenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
helaas is het wel waar..
en niet knijpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon bij de ballen pakken en meenemen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou hier wel werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als hij tegenstribbelt. Dan mag je wel even zachtjes laten merken dat je daar niet van gediend bent.quote:
Damn, chiquita.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou moet ik iets anders verzinnen.quote:
Amai jong, ben je dat nu gewoon aan het vertellen om te vertellen of is dat zever. Dat kan toch gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
wij gingen ten minste nog gewoon met de hand door de bilspleet en lieten dan iemand ruiken![]()
Ouwe dominant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als hij tegenstribbelt. Dan mag je wel even zachtjes laten merken dat je daar niet van gediend bent.
Bij de tepels, je weet.quote:
hoe moet je tegenstribbelen dan? omdraaien gaat pijn doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als hij tegenstribbelt. Dan mag je wel even zachtjes laten merken dat je daar niet van gediend bent.
Op de middelbare school kan allesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai jong, ben je dat nu gewoon aan het vertellen om te vertellen of is dat zever. Dat kan toch gewoon niet.Misschien daar in Hawai ofzo?
Met klemmetjes?quote:
Schijnt wel goed te verdienen. Ik heb nog een baan nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
Fera wordt zo een latex meesteres met zweep later.
En nu?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de middelbare school kan allesAlleen deed ik het niet,
Hell yeah.quote:
Hmm.. Mja..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
Schijnt wel goed te verdienen. Ik heb nog een baan nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |