Ik was toen al te oud. Nooit online vrienden gemaakt toen ik zo oud wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Habbo.Ik heb nooit zoveel vriendjes gehad als toen ik 12 was en op habbo zat.
Moet je wel wat van volleybal weten, en als je nog nooit een sporthal van dichtbij hebt gezien kan dat nog wel eens lastig zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:15 schreef aijumu het volgende:
[..]
Word trainer bij een vrouwenvoetbalteam, succes verzekerd, oh wacht...
Ik heb de indruk dat het geen goed idee is om de leiding bij haar neer te leggen om iets te gaan doen met jouw nummer..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Wel een grappig idee, maar vraag me af wat vinden de meiden ervan?
En jij stapt niet op hem af omdat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:10 schreef SiIk het volgende:
Het duurde gisteren fucking twee uur ofzo voordat een gozer die me wel zag zitten eindelijk eens in de buurt durfde te komen. En daarna liep ie nog onzeker te doen. DUURT LANG
Welcome backquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
En jij stapt niet op hem af omdat?
Vriendinnen om je heen met een bitchface op helpen je ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:13 schreef aijumu het volgende:
[..]
Een wolf valt nooit een hele kudde aan, of dit nu mannelijk of vrouwelijk is, scheid jezelf van de kudde
Ik vermoed van welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dankje dankje!(is dat wel een goed iets?
![]()
)
Misschien een idee om zelf eens wat te ondernemen in plaats van erbij te staan als een zak zout te wachten tot mannen moeite doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef SiIk het volgende:
In welke situatie zien jullie een vrouw het liefst om er op af te durven stappen? Als ik tussen de mannen sta werkt dat blijkbaar intimiderend, maar als ik me in een gemengde groep/meidengroep bevind heb ik nou niet per se het idee dat er meer mannen op me af komen.
Hahah het gaat al wel wat beter.. alhoewel ik eigenlijk niet hier zou mogen posten als ik naar de topic titel kijkquote:
Misschien straalde je dat uit? Ik heb dat ook weleens, dat ik een bloedmooie vrouw zie die ik graag zou spreken, maar dan toch eerst even wat moed daartoe moet vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:10 schreef SiIk het volgende:
Het duurde gisteren fucking twee uur ofzo voordat een gozer die me wel zag zitten eindelijk eens in de buurt durfde te komen. En daarna liep ie nog onzeker te doen. DUURT LANG
Niet met een corny visitekaartje na 2 minuten praten. Als je dr al een tijd aan de babbel hebt en je merkt dat er een klik is kun je het er zeker op wagen met de bierviltjes methode. Als ze je dan de volgende dag een berichtje stuurt is het kaasje en moet je wel echt een debiel zijn wil je het nog verneuken. Ze heeft namelijk de moeite genomen om je nr te bewaren, in dr telefoon te telefoon te zetten en een berichtje te sturen. Dan zijn er al een hoop momenten geweest waar ze af had kunnen haken. Heeft ze niet gedaan, dus dan is het alleen nog ff binnenhengelen. Ze heeft al gebeten en hangt al in de haak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het geen goed idee is om de leiding bij haar neer te leggen om iets te gaan doen met jouw nummer..
Denk dat je beter haar nummer kunt ''fixen'' en jij daarin de leiding neemt.
Als een vrouw omringt is door mannen lijkt het erop dat ze al door een ander versiert word, dus probeer je dan minder snel iets. Maar als ze tussen haar vriendinnen staat is er ook een drempel doordat vrouwen elkaar onderling best beïnvloeden bij een oordeel over een man. Ik zie het liefst een vrouw met een open uitstraling die uitstraalt dat ze graag een gesprek met je aangaat of zelfs mij aanspreekt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef SiIk het volgende:
In welke situatie zien jullie een vrouw het liefst om er op af te durven stappen? Als ik tussen de mannen sta werkt dat blijkbaar intimiderend, maar als ik me in een gemengde groep/meidengroep bevind heb ik nou niet per se het idee dat er meer mannen op me af komen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Als een vrouw omringt is door mannen lijkt het erop dat ze al door een ander versiert word, dus probeer je dan minder snel iets. Maar als ze tussen haar vriendinnen staat is er ook een drempel doordat vrouwen elkaar onderling best beïnvloeden bij een oordeel over een man. Ik zie het liefst een vrouw met een open uitstraling die uitstraalt dat ze graag een gesprek met je aangaat of zelfs mij aanspreekt.
I know some people are frustrated he. Laatste keer zei je dat jezelf zijn genoeg was toch? toen je jouw vriendin leerde kennen....Dus vanwaar terug PUA?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah het gaat al wel wat beter.. alhoewel ik eigenlijk niet hier zou mogen posten als ik naar de topic titel kijk..
pua toch.
Waar lees jij dat ik dat zo doe? Silk vroeg naar 'mannen in het algemeen'. Bij mij wisselt het nogal. Gisteren had ik echt een 'wat boeit het' houding waardoor ik vrij eenvoudig twee nummers kreeg, en soms heb ik een dag dat ik minder in mijn vel zit en ben ik terughoudender.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar zijn je ballen man
Deze houding, echt
Mannen, jagers, speer, gazelle enzo
Ik ben het wel met yats eens, heb dat zelf ook wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar zijn je ballen man
Deze houding, echt
Mannen, jagers, speer, gazelle enzo
Juist als ze in een groep staat aanspreken. Laat zien dat je er bent en scheit hebt. Dan heb je het eerste punt al binnen. 'zo he das een lefgozer'. Onderscheid je van de massa.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben het wel met yats eens, heb dat zelf ook wel.
Maar dat is niet eens zozeer omdat het dan een meid is.
Maar sowieso al je tussen een groep onbekenden mengen, zijn ze wel bekenden via via ofzo dan is het een ander verhaal.
Zou liever een meid aanspreken die alleen staat als druk bezig in een groepje.
Ja maar...ja maar...sommige meiden houden van verlegen jongensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Juist als ze in een groep staat aanspreken. Laat zien dat je er bent en scheit hebt. Dan heb je het eerste punt al binnen. 'zo he das een lefgozer'. Onderscheid je van de massa.
haha ach tjahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
I know some people are frustrated he. Laatste keer zei je dat jezelf zijn genoeg was toch? toen je jouw vriendin leerde kennen....Dus vanwaar terug PUA?
Ah ok, het geeft je dus op een of ander manier "moed" om wel vrouwen te durven aanspreken? En om te gaan met afwijzingen enzo. ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
haha ach tjah.
Pff lang verhaal om het zo uit te leggen maar laat mij het samenvatten.
Ik weet dat ik qua persoon leuk genoeg ben om een vriendin te krijgen etc etc (heb er immers al een aantal gehad en genoeg aangedacht)
Mijn drempel is puur het kunnen aanspreken en af en toe een connectie te leggen met meiden.
PUA helpt mij om die drempel te overwinnen, niet doormiddel van allemaal routines en zo, maar wat kleine tricks waar ik gewoon mijn eigen twist aan geef (ik blijf dus mezelf, maar push mezelf om wat meer van me te laten zien dan normaal met positieve reacties als gevolg).
het is niet zo dat ik bijvoorbeeld een meid aanspreek en dan 3 complimenten geef en dan een negatieve opmerking maak om haar te laten denken dat ik haar niet leuk vind of zo.. dat is van die ingestuurde troep die ik persoonlijk niet leuk vind
Jaja wachten totdat er iemand hapt heejquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...sommige meiden houden van verlegen jongens
En ik ben niet zo iemand met veel lef. Je moet jezelf blijven.![]()
Maar zo werkt het volgens mij voor 95% van de vrouwen wel een beetje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja wachten totdat er iemand hapt heej
Trouwens dit was naar aanleiding van Silk, die min of meer klaagde dat een jongen die ze duidelijk leuk vindt niks onderneemt.
En vervolgens zelf totaal geen actie heeft ondernomen richting hem.
Maargoed daar gaat ze even lichtelijk aan voorbij
Dat kon die man blijkbaar niet weten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zo werkt het volgens mij voor 95% van de vrouwen wel een beetje.
Silk had prima zelf wat kunnen doen, maar de info voor de man in deze situatie moet zijn dat je haar niet 2 uur laat wachten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:27 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
En jij stapt niet op hem af omdat?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:34 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Misschien een idee om zelf eens wat te ondernemen in plaats van erbij te staan als een zak zout te wachten tot mannen moeite doen.
Hoho, ik geefgenoeg signalen die de gemiddelde autist nog niet zou kunnen misinterpreteren. En ik vermaakte me prima en moest niks van hem, dus waarom zou ik op hem afstappen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien straalde je dat uit? Ik heb dat ook weleens, dat ik een bloedmooie vrouw zie die ik graag zou spreken, maar dan toch eerst even wat moed daartoe moet vinden.
Jaja, zij heeft het kutje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kon die man blijkbaar niet weten.
Waardoor dat komt, ze gaf zelf niet duidelijk een signaal af dat ze hem wel zag zitten.
En zo werkt het ook en dat is de "macht" die vrouwen hebben en die ze maar altijd te graag houden.
Wat nou emancipatie(waar ze altijd dan wel weer zo voor zijn)
Waarom geef jij signalen af iemand te willen leren kennen terwijl je niks van hem wilt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoho, ik geefgenoeg signalen die de gemiddelde autist nog niet zou kunnen misinterpreteren. En ik vermaakte me prima en moest niks van hem, dus waarom zou ik op hem afstappen dan?
Omdat je hem leuk vond?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoho, ik geefgenoeg signalen die de gemiddelde autist nog niet zou kunnen misinterpreteren. En ik vermaakte me prima en moest niks van hem, dus waarom zou ik op hem afstappen dan?
En wij een harde lul, die ze maar al te graag willen, maar dat zullen ze nooit toegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, zij heeft het kutje.
Power of the pussy.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja wachten totdat er iemand hapt heej
Trouwens dit was naar aanleiding van Silk, die min of meer klaagde dat een jongen die ze duidelijk leuk vindt niks onderneemt.
En vervolgens zelf totaal geen actie heeft ondernomen richting hem.
Maargoed daar gaat ze even lichtelijk aan voorbij
Als ik die jongen in mijn bed had gewild was ie daar wel gekomen hoor, trust me.quote:
Ik wil best met em dansen. Zo niet dans ik wel met iemand andersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom geef jij signalen af iemand te willen leren kennen terwijl je niks van hem wilt?
Moed is een groot woord, laten we gewoon zeggen dat er tips bijzitten die gewoon echt handig zijn om te kunnen zien of een meid openstaat voor een gesprek. (iets waar als je normaal over nadenkt eigenlijk wel weet maar het is allemaal te zweverig om het zo maar te zeggen).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, het geeft je dus op een of ander manier "moed" om wel vrouwen te durven aanspreken? En om te gaan met afwijzingen enzo. ?
Blijkbaar straalde je dat uit, daar heb je je antwoord waarom het zo lang duurdequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Als ik die jongen in mijn bed had gewild was ie daar wel gekomen hoor, trust me.
[..]
Ik wil best met em dansen. Zo niet dans ik wel met iemand anders
Zou wel leuk zijn als ze dat wel eens toegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
En wij een harde lul, die ze maar al te graag willen, maar dat zullen ze nooit toegeven
Dus je wou wel wat van em!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef SiIk het volgende:
Hoezo heb jij een mannenicoontje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Als ik die jongen in mijn bed had gewild was ie daar wel gekomen hoor, trust me.
[..]
Ik ben gayquote:
Niks mis mee, ik zwaai ook wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Moed is een groot woord, laten we gewoon zeggen dat er tips bijzitten die gewoon echt handig zijn om te kunnen zien of een meid openstaat voor een gesprek. (iets waar als je normaal over nadenkt eigenlijk wel weet maar het is allemaal te zweverig om het zo maar te zeggen).
Ik denk dat veel mannen die moeite hebben met het versieren vrouwen alles gewoon te technisch zien.
Eerst had ik dat heel erg, ik dacht na van okay.. wat zeg ik na de hoi?.. moet ik dan meteen een grap maken?, wat als ze niet lacht?, wat als ze me ineens aanraakt?, kan ik haar meteen aanraken op haar arm of gaat dat te ver?, zijn allemaal van die dingen die toch wel belangrijk zijn om verder te kunnen gaan met een vrouw.
zo een boek leert je een beetje op wat voor soort dingen je zou moeten letten, dingen die je zelf in de hand hebt en dingen die een vrouw verwacht van een man of die je als man zou moeten laten zien om haar duidelijk te maken wat je wilt etc etc.
Dit kan wel eens een lang stukje worden.
Voorbeeld, iedereen zegt hier maar van als je een leuke meid ziet moet je haar gewoon aanspreken en tot een bepaalt punt is dat ook zo.
Maar niet iedereen kan dat succesvol doen, een trick die ik heb geleerd is om iets te doen waardoor dat meisje gaat lachen of reageert en afhankelijk van haar reactie weetje of ze je al wel ziet zitten of openstaat voor een gesprek.
Gister ook een leuke meid op mijn school (een van de weinige), zat in de les en ik dacht okay fuck het.. normaal zwaai ik nooit naar random meiden of lach ik (omdat ik geen natuurlijke lach kan produceren uit het niks)
Meisje keek, ik zwaaide alsof ik haar al jaren niet had gezien en haar weer zagmeisje ging helemaal plat en gaf me een warme lach terug.. helaas had ze les dus kon niet met haar praten en toen ik klaar was, was ze al weg maar nu ga ik haar zeker aanspreken als ik haar de volgende keer zie.
nu zullen er mensen denken van "" en kan dat wel begrijpen
maar het zijn die kleine dingen die je die push kunnen geven om het aanspreken net wat makkelijker en/of minder zwaar aan te laten voelen.
ben jij wel een 10/10?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef SiIk het volgende:
Het is gewoon graag of niet, makkelijk.
Als je geen 10/10 bent ga ik er geen moeite in steken, dan moet je mij overtuigen.
Stuur maar door.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het toegeven
Keb altijd pech met mijn 9.9.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef SiIk het volgende:
Als je geen 10/10 bent ga ik er geen moeite in steken, dan moet je mij overtuigen.
Bleegh die instellingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef SiIk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |