die zal wel zwart woonwagens huisjes poetsenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Ze rookt ook iedere dag een pakje sigaretten weg, gaat zeer regelmatig stappen, ieder jaar minimaal 1 x met vakantie. Zou de kroegbaas ook zeggen laat maar zitten want je zit in de bijstand
Ik ook. Uit ervaring weet ik dat gemeenten helaas niet echt actief optreden bij bijstandsfraude, op Rotterdam na.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:22 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze vertelde eergisteren Robin, dat ze wekelijks naar de kapper gaat; ze zal dus wel een flinke wietplantage ergens in een schuur of woonhuis hebben staan. Maar als ambtenaar van de Gemeente Helmond zou ze aan mij toch een moeilijke hebben. Ik heb een enorme hekel aan dit soort mensen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef martend het volgende:
je kan best wekelijks naar een kapper of kapster gaan en niks hoeven te betalen... er zijn zat kapsters en kappers die iemand uit de bijstand op deze manier helpen
Okay, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef martend het volgende:
[..]
je kan best wekelijks naar een kapper of kapster gaan en niks hoeven te betalen... er zijn zat kapsters en kappers die iemand uit de bijstand op deze manier helpen
je mag er best niets van geloven, maar er zijn zat inloophuizen, buurthuizen e.d. waar wekelijks geknipt wordt voor mensen met een uitkering, tegen gereduceerd tarief of zelfs gratis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Ze rookt ook iedere dag een pakje sigaretten weg, gaat zeer regelmatig stappen, ieder jaar minimaal 1 x met vakantie. Zou de kroegbaas ook zeggen laat maar zitten want je zit in de bijstand
En anders kun je nog altijd model zitten. Is het gratis EN je helpt er zelf iemand mee...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef martend het volgende:
[..]
je mag er best niets van geloven, maar er zijn zat inloophuizen, buurthuizen e.d. waar wekelijks geknipt wordt voor mensen met een uitkering, tegen gereduceerd tarief of zelfs gratis.
Er komt geen borrel. Wel een centraalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou er nog een Centraal komen vandaag, lijkt mij moeilijk met die vrijdagmiddag borrel ?
Kamper en Helmond,kan maar een ding zijn;plantjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef moussy het volgende:
[..]
die zal wel zwart woonwagens huisjes poetsen
Nee, dat geloof ik wel. Ik geloof niet dat zij dat doet. Ze kan ook ieder jaar met wintersport. Er zal toch geen inloopreisburo zijn in Helmondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef martend het volgende:
[..]
je mag er best niets van geloven, maar er zijn zat inloophuizen, buurthuizen e.d. waar wekelijks geknipt wordt voor mensen met een uitkering, tegen gereduceerd tarief of zelfs gratis.
Die wil ik!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je al t-shirts gemaakt? I survived the night of 20-3-2014?:+
*hier* mogen mensen die bij de voedselbank lopen iedere 6 weken gratis naar de kapperschool om zich te laten knippen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef martend het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze daar wekelijks in de kappersstoel zit?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef martend het volgende:
klopt dat heb ik zelf ook jaren gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd model zitten. Is het gratis EN je helpt er zelf iemand mee...
Ik wil Isa er niet uit - maar Wytse trek ik ook niet..quote:
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef martend het volgende:
[..]
klopt dat heb ik zelf ook jaren gedaanvond het helemaal top tussen al die leerlingen in
Lekker weer even in de harde krullen zetten!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef mazaru het volgende:
Waarom zou je iedere week naar de kapper gaan?
Voor het verwerkingsproces, he? Zou kunnen helpen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef Day het volgende:
Heeft Vanessa maar 1 menu voor haar gasten?
Ik zie nl. weer bloemkool liggen en ze zegt dat ze 3 dagen moet koken (op de vraag van Nico of ze nog meer bloemkool heeft).
En een school hebben ze niet in Helmond ....Ja een sociale dienst school opleiding. en een cursus wiet planten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef zwellever het volgende:
[..]
Kamper en Helmond,kan maar een ding zijn;plantjes
Fixxedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]groentesoep, kNipfilet gekookte aardappels bloemkool/brokkelie
en flensje met fruit toe
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef martend het volgende:
[..]
daar kan ik geen antwoord op geven, omdat ik het eenvoudig niet weet, hoe Vanass leeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze daar wekelijks in de kappersstoel zit?
Onze Vanessa die nog geen B-merk in huis wil hebben.
quote:
Ik ook niet, misschien 1 x per jaar voor de daklozen of zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.
was ik in mijn 20er jaren en kreeg ook net als Vanass nu.. af en toe krullers in het haarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ouwe snoepertMaar heb zelf ook wel vaker model gezeten.... Je hebt er veeeeel tijd en geduld voor nodig
We hebben het hier over Vanessa. Die aangeeft geen B-merken te kopen, elke week bij de kapper te zitten en elk jaar op wintersport te gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef martend het volgende:
daar kan ik geen antwoord op geven, omdat ik het eenvoudig niet weet, hoe Vanass leeft.
Maar vond het net iets tekort door de bocht gaan, dat mensen in de bijstand, niet wekelijks bij de kapper zouden kunnen zitten, omdat ze het niet kunnen betalen.
Rienk vertelde gister ook dat ie als dakloze voor 1 euro naar de kapper konquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Waarom zou je iedere 6 weken naar de kapper gaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef mazaru het volgende:
Hahaha precies!! Ze was ook niet blij met de Kringloop...Maar Vanessa en bijstand, heb ik ook mijn bedenkingen bij. Misschien WAO en vult ze het ergens mee aan. Maar kinderen snoepreisjes laten maken? Terwijl er echt bijstandkinderen zijn, die niet eens naar een sportclub kunnen? Nee, neequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze daar wekelijks in de kappersstoel zit?
Onze Vanessa die nog geen B-merk in huis wil hebben.
pittig en kortquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je iedere 6 weken naar de kapper gaan?
Vroeger (een jaar of 40 geleden) was dat doodnormaal. Dan lieten vrouwen hun haar daar in de krullers zetten en wassen. Maar in deze tijd ken ik niemand die iedere week naar de kapper gaat. Nouja, Vanassa dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef mazaru het volgende:
WAO? Waarvoor? En die zal ze dan ook wel direct kwijt zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hahaha precies!! Ze was ook niet blij met de Kringloop...Maar Vanessa en bijstand, heb ik ook mijn bedenkingen bij. Misschien WAO en vult ze het ergens meet aan. Maar kinderen snoepreisjes laten maken? Terwijl er echt bijstandkinderen zijn, die niet eens naar een sportclub kunnen? Nee, nee
Misschien moet ze het zo zeggen van Talpa, voor de leuk...
Ik hoorde Rienk gisteren wel tegen Robin zeggen dat hij werd geknipt voor 1 euro bij een inloophuis voor zwervers. Maar of dat elke week kan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |