Precies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
ga met je leidinggevende om de tafel en zeg dat je het idee hebt dat het werk je wat teveel wordt, en dat je wel wat hulp zou waarderen?
Gewoon praten met uw patron en als hij/ze niet bereidt is om de werkcondities te veranderen zou ik daar weggaan. Maar dat ben ik.quote:
Of een dedicated server?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
Verder weet ik niet of colocatie misschien een goede optie zou zijn voor jullie?
sorry maar kwenie wat het is.quote:
Ik zou in ieder geval geen hypotheek nemen of een gezin stichten zolang dit nog boven je hoofd hangt. De enige oplossing is gaan praten met je chef, want als je het zelf kon oplossen dan had je dat inmiddels wel gedaan. Zoals je het hieronder verwoordt, verwacht ik dat er wel begrip zal zijn, maar je kan wel het verwijt krijgen dat je al veel eerder aan de bel had moeten trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Hulk30plus het volgende:
In mijn ogen moet er dus eigenlijk een oplossing komen. Dit wil ik vooral omdat ik verder wil en ik het gevoel heb dit niet te kunnen omdat ik in een vicieuze cirkel blijf hangen. Nu kan het vinden van een andere baan een oplossing zijn, al vind ik het laf van mezelf om nu de handdoek te gooien.
quote:In de loop der jaren is mijn functie enigszins veranderd en doordat een collega vertrok kwam het werk wat zij deed ook op mijn bordje. Dit extra werk sloot helemaal niet aan op mijn opleiding maar omdat ik samen met mijn chef er de meeste affiniteit mee hadden, dit samen opgepakt. Deze werkzaamheden gingen ook steeds meer tijd in beslag nemen .
Op een gegeven moment is het werk gewoon te veel geworden en zag ik door de bomen het bos niet meer. Hierdoor heb ik bepaalde zaken niet opgepakt. [...] Nu heeft de berg van werk wat ik niet gedaan in de afgelopen paar jaar zich beetje bij beetje opgestapeld. Hier is wel eens wat aan het oppervlak gekomen maar dit is tot nu toe nog redelijk opgelost.
Ik voel ik me echt enorm schuldig over wat ik allemaal had moeten doen en niet gedaan heb en heb het gevoel het niet meer op te kunnen lossen.
En niet uitstellen, gewoon dit weekend al beginnen met een opsomming op papier zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maak een lijst met de dingen die opgelost moeten worden op je werk?
Kijk wat je daarvan alleen voor elkaar krijgt en voor de rest zul je toch naar een leiding gevende of zo moeten gaan
En niet uitstellen, gewoon dit weekend al beginnen met een opsomming op papier zetten
Vraag is alleen wat is een leuke baan. Denk dat het inmiddels wel tijd is voor een andere baan maar om nou te weten wat je echt leuk vindt, vind ik lastig. Dat is denk ik een van de redenen waarom ik hier nog steeds werk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef Dehelerambam het volgende:
En verder: ga op zoek naar een andere baan. Los van je huidige problemen, klinkt het alsof je het sowieso vrij kut vindt. Een leuke baan maakt echt echt echt een wereld van verschil. Echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |