SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
echt niet trapzie is een negerquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nja, je bent sowieso kanker dom als je nu een xbox one of ps4 koopt. Er zijn amper spellen voor die twee dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa, xbox360 inplaats van ps3 kan ik begrijpen. xbox one tegenover de ps4 niet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Doe eens normaal joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je bent sowieso kanker dom als je nu een xbox one of ps4 koopt. Er zijn amper spellen voor die twee dingen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Valt mee. Ik speelde op mijn ps3 zelfde spellen als ik nu op mijn ps4 speel maar dan mooier en beter.. En straks even second son halen. En ook al zijn er weinig spellen die je leuk vind kan je als nog de console wel kopen voor de 1 of 2 spellen die je wel leuk vind want uiteindelijk koop je hem toch wel.. dus of je hem nou nu koopt of over een jaar maakt ook geen zak uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je bent sowieso kanker dom als je nu een xbox one of ps4 koopt. Er zijn amper spellen voor die twee dingen.
oh en jij scheld met kanker. Wie is hier nou dom.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Typische turken reactie weerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, je bent sowieso kanker dom als je nu een xbox one of ps4 koopt. Er zijn amper spellen voor die twee dingen.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ik speelde op mijn ps3 zelfde spellen als ik nu op mijn ps4 speel maar dan mooier en beter.. En straks even second son halen. En ook al zijn er weinig spellen die je leuk vind kan je als nog de console wel kopen voor de 1 of 2 spellen die je wel leuk vind want uiteindelijk koop je hem toch wel.. dus of je hem nou nu koopt of over een jaar maakt ook geen zak uit.
oh en jij scheld met kanker. Wie is hier nou dom.
Waarom zou je een nieuwe telefoon kopen als je oude het ook nog gewoon doet dan ben je pas kanker dom![]()
![]()
Wat ben jij kanker dom zeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een nieuwe telefoon kopen als je oude het ook nog gewoon doet dan ben je pas kanker dom
Als je toch dezelfde spellen speelt, dan heb je die spellen dus 2x gekocht.. 2x Fifa 14 kopen of 2x Call of Duty ofzo. Vind ik zonde van het geld. Ik heb ook nog heel veel PS3 spellen te spelen die niet eens op de PS4 of Xbox One bestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ik speelde op mijn ps3 zelfde spellen als ik nu op mijn ps4 speel maar dan mooier en beter.. En straks even second son halen. En ook al zijn er weinig spellen die je leuk vind kan je als nog de console wel kopen voor de 1 of 2 spellen die je wel leuk vind want uiteindelijk koop je hem toch wel.. dus of je hem nou nu koopt of over een jaar maakt ook geen zak uit.
Eerste generatie van een nieuwe console is ook vaak niet heel erg goed, denk aan eerste Xbox 360's waar heel veel problemen mee waren.
Wacht ik liever een tijdje tot er een nieuwe lijn van de Xbone of PS4 is, krijg je hetzelfde product maar dan beter en goedkoper... tegen die tijd is er ook een behoorlijk aantal games uit en dan kies ik op basis van die games welke console ik kies.![]()
quote:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
nee 1x kopen en dan upgrade voor 10 euro.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je toch dezelfde spellen speelt, dan heb je die spellen dus 2x gekocht.. 2x Fifa 14 kopen of 2x Call of Duty ofzo. Vind ik zonde van het geld. Ik heb ook nog heel veel PS3 spellen te spelen die niet eens op de PS4 of Xbox One bestaan.
Eerste generatie van een nieuwe console is ook vaak niet heel erg goed, denk aan eerste Xbox 360's waar heel veel problemen mee waren.
Wacht ik liever een tijdje tot er een nieuwe lijn van de Xbone of PS4 is, krijg je hetzelfde product maar dan beter en goedkoper... tegen die tijd is er ook een behoorlijk aantal games uit en dan kies ik op basis van die games welke console ik kies.Dus valt wel mee. Spelen zijn wel echt een stuk mooier. En ik speel nu nba 2k14, heb een tijd een gratis ps4 spel warframe gespeeld en ga straks nog second son kopen wat een exclusief is. Genoeg reden voor mij om een ps4 gekocht te hebben bij de launch.
En heb tot nu toe nog 0 problemen met mijn ps4 gelukkig. Hoor sowieso weinig dingen over de eerste ps4 tot nu toe. (behalve dat bij controllers het rubber los laat)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Second son lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee 1x kopen en dan upgrade voor 10 euro.Dus valt wel mee. Spelen zijn wel echt een stuk mooier. En ik speel nu nba 2k14, heb een tijd een gratis ps4 spel warframe gespeeld en ga straks nog second son kopen wat een exclusief is. Genoeg reden voor mij om een ps4 gekocht te hebben bij de launch.
En heb tot nu toe nog 0 problemen met mijn ps4 gelukkig. Hoor sowieso weinig dingen over de eerste ps4 tot nu toe. (behalve dat bij controllers het rubber los laat)![]()
Ja mij ook. Vond deel 1 en 2 echt leuk. 1 van de weinige games die ik de moeite waard vind om nog een keer uit te spelen. Omdat je goed en kwaad gespeeld wilt hebben.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Infamous 1 & 2 heb ik platinum gespeeld.
Second Son lijkt me ook wel leuk, maar die hoef ik niet zo nodig nu te spelen, over twee jaar uit de budgetbak vissen is ook prima.
Game waar ik het meest enthousiast over was op de presentatie van de nextgen was MGS 5, maar die komt ook gewoon op PS3 uit (en ik moet 4 nog uitspelen...)![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
ozz was toch die jongen die gebanned was omdat ie iets over hitler enzo posten? zegt genoeg 1!!!
MGS raak je best snel zat op een of andere manier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Infamous 1 & 2 heb ik platinum gespeeld.
Second Son lijkt me ook wel leuk, maar die hoef ik niet zo nodig nu te spelen, over twee jaar uit de budgetbak vissen is ook prima.
Game waar ik het meest enthousiast over was op de presentatie van de nextgen was MGS 5, maar die komt ook gewoon op PS3 uit (en ik moet 4 nog uitspelen...)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand hier OS X Mavericks geïnstalleerd? Ik weet niet hoe lang die update er al was, maar kreeg 'm vandaag.
Kan het zijn dat scrollen langzamer gaat?
inb4: Apple
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik doe met je mee. Doeiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik voel me hier niet meer thuis als jullie zo praten. Dus doei![]()
![]()
Update is er sinds Oktober volgens mijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier OS X Mavericks geïnstalleerd? Ik weet niet hoe lang die update er al was, maar kreeg 'm vandaag.
Kan het zijn dat scrollen langzamer gaat?
inb4: Appleen na de update ging het bij mij allemaal soepeler dan voorheen.
Ik kreeg die melding pas vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Update is er sinds Oktober volgens mijen na de update ging het bij mij allemaal soepeler dan voorheen.
Zou ook niet weten waarom hij veel zou stijgen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef DutchSL het volgende:
Maver, hoe gaat het met je 80 El Shaarawy's ?
Prijs is niets gestegen toch ?![]()
skill upgradequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom hij veel zou stijgen...Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij is nu 86 rated he, kweenie of je dat al wistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij is 81? rated niet echt zeldzaam dus.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jeetje dat is wel heffyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij is nu 86 rated he, kweenie of je dat al wist![]()
Iemand hier verstand van speakersets?
Ik wil er eentje kopen, maar hij moet wel kunnen aansluiten op m'n laptop. Zijn daar verschillen tussen? (pc/laptop)PSN: DePresident_![]()
Nee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil er eentje kopen, maar hij moet wel kunnen aansluiten op m'n laptop. Zijn daar verschillen tussen? (pc/laptop)![]()
Ligt eraan wat voor set je koopt. Laptop heb je over het algemeen maar 1 ingang, bij een pc soms meerdere (als je een 5.1 set haalt). Maar ik zou het echt niet weten eigenlijk, want de laatste keer dat ik zo'n set heb gekocht is 10 jaar geleden ofzoquote:.
Een vriend van mij heeft een hele mooie van Harman/Kardon. Wel soort dildo'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil er eentje kopen, maar hij moet wel kunnen aansluiten op m'n laptop. Zijn daar verschillen tussen? (pc/laptop). Mooie subwoofer erbij en uitstekend geluid, voor niet te veel geld. Deze heeft trouwens maar 1 kabeltje, dus je kan er bij wijze van spreken je iPod op aansluiten.
Thanks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor set je koopt. Laptop heb je over het algemeen maar 1 ingang, bij een pc soms meerdere (als je een 5.1 set haalt). Maar ik zou het echt niet weten eigenlijk, want de laatste keer dat ik zo'n set heb gekocht is 10 jaar geleden ofzo.
[..]
Een vriend van mij heeft een hele mooie van Harman/Kardon. Wel soort dildo's. Mooie subwoofer erbij en uitstekend geluid, voor niet te veel geld. Deze heeft trouwens maar 1 kabeltje, dus je kan er bij wijze van spreken je iPod op aansluiten.
![]()
Dit leek me wel een mooie set.
http://www.mediamarkt.nl/(...)0471.html?langId=-11PSN: DePresident_![]()
Wat is daar mis mee? Ik heb daar een hele mooie set van voor bij de tv. De onderbuurvrouw is al menig keer komen klagen dat het zand uit haar kut trilde.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zei ik gisteren ook al, maar hij had er 80 gekochtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom hij veel zou stijgen...![]()
![]()
Dit team weer verkocht
Ik kon echt niet winnen met dit team..4222 blijkt toch niet lekker te werken tegen high pressure 41212 teams dit jaar. Steeds als ik naar een 433 variant switchte ging het wel aardig, maar dat ga ik niet steeds doen. En Lacazette is poep. Heb icm mijn Serie A spelers uit mijn club nu een 433(3) Serie A team gemaakt en de rest verkocht.
Zit te denken om dit team te maken.. Kluif en Hazard heb ik al:
Futhead omdat ik gisteren issues had met de wefut squadbuilder overigens (nu niet meer)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Beetje teveel coins over?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Dit team weer verkocht
[ afbeelding ]
Ik kon echt niet winnen met dit team..4222 blijkt toch niet lekker te werken tegen high pressure 41212 teams dit jaar. Steeds als ik naar een 433 variant switchte ging het wel aardig, maar dat ga ik niet steeds doen. En Lacazette is poep. Heb icm mijn Serie A spelers uit mijn club nu een 433(3) Serie A team gemaakt en de rest verkocht.
Zit te denken om dit team te maken.. Kluif en Hazard heb ik al:
[ afbeelding ]
Futhead omdat ik gisteren issues had met de wefut squadbuilder overigens (nu niet meer)
Maar ziet er wel erg goed uit.
4222 werkt ook niet echt voor mij dit jaar, was vorig jaar mijn favoriete formatie.![]()
Als ik dit team verkoop en de spelers haal die ik nodig heb (eigenlijk alleen Pires is duur) dan ga ik er nog op vooruit ook. Enige irritante is dat ik een NL en een Belgenteam heb en ik nu dus met wat fitnesskaartjes moet kutten als ik ze om en om gebruik,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Beetje teveel coins over?
Maar ziet er wel erg goed uit.
4222 werkt ook niet echt voor mij dit jaar, was vorig jaar mijn favoriete formatie.
IF Bassong is gewoon net boven 10k BIN..dafuq
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buffon blijft een beetje tussen de 70 en 80k halen. Denk dat ik hem gewoon maar ga halen.
hmmmm...
[ Bericht 37% gewijzigd door Tobi-wan op 21-03-2014 16:18:11 ]![]()
Beetje jammer van die niet-Juve spelers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Buffon blijft een beetje tussen de 70 en 80k halen. Denk dat ik hem gewoon maar ga halen.
hmmmm...
[ afbeelding ]![]()
Ga niet met dit team spelen hoor. Gewoon lekker Konko RB, Joaquin RM en wel Llorente voorinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beetje jammer van die niet-Juve spelers.
Maar ziet er wel geinig uit die IFs, beetje jammer dat het waarschijnlijk erg kut speelt...![]()
Waarom Denis? Er zijn toch wel betere goedkope IF spitsen in Serie A?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
hmmmm...
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom Denis? Er zijn toch wel betere goedkope IF spitsen in Serie A?Milito
![]()
Heb afgelopen week nauwelijks FUT gespeeld, had hem maar gehaald omdat hij maar 11k was. Zijn stats lijken erg veel op Llorente, alleen is hij dan wat kleiner en een klein beetje sneller. 2 wedstrijden 2 doelpunten dus dat is ook nog wel ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom Denis? Er zijn toch wel betere goedkope IF spitsen in Serie A?
Zal Milito ook wel even halen, die heeft volgens mij goede short passing en positioning. Moet even wat meer potjes met Tevez spelen, heeft pas 1 goal uit 5 wedstrijden... Misschien moet ik hem op CAM zetten maar ik wil Totti ook een kans geven, omdat het Totti is.![]()
Gisteravond allemaal al verkocht met 400 coins winst per kaartje. toch een kleine profitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:03 schreef DutchSL het volgende:
Maver, hoe gaat het met je 80 El Shaarawy's ?
Prijs is niets gestegen toch ?![]()
![]()
Ik gaf antwoord op de vraag of er hier iemand verstand van had....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor set je koopt. Laptop heb je over het algemeen maar 1 ingang, bij een pc soms meerdere (als je een 5.1 set haalt). Maar ik zou het echt niet weten eigenlijk, want de laatste keer dat ik zo'n set heb gekocht is 10 jaar geleden ofzo.
[..]
Een vriend van mij heeft een hele mooie van Harman/Kardon. Wel soort dildo's. Mooie subwoofer erbij en uitstekend geluid, voor niet te veel geld. Deze heeft trouwens maar 1 kabeltje, dus je kan er bij wijze van spreken je iPod op aansluiten.
![]()
Buffon op CDM beetje raar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef Tobi-wan het volgende:
hmmmm...
[ afbeelding ]![]()
Ohquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op de vraag of er hier iemand verstand van had..... Ja dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Er stonden immers twee vragen.
Zou Buffon dan eindelijk wel goed zijn dit jaar? Kom alleen maar Handanovic en Buffon tegen weer, volgens mij omdat iedereen er blind vanuit gaat dat hij weer poepslecht is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marchetti is de bestequote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
Zou Buffon dan eindelijk wel goed zijn dit jaar? Kom alleen maar Handanovic en Buffon tegen weer, volgens mij omdat iedereen er blind vanuit gaat dat hij weer poepslecht is.![]()
Mijn binnenbeenlengte is 87cm, ik kom dan op een frame maat van 59,2 (59).
Bij canyon hebben ze L (58) en XL (60).. Welke fiets past dan beter bij me? Een iets grotere (XL) of juist kleinere(L)?![]()
ik zou voor de L gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef fetss het volgende:
Bij canyon hebben ze L (58) en XL (60).. Welke fiets past dan beter bij me? Een iets grotere (XL) of juist kleinere(L)?![]()
XL denk ik, anders fiets je scheef als t ware.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef fetss het volgende:
Als je een kleinere L hebt kan je beter voor een damesfiets gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef fetss het volgende:
Bij canyon hebben ze L (58) en XL (60).. Welke fiets past dan beter bij me? Een iets grotere (XL) of juist kleinere(L)?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:06 schreef fetss het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je dan alles langer kan maken en beter stellen?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zelden zo'n duur kut team gezien...quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ziet je mid en def er te schraal uit.Fer en IF Pogba zijn de beste/fijnste verdedigende middenvelders waar ik dit jaar mee heb gespeeld, De Bruyne met afstand de beste spelmaker. Cech is sowieso de beste keeper uit het spel, Clichy en Kaboul zijn snel en degelijk en Konko is de fijnste RB waar ik mee heb gespeeld. Alleen IF Bassong is nog een vraagteken.quote:
Hiervoor had ik allemaal high rated topspelers achterin en die bakten er ook niks van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap de keuze voor de spelers wel, en ben het er ook enigzins mee eens (FUT is NEP!) maar vind het er zo niet mooi uitzien ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Fer en IF Pogba zijn de beste/fijnste verdedigende middenvelders waar ik dit jaar mee heb gespeeld, De Bruyne met afstand de beste spelmaker. Cech is sowieso de beste keeper uit het spel, Clichy en Kaboul zijn snel en degelijk en Konko is de fijnste RB waar ik mee heb gespeeld. Alleen IF Bassong is nog een vraagteken.
Hiervoor had ik allemaal high rated topspelers achterin en die bakten er ook niks van![]()
Ik sluit me aan bij Zhano.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Fer en IF Pogba zijn de beste/fijnste verdedigende middenvelders waar ik dit jaar mee heb gespeeld, De Bruyne met afstand de beste spelmaker. Cech is sowieso de beste keeper uit het spel, Clichy en Kaboul zijn snel en degelijk en Konko is de fijnste RB waar ik mee heb gespeeld. Alleen IF Bassong is nog een vraagteken.
Hiervoor had ik allemaal high rated topspelers achterin en die bakten er ook niks vanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zodra ik wat wedstrijden met hem heb gespeeld laat ik het weten. Ik vond de NIF niet heel slecht, mis alleen de long throw bij hem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
Zou Buffon dan eindelijk wel goed zijn dit jaar? Kom alleen maar Handanovic en Buffon tegen weer, volgens mij omdat iedereen er blind vanuit gaat dat hij weer poepslecht is.
Net nog even op de valreep de zilver cup gewonnen. Locadia, Beerens en Van Rhijn is echt een doodzieke combinatie en Depay doet het ook prima. Maar zilveren teams blijven wel echt kut.
Depay 4 wedstrijden 3 goals
Locadia 6 wedstrijden 7 goals
Beerens 6 wedstrijden 4 goals![]()
UP Costaaaaaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel tussen Pato en Lima, meer keus heb ik ook niet volgens mij in een Braziliaans team.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gek idee misschien maar probeer ze allebei aangezien ze dirt cheap zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel tussen Pato en Lima, meer keus heb ik ook niet volgens mij in een Braziliaans team.![]()
Depay is ook een koning in gold-teamsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zodra ik wat wedstrijden met hem heb gespeeld laat ik het weten. Ik vond de NIF niet heel slecht, mis alleen de long throw bij hem.
Net nog even op de valreep de zilver cup gewonnen. Locadia, Beerens en Van Rhijn is echt een doodzieke combinatie en Depay doet het ook prima. Maar zilveren teams blijven wel echt kut.
Depay 4 wedstrijden 3 goals
Locadia 6 wedstrijden 7 goals
Beerens 6 wedstrijden 4 goalsi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Rare gold packs zijn er dit keer, dezelfde packs die je gratis kreeg, helaas geen discount erop ofzo![]()
Zoek gewoon eentje met 20 contracten voor 700 ofzo. Als die contracten op zijn, kun je 'm discarden en weer een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel tussen Pato en Lima, meer keus heb ik ook niet volgens mij in een Braziliaans team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pato is weer erg goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:55 schreef Alovenac het volgende:
Ik twijfel tussen Pato en Lima, meer keus heb ik ook niet volgens mij in een Braziliaans team.
IF Thiago Neves lijkt me ook goed als spits en hij is maar 20k (iets meer als je er een spits van maakt).
Ik vond zijn SIF ook een goede LW, al had hij een tikkeltje te weinig pace, maar als spits kan dat prima.![]()
Cech in een 5 jaar fut promo pakje bedankt ea!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan iemand een leuk team bedenken met Suarez, Cavani, Depay en van Dijk?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
![]()
(gaat over Sylvie Meis dus)Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=210056
Gaan we hier nog grappen over maken? Ik heb er iig de kracht niet voor..![]()
beter danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Hell Yeah
[ afbeelding ]
Pakjes met coins zijn beter als met fifa points
En ik 6 25k packs geopend en kreeg niks meer dan 1k waard, mijn geluk is officieel op.![]()
Das ist der 3en Robben diesen Jahrquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mensen die altijd geluk hebben en mensen die nooit geluk hebben![]()
De arme moeten bloeden voor de rijke![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja ik verbeterde je even, je begon Duits en daarna opeens niet meerquote:. Waarschijnlijk is dit alsnog geen fatsoenlijk Duits, maar oke
hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik verbeterde je even, je begon Duits en daarna opeens niet meer. Waarschijnlijk is dit alsnog geen fatsoenlijk Duits, maar oke
![]()
, ik had het niet eens door joh
![]()
Heb een tof team gemaakt, 4141 formatie maar speelt best fijn moet ik zeggen, heb Turbo IF Walcott gehaald, Paaaaaaaaaaaccccccccccccccccccccccceeeeeeeeeeee, niet normaal hoe snel![]()
100 maar ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:30 schreef esox83 het volgende:
bizar 3x Robben![]()
Na 100 packs is de duurste speler Kompany op dit account
you lucky guyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lekkere opstelling he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan eventueel ipv Defoe ook nog een engelse Legend daar neerzetteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik vind hem erg fijn spelen moet ik zeggen. Had verwacht dat het nogal verdedigend zou zijn maar dat valt reuze meequote:![]()
Had ik ook! Ik speel alleen wel met een balvaste spits (Bonyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind hem erg fijn spelen moet ik zeggen. Had verwacht dat het nogal verdedigend zou zijn maar dat valt reuze mee) omdat ik anders denk dat het minder goed loopt, maar met wat alleskunners als Diaby en Fer erachter speelt het echt fijn
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Met Gerrard en Rooney op het middenveld loopt het anders erg goed, ze hebben beiden wel High/High dus ze lopen zich helemaal de blubber dus dat merk je wel in de 2e helft dat ze snel moe zijn. Toure op CDM is gewoon eindbaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Had ik ook! Ik speel alleen wel met een balvaste spits (Bony) omdat ik anders denk dat het minder goed loopt, maar met wat alleskunners als Diaby en Fer erachter speelt het echt fijn
![]()
hoe gaat het ouwe account openerquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen ene fuckquote:![]()
Heb nu wel 11 accounts voor de volgende fifaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als die 5k jumbo packs er nog waren had ik nog wel een zooi accounts gemaakt, ik had IF Gerrard uit zo'n 5k pakje op een account, moet ik wel even mijn main account toevoegen als vriend in fifa want anders kon ik gerrard niet overzetten![]()
Denken jullie trouwens dat bijvoorbeeld IF Koscielny en IF Gerrard verder zullen zakken? Heb zomaar het idee dat EA morgen ineens 50k packs gaat uitbrengen. Dat hebben ze eerder ook al eens gedaan in het weekend![]()
Al meegespeeld?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
300k winst in een paar dagen![]()
en ik heb er nog 1Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, ben nog een team aan het bedenken.quote:
Al kan hij ook direct in een bestaand team op de plek van Jovetic.
edit. gvd ik breng mezelf in de war door die avatars![]()
![]()
Godver, ik dacht dat dit een post van PotS wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
300k winst in een paar dagen![]()
en ik heb er nog 1![]()
![]()
Ik dacht eerst dat je POTS was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ben nog een team aan het bedenken.
Al kan hij ook direct in een bestaand team op de plek van Jovetic.
edit. gvd ik breng mezelf in de war door die avatars![]()
![]()
Het lijkt me wel een superbaas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die zin heeft om even lekker te puzzelen? Je voudrais een team met suarez, cavani, depay en Virgil
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die zin heeft om even lekker te puzzelen? Je voudrais een team met suarez, cavani, depay en Virgil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat team gun je toch zelfs je ergste vijand nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie maar 1 fatsoenlijke speler in dat team.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Juist welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team gun je toch zelfs je ergste vijand nietWilde eigenlijk nog Vlaar erbij maar helaas.
![]()
Ik ga voor de 4411, bedankt allemaal! Ben benieuwd hoe die opstelling speelt
![]()
Alex Morgan = jizzzzzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je de SI shoot van haar nog niet gezien?quote:
http://swimsuit.si.com/sw(...)rgan/videos/athletes
alvast bedankt![]()
Meh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de SI shoot van haar nog niet gezien?
alvast bedankt
Scheve knie, hoekige elleboog.
Nerdyguy.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdomme mooi beessie. Thanksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de SI shoot van haar nog niet gezien?
alvast bedankt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Miljonair slaat vriendin tot zombie
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen om 13.45u al Chelsea - Arsenal..zal wel een zaadpot worden, maar toch..mooi affiche
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damn, dat had ook best in spoiler mogen. Sick..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Miljonair slaat vriendin tot zombie
Boh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had een Duarte gekocht voor 950c maar ik was vergeten dat ik op een ander account nog 2 untradeable CAM>CMs heb dus ik zette hem er weer op en toen was hij weg voordat ik hem zelf op de web app kon vinden. #ILENO![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een Duarte gekocht voor 950c maar ik was vergeten dat ik op een ander account nog 2 untradeable CAM>CMs heb dus ik zette hem er weer op en toen was hij weg voordat ik hem zelf op de web app kon vinden. #ILENO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Paar items naar TP gestuurd en ze zijn gewoon verdwenen, niet op de TP, niet in de club, niet terug te vinden. Ik had 99 items listed, dus kon er nog eentje bij.. maar nadat ik hem stuurde bleef de teller op 99 staan.
Zat niks duurs bij (silver RB Frey en nog een silver die ik al vergeten ben), maar toch raar..![]()
Welke generatie is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over 34 minuten beginnen ze bij TPP met Emerald. Dat spel heb ik zooooo vaak gespeeld.
Ik heb 1e generatie kapot gespeeld, 2e generatie een beetje, daarna niks meer.![]()
3e met Torchik als de toffe starter die evolueert naar een Blaziken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke generatie is dat?
Ik heb 1e generatie kapot gespeeld, 2e generatie een beetje, daarna niks meer.
Zo veel moeite voor 2kquote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:00 schreef Toefjes het volgende:
Op account 1 een bronze gift pack
[ afbeelding ]
Op account 2 een silver pack:
[ afbeelding ]
Acc 3:
[ afbeelding ]
Acc 4
[ afbeelding ]
Acc 5:
[ afbeelding ]
Acc 6:
[ afbeelding ]
Acc 7:
[ afbeelding ]
Vannacht even casual een sloot ingedoken. Doei Timberlands. Doei iPod. Doei jas. Doei broek. Doei waardigheid.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pics.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Vannacht even casual een sloot ingedoken. Doei Timberlands. Doei iPod. Doei jas. Doei broek. Doei waardigheid.![]()
Zijn geen beelden van. Had het ook wel willen zien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van Lindgren. die casual de sloot in gaat... Liefst .gif
Ik sliep op mijn fiets, schrok keihard wakker omdat een motherfucking kat mijn vehikel torpedeerde, week uit naar rechts richting een sloot vol kroos.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoort erbij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef Lindgren. het volgende:
Vannacht even casual een sloot ingedoken. Doei Timberlands. Doei iPod. Doei jas. Doei broek. Doei waardigheid.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zlatan is echt een baas! Zijn boek vond ik ook wel de moeite waard om te lezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:32 schreef Zhano het volgende:
https://vine.co/v/MMMmhiTw6lF
Haha, #DaretoZlatan en zo..![]()
Ah, een squad update moet je downloaden voor FUT voor je deze op kunt starten op je console. Na het downloaden staat er: Congratulations! You've downloaded.. etc etc. Waarom felicitaties voor het downloaden van een update?![]()
Vaak gaan dat soort dingen fout bij EA. Andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:34 schreef Toefjes het volgende:
Ah, een squad update moet je downloaden voor FUT voor je deze op kunt starten op je console. Na het downloaden staat er: Congratulations! You've downloaded.. etc etc. Waarom felicitaties voor het downloaden van een update?![]()
gefeliciteerd je hebt je zojuist nog meer ellende op de hals gehaald had er moeten staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:34 schreef Toefjes het volgende:
Ah, een squad update moet je downloaden voor FUT voor je deze op kunt starten op je console. Na het downloaden staat er: Congratulations! You've downloaded.. etc etc. Waarom felicitaties voor het downloaden van een update?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tja, normaal krijg je een felicitatie bij een verjaardag. Of een promotie, of als je ergens voor slaagt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak gaan dat soort dingen fout bij EA. Andere reden kan ik niet bedenken.![]()
Ben halverwege. Momenteel niet echt de tijd om te lezen. Hopelijk de week na mn tentamenweek mooi weer, dan kan ik lekker op het balkon dat boek uitlezenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zlatan is echt een baas! Zijn boek vond ik ook wel de moeite waard om te lezen.![]()
![]()
Kan het me niet voorstellen, ik had hem voor 8.quote:Hij is wel echt goed overigens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan maar even sparen, welke CAM?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, ik had hem voor 8.Hij is wel echt goed overigens.
![]()
En na een gewonnen potje word je uit FUT gegooid en kun je je toernooi opnieuw beginnen.
Congratulations![]()
![]()
Denk dat de prijzen zo hard gekelderd zijn door al die packs acties, dat de sites het niet meer bij hebben kunnen houden.quote:![]()
Het is meer dat de webapp zó verneukt is, dat de sites het gewoon niet meer goed kunnen registreren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat de prijzen zo hard gekelderd zijn door al die packs acties, dat de sites het niet meer bij hebben kunnen houden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat klinkt inderdaad iets logischerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is meer dat de webapp zó verneukt is, dat de sites het gewoon niet meer goed kunnen registreren.![]()
![]()
Serieuze vraag: heb je FIFA om pakjes te openen of om wedstrijdjes te spelen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Maver24 het volgende:
Chiellini, Fabregas en Marchisio in dezelfde pack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jese is gewoon weer naar 16k gestegen.
edit. eerste zoekactie en ik zie al open bids waar 18k op geboden is![]()
Ik heb deze fifa al 700 potjes gespeeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Serieuze vraag: heb je FIFA om pakjes te openen of om wedstrijdjes te spelen?![]()
![]()
![]()
Prijs op mmoga al gezakt naar ¤ 5,80. Ik hoop dat rond TOTS de coins wat meer waard worden nog. Kan me ook voortstellen dat mensen deze week goed profit hebben gemaakt door die packs, dat er nu wat minder vraag is naar coins.![]()
David Luiz op het middenveld..![]()
Had liever Lampard. Luiz pakt altijd geel en speelt vervolgens op het randje![]()
![]()
Zoals Cruijff zou zeggen ; die Luiz heeft een goede techniek voor een verdediger maar een waardeloze techniek voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Had liever Lampard. Luiz pakt altijd geel en speelt vervolgens op het randje
Dit wordt echt een kutpot.![]()
Typisch Mourinho he bij dit soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:26 schreef ThadCastle het volgende:
Had liever Lampard. Luiz pakt altijd geel en speelt vervolgens op het randje![]()
Arm meisje, 1200 euro kwijt en die rijke stinkerd van Tijn die haar dan compenseert met kaartjes voor Holland Zingt Hazesquote:Laptop Eric van Tijn weer terecht
van onze redactie
Eric van Tijn heeft de laptop die donderdag werd gestolen uit zijn studio, weer terug.
"Ik heb hem weer. Dit is mijn laptop!", riep Eric vrijdag blij in Show Laat.
Een meisje had de laptop voor 1200 euro gekocht bij de dief. Zij wist niet dat het Erics laptop was en toen ze het wilde gebruiken kreeg ze de melding dat de computer gestolen was. Het meisje is vervolgens naar de politie gegaan.
De politie heeft het adres van de verkoper (en dus de dief) weten te achterhalen. Eric: "Ze zijn er naartoe gegaan en hebben de dader gepakt. Een gigantisch succes, ik heb mijn laptop terug!"
Eric is blij, maar voor het meisje is het wel erg sneu. "Zij is de pineut. Dus ik heb haar iets aangeboden, een aardigheidje; twee kaartjes voor Holland Zingt Hazes."![]()
![]()
Mwah als hij rood heeft kunnen de gunners hier van hun stoeltjes glibberenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals Cruijff zou zeggen ; die Luiz heeft een goede techniek voor een verdediger maar een waardeloze techniek voor een middenvelder.
Dit wordt echt een kutpot.
Maar als de pot zoals vorige keer wordt, dan is het iig niet veel![]()
Echt he. Dan zit ze nu eigenlijk 1300 in de min...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arm meisje, 1200 euro kwijt en die rijke stinkerd van Tijn die haar dan compenseert met kaartjes voor Holland Zingt Hazes
In het complex waar ik woon hadden we laatst allemaal een Greetz kaart van iemand die zijn/haar iPhone was verloren in Januari. En volgens de gegevens van Apple was die weer aangezet hier in het gebouw. Of degene die m had wel even dat ding naar de gemeente wilde brengen... Als ik m had gekocht had ik m mooi niet weggebracht, want je bent je geld gewoon kwijt.![]()
Luiz speelde ook voor Mourinho al regelmatig op het middenveld, had daar zelfs nog een IF vorig jaar.![]()
MOTM ook geloof ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Luiz speelde ook voor Mourinho al regelmatig op het middenveld, had daar zelfs nog een IF vorig jaar.![]()
Ja maar dat wil niet zeggen dat het goed isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Luiz speelde ook voor Mourinho al regelmatig op het middenveld, had daar zelfs nog een IF vorig jaar.
Beter dan CB ja maar nog steeds kut![]()
![]()
Ja klopt, maar dit is eigenlijk zo'n typische Mourinho-Real opstelling met Ramos/Pepe op CDM.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Prijs op mmoga al gezakt naar ¤ 5,80. Ik hoop dat rond TOTS de coins wat meer waard worden nog. Kan me ook voortstellen dat mensen deze week goed profit hebben gemaakt door die packs, dat er nu wat minder vraag is naar coins.Die Xbox prijsquote:Hallo,
de prijzen vandaag:
41 euro per miljoen voor xbox
59 euro per miljoen voor playstation.
Bij interesse horen we het van je.
mvg,
FUTstore.nlik zou nog liever alles discarden.
![]()
Dat zegt niet zoveel denk ik als een BPL speler het doetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Schurrle goal en assist, maar die heeft er net eentje gehad.![]()
Mogen wij nog blij zijn met Kuipers en kornuiten. Deze scheids zal wel geschorst wordenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Volgens de theorie van deze commentator is het ook geen rood als je Lex Immers van acteren neerschopt als hij alleen op de keeper afgaat...![]()
Heeft hij helemaal gelijk in kan niet hard genoeg op die kwal geschopt worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef DeWesp het volgende:
Volgens de theorie van deze commentator is het ook geen rood als je Lex Immers van acteren neerschopt als hij alleen op de keeper afgaat...![]()
Wanneer ga jij een trein koppen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij helemaal gelijk in kan niet hard genoeg op die kwal geschopt worden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:17 schreef Revontulet het volgende:
Dat zou dan ook geel voor Ivanovic moeten zijn toch?![]()
![]()
Nooitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een trein koppen?![]()
Whehe lekker voor de 'specialist in failure'
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heeft NBA2K14 ook een soort van Ultimate Team dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
Nice de 1 na zeldzaamste legend van NBA 2k14 uit een packAllen Iverson
![]()
Japquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heeft NBA2K14 ook een soort van Ultimate Team dan ?![]()
grappig, dus ook een transfermarkt enzo? ben je zeker nu wel rijk daar met je pull. geen idee wat het dan waard is ofzoquote:![]()
Huilen
Gefeliciteerd met de titel, Thaddeus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NBA2K is van 2k sports, niet van EAquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe speelt NBA2k14 dan? Beter dan FIFA?![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
NBA2K is van 2k sports, niet van EA![]()
Nee geen transfermarkt. Veel minder spelers ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
grappig, dus ook een transfermarkt enzo? ben je zeker nu wel rijk daar met je pull. geen idee wat het dan waard is ofzoIk vind het echt leuk ja. Zal vast ook wel anders zijn als je het al lang speelt dan zijn er vast ook wel dingen die je kan abusen etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe speelt NBA2k14 dan? Beter dan FIFA?
MyCareer aka Be a pro is ook vele malen beter, echt geniaal.City staat er nog beter voor hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Huilen
Gefeliciteerd met de titel, Thaddeus.![]()
![]()
I know, maar na jouw 200 jinxfelicitaties krijg je er wel eentje terugquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee geen transfermarkt. Veel minder spelers ook natuurlijk.
[..]
Ik vind het echt leuk ja. Zal vast ook wel anders zijn als je het al lang speelt dan zijn er vast ook wel dingen die je kan abusen etc.
MyCareer aka Be a pro is ook vele malen beter, echt geniaal.
[..]
City staat er nog beter voor he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar na jouw 200 jinxfelicitaties krijg je er wel eentje terug![]()
![]()
![]()
bohhhhquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor het eerst een volledig gold team.. ipv 4-3-3 (4) heb ik 3-4-1-2 alleen om die offline cup even te winnen. Er is ook een cup waar je 11 Engelsen moet hebben met daarvan 1 legend en dan kun je een gold premium players pack winnen en 2k ofzo![]()
![]()
Pauperpool..wat een drama toch weer. Die ondergrens van Arsenal. ..pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Arsenal heeft eigenlijk ook maar een zeer matig elftal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Pauperpool..wat een drama toch weer. Die ondergrens van Arsenal. ..pffHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:dacht je daaraan voordat je viel?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godver, ik dacht dat dit een post van Zhano wasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst een volledig gold team.. ipv 4-3-3 (4) heb ik 3-4-1-2 alleen om die offline cup even te winnen. Er is ook een cup waar je 11 Engelsen moet hebben met daarvan 1 legend en dan kun je een gold premium players pack winnen en 2k ofzo![]()
![]()
Dat is een offline cupquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst een volledig gold team.. ipv 4-3-3 (4) heb ik 3-4-1-2 alleen om die offline cup even te winnen. Er is ook een cup waar je 11 Engelsen moet hebben met daarvan 1 legend en dan kun je een gold premium players pack winnen en 2k ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad, maar dat is best een mooie prijs dan.. alleen ik maak dan waarschijnlijk verlies op een legend door de tax.quote:![]()
Als je de pool zo ziet is FUT best realistisch met al dat gegrabbel van keepers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen ik Kluivert net had was er een andere. Hoefde je alleen een random legend te hebben en kreeg je een prem gold players pack (die 25k)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is best een mooie prijs dan.. alleen ik maak dan waarschijnlijk verlies op een legend door de tax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TeringAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
6-0
Zat inderdaad weg te dromen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dacht je daaraan voordat je viel?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb toen ook een keer 1 gewonnen en toen moest je een random legend hebben en 11 Duitsers ofzo. Toen heb ik Effenberg gehaald.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik Kluivert net had was er een andere. Hoefde je alleen een random legend te hebben en kreeg je een prem gold players pack (die 25k)![]()
Effenbergquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toen ook een keer 1 gewonnen en toen moest je een random legend hebben en 11 Duitsers ofzo. Toen heb ik Effenberg gehaald.![]()
![]()
moet je wel een smleno hebben om dat lucratief te maken..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toen ook een keer 1 gewonnen en toen moest je een random legend hebben en 11 Duitsers ofzo. Toen heb ik Effenberg gehaald.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat kan. Maar je krijgt ze maar één voor één..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:18 schreef DeWesp het volgende:
Weet iemand of je ook meerdere coinboosts tegelijk aan kan zetten?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja maar je krijgt ze niet tegelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:18 schreef DeWesp het volgende:
Weet iemand of je ook meerdere coinboosts tegelijk aan kan zetten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: