Volgens mij niet nee.... Maar volgens mij gaan ze er maar gewoon van uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele bewoner die gevraagd heeft of hij homo is?![]()
Ik zal dan wel een flapuit zijn maar ik zou dat gelijk gevraagd hebben (op een nette manier, dat wel).
als daar de nummers op staan van de laatste poll voor hij in utopia kwamquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hij wil vanavond in het Centraal iedereen een t-shirt met een nummer gaan uitreiken.
Domme zet.
Ik ben me aan het pijnigen na het zien van de beelden van afgelopen nacht,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou zomaar eens kunnen, dat er helemaal niemand meer op Wytze stemt, wat een gezever ....
3.5 a 4 maanden zei ze echtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef doodmoe het volgende:
Denkt Aike nou dat ze al vier maanden in Utopia zit?
Kunnen ze daar niet tellen of zo?
Die likt alles met een hartslag...quote:
gatverredamme manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ruud likt alles waar een bloed, vis of stront lucht aanhangt
Dat zou wel een geniale zet zijn .....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef Capaja het volgende:
als daar de nummers op staan van de laatste poll voor hij in utopia kwam
vind ik het dan weer wel leuk
dan gaat dre zonder kist zo de porrt door denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou wel een geniale zet zijn .....
Dre's cabanaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Starlie het volgende:
Er komt toch wel een duurzaam grasdak op dat hutje he?!
Nee, gewoon dakleer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Starlie het volgende:
Er komt toch wel een duurzaam grasdak op dat hutje he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |