wat is er nou weer mis met PSquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je speelt op PS toch? Verklaart een hoop in dat geval.
Ja. Heeft er vast veel mee te maken dat voorzetten gewoon OP zijn in deze fifa met wie je ze dan ook voorgeeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je speelt op PS toch? Verklaart een hoop in dat geval.
Zelfs GJE won van mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik won bijna de FutCup hiero, dus ik beschouw mezelf als bijzonder goed. Daarnaast won ik ook een wedstrijd waar ik niet meer over mag praten van Dutchsl.
Ze zijn best overpowered maar niet met Robben zijn weakfootquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Heeft er vast veel mee te maken dat voorzetten gewoon OP zijn in deze fifa met wie je ze dan ook voorgeeft.
BOH! HA HA!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs GJE won van mij.
Kun je beter opscheppen over winnen tegen Lindgren of Reemi
In FUT14 kan Sulejmani op 3 chem met rechts nog perfecte voorzetten afleveren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Heeft er vast veel mee te maken dat voorzetten gewoon OP zijn in deze fifa met wie je ze dan ook voorgeeft.
Wel. Maar laten we het maar hier bij houden want gaan we toch niet uitkomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn best overpowered maar niet met Robben zijn weakfoot
Ik ook in FUT 13, maar toen was hij dronken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
BOH! HA HA!
Ik heb van Lindgren gewonnen. Fucking goed ben ik
Ja want ik heb gelijk en jij niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel. Maar laten we het maar hier bij houden want gaan we toch niet uitkomen.
ken meer blanke met een PS dan turken hoor.quote:
Je zag het in het filmpje. De buitenlanders gingen meteen voor PS4 dat zegt dus genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ken meer blanke met een PS dan turken hoor.en die debiele theorieën van jou dat een vriendje van je ze alleen verkoopt aan turken geloof ik ook niet. wie koopt er tegenwoordig nou nog in de winkel man.
thats racistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
Alsof het een diskwalificatie is dat iets gekocht/gejat/gebruikt/misbruikt wordt door Turken.
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want ik heb gelijk en jij niet.
IF Huntelaar viel mij echt vies tegen in 10-15 wedstrijden ofzo maar 2 goals..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon Lewa doen (of IF Huntelaar)
Welke halve gare koopt er dan ook een console die bij launch nog niet eens een ingebouwde WiFi antenne had.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
Alsof het een diskwalificatie is dat iets gekocht/gejat/gebruikt/misbruikt wordt door Turken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke halve gare koopt er dan ook een console die bij launch nog niet eens een ingebouwde WiFi antenne had.
Mensen met verstand gaan voor kwaliteit, en dan kies je gewoon voor de PS3/PS4
Mwa, xbox360 inplaats van ps3 kan ik begrijpen. xbox one tegenover de ps4 niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke halve gare koopt er dan ook een console die bij launch nog niet eens een ingebouwde WiFi antenne had.
Mensen met verstand gaan voor kwaliteit, en dan kies je gewoon voor de PS3/PS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |